Sattuisko kukhaan tietämmään keinoa millä sais isommista määristä hilloja net siemenet poies?
Onnistuisiko vielä siten että marjahillon rakenne säilyisi hillomaisena? Varmaankin pienistä määristä saa siemenet jollakin siivilällä, mutta etsiskelenkin jotakin muuta keinoa. Mitenkähän teollisuus hoitaa hommat. Voisiko marjat rikkoa ja ohjata jotenkin siemenet yhteen kasaan poistettavaksi.
Lakkojen siemenet
Hillastaja
4
632
Vastaukset
- Topias
Asiahan ei minulle kuulu... mutta ihmettelen vain että MIKSI ne siemenet pitäisi poistaa hillosta?
???- Hillastaja
Käy hampaisiin, muuten niin hyvää. Minä syön kyllä, mutta kaverit ei.
- Topias
Hillastaja kirjoitti:
Tämä selvä. Itse haluan nauttia nuo jalot marjat kokonaisvaltaisesti. Ja hillossakin pitää olla paljon marjaa!
- Topias
Hillastaja kirjoitti:
Oletko kokeillut sosemyllyä? Sillä luulisi saavan siemenet eroteltua?
???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897199- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412322
- 2082316
- 1232216
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401789