Tiedän että autoni jarrulevyt edessä on huonossa kunnossa. Olen kuitenkin luopumassa autostani puolenvuoden kuluttua niin en haluasi investoida uusii levyihin. Mitä nyt siis tapahtuu jos levy menisi rikki? Jäänkö täysin ilman jarruja vai?
Mitä tapahtuu jos...
9
3366
Vastaukset
- on jos
ajokelvottoman kuuloisella autollasi tapat jonkun suojatietä ylittävän koululaisen , häpeä ja mars remonttipajalle HETI
- jarrulevy menee rikki?
onhan auto katsastettu ja kaikki! Karjaamomies vain sanoi että levyt ovat huonossa kunnossa kun se oli vaihtamassa pakoputkea. Tälläinen mies haluaa tietenkin lisäätyötä ja löytää aina vikoja autossa. Tottakai en halua ottaa riskejä mutta en voi vaihtaa ihan kaikkea. Tottakai uudet renkaatkin ovat turvallisempia kuin vanhat. Silti kaikki autoilijat eivät voi vaihtaa renkaita kuukausittain...
- meni
Mulla meni kerran levy niin ohueksi, ettää se lähti irti jarrutuksessa. Jarrutun ensin normaalisti ja jarrut alkoivat ravistaa pahasti. No polkaisin kunnolla jarrua ja jarru poljin iski takaisin todella lujaa (tuntui että jalkapohja murtui) ja samalla kuului metallinen kilahdun auton alta. Tämän jälkeen koitin jarruja, niin jarrut tuntuivat ihan hyviltä ja mitään ravistusta ei enää tuntunut. No sitten tsekkasin jarrut, niin oikean puoleisesta levystä oli jäljellä vain keskiosa ja jarrupalat olivat vastakkain --> jarrulevystä puuttui kokonaan siis se osa, johon palat ottavat kiinni. Onneksi paloissa oli pintaa sen verran, että jarrusatulan männät eivät pullahtaneet pihalle.
Ja kyse oli siis 70 Datsunista ja se ei tapahtunut tieliikenteessä.
Mutta yleensä levy alkaa ravistaa todella paljon ennen lopullista hajoamista. Mutta itse en tieliikenteessä uskaltaisi pelleillä 30 euron jarrulevyn takia. On v-mäinen homma, jos se kovasta vauhdista aloitettu jarrutus epäonnistuu, koska jarrulevy menee kieroksi....- ^^^^^^^^^^
Ja sitten sää heräsit ja päästit kissan ulos.
Älä nyt hyvä ihminen viitsi, joku vähäjärkinen voi vielä ottaa todesta ton sun unes.
70-luvulla datsunissa ja muissa kiinalaisissa oli rumpujarrut. ^^^^^^^^^^ kirjoitti:
Ja sitten sää heräsit ja päästit kissan ulos.
Älä nyt hyvä ihminen viitsi, joku vähäjärkinen voi vielä ottaa todesta ton sun unes.
70-luvulla datsunissa ja muissa kiinalaisissa oli rumpujarrut.monessa tehokkaammassa sen ajan autossa oli edessä levyt. valmistusmaahan katsomatta.
- ollut
^^^^^^^^^^ kirjoitti:
Ja sitten sää heräsit ja päästit kissan ulos.
Älä nyt hyvä ihminen viitsi, joku vähäjärkinen voi vielä ottaa todesta ton sun unes.
70-luvulla datsunissa ja muissa kiinalaisissa oli rumpujarrut.Älä nyt ala jankuttamaan bullshittia. Lähes kaikissahan oli edessä levyjarrut.
Kerro missä ei ollut edessä levyjarruja? - mustang
ollut kirjoitti:
Älä nyt ala jankuttamaan bullshittia. Lähes kaikissahan oli edessä levyjarrut.
Kerro missä ei ollut edessä levyjarruja?,m,
- esimerkiksi?
jannetin82 kirjoitti:
sekä monta muuta
Kuten esimerkiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683