MIEHET

KOMMENTOIKAA

Olen parikymppinen nainen, hyvä kroppainen eli muodokas mutta silti hoikka, hyvä takapuoli, älykäs yliopistolainen, mielestäni hyvän näköinen, tyylikkäästi pukeutuva, en ole siis mikään pissis, aika ujo ja vaatimaton (heh, näiden kommenttien jälkeen), mukava, iloinen, empaattinen, luotettava....niin mitä muuta voisin sanoa, että minussa on melkein kaikki, miksi ketään ei kiinnosta? Missä vika?

22

4537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohjanmaa

      Minäkin olen pian 24V ja normaali pituinen ja kokoinen (70 Kg/182Cm) ja normaalin näköinen. Sun pointis oli mikä!!!

    • koska ne miehet jotka ois oikeesti kiinnostunut sinusta, mahdollisesti pelkäävät sinua, jos olet älykäs rentut ei innstu, jos olet ujo et uskalla tutustua miehiin, jotka olisivat kiinnostuneita sinusta, tai sitten et ole koskaan siellä missä sinun kaltaisista naisista kiinnostuneet miehet ovat, (lue:naisen logiikka/mikähän mussa mättää) esim: itse en viihdy kuppiliossa, mutta että uskaltaisin ees flirttailla, tarttee olla 3,5 promillee, kun olen siinä kunnossa, n uskoisin et naisen tarttee olla aika epätoivonen et kiinnostuis.

    • Asiasta huvittunut

      En usko, etteikö ketään tuollainen kiinnostaisi! Annat vaan niille kiinnostuneille nirsoillessasi pakit.

      Muut vaihtoehdot ovat, että mielipiteesi ulkonäöstäsi on ainoastaan omasi tai sitten et yksinkertaisesti käy missään, missä voisit miehiä tavata. Jos et käy bileissä/baarissa/konserteissa/festareilla, niin se karsii potentiaalisia iskijöitä jo huimasti. Suurin osa miehistä lähestyy naisia vain vapaa-ajanviettopaikoissa.

      • ongelma just on

        kun mä käyn melkein jokaisessa kissanristiäisissä ja vaatimustaso miesten suhteen ei todellakaan ole korkealla, ainoa kriteeri on että löytäis na. normaalin miehen jolla olis pilke silmäkulmassa, ja tietnkin pitäis olla se kemia,sitä kun ei aina löydy.


      • Asiasta huvittunut
        ongelma just on kirjoitti:

        kun mä käyn melkein jokaisessa kissanristiäisissä ja vaatimustaso miesten suhteen ei todellakaan ole korkealla, ainoa kriteeri on että löytäis na. normaalin miehen jolla olis pilke silmäkulmassa, ja tietnkin pitäis olla se kemia,sitä kun ei aina löydy.

        Se kemia onkin katos jo aika paljon vaadittu. Oon suunnilleen sun ikäinen, enkä ole tavannut kuin 2 tai 3 tyttöä, joiden kanssa on kemiat sopineet yhteen.

        Voipi olla, että jos olet kovin ujo etkä puhu paljon, niin ne miehet joiden kanssa synkkais, luovuttavat jo alkumetreillä. Mutta älä sie sentään luovuta :)


      • perusteella..

        vaikutat pinnalliselle.


    • wanha_mies

      no et oo pissis.
      ehkä parikymppiset miehet ei osaa vielä arvostaa noita ominaisuuksia.

    • Äskettäin sinkkuuntunut

      Sun viesti oli kuin mun kynästä. Jos keksit meidän ongelmaan ratkaisuun jaa se toki myös mun kanssa:)

    • sinua itse millaiset

      kriteerit, sinulla on. Miettikää millä korkeudella sinä olet asentanut se rima. Onkohan se liian korkealla vai ei? :) T. ammattikoulutettu ja tyhmä.

    • joku näistä

      Olet vain omasta mielestäsi hyvän näköinen ja tyylikkäästi pukeutuva, nalkutat, olet siivousfriikki, kuuntelet kamalaa musiikkia, olet huono kokki, ostat eineksiä, käyt pikaruokapaikoissa, olet alkoholin väärinkäyttäjä, luulet vain olevasi mukava, sinulla on ärsyttävä ääni, vaadit miehiltä liikaa, olet kiinnostunut typeristä asioista, viljelet puheessasi englannin kielisiä sivulauseita, meikkaat liikaa ja käytät liian voimakkaita hajuvesiä, olet turhamainen, olet tylsä, olet huumorintajuton, katsot paljon televisiota, jne... Ehkä joku noista tärppää.

    • asdasda

      Öööh... jotain pissafetissin kanssa tekemistä?

      • Mies23

        Haali jostain netistä käsiisi videopätkä joka kantaa nimeä: "Äm-irk" tai "Am-irk", todennäköisesti hankala löytää viime syksyisen kohun jälkeen, mutta vieraile vaikka nettisivuilla: http://fi.wikipedia.org/wiki/Pissis

        Nettisivut selventävät asiaa.


    • Captain.

      Monet miehet luulee automaattisesti että kauniit naiset ovat pinnallisia, kusipäitä, itseään täynnä olevia, eivät ole kiinnostuneita miehestä joka voisi olla heistä kiinnostunut, varattuja, kulkevat nenä pystyssä, ns. tavalliset ja kiltit miehet tallotaan sinne korkokengän alle... Siinäpä näitä syitä...

      • Jack

        Kantaan tunnustan itseni sellaiseksi mieheksi.


      • Mies23
        Jack kirjoitti:

        Kantaan tunnustan itseni sellaiseksi mieheksi.

        Samaa mieltä, näin pääsee asiassa yleensä käymään.


    • Farfiale

      Se kannattaa. Paljon vähemmän ongelmia joutuu kokemaan tätä kautaa.

    • Jokin mättää pahasti

      Kuulostat ainakin ihan ok-naiselta, joten kaikki sinun "listassasi" ei ole kohdillaan, luulet itsestäsi liikoja. Uskon, ettet ole muiden silmissä sellainen, mitä itse kuvittelet. Kyllä miesten pitäisi, useiden, olla kiinnostunut. Mätää on ja pahasti. Et taida olla niin hyvännäköinen, millaset kasvot? Kropalla ei pitkälle pötkitä.

      • ...niin

        Kyllä minä voin sinun kanssasi treffeille lähteä, jos satut vaikka Kuopiosta olemaan? :)


    • avoimuutta

      Se joka pelkää ei naista/miestä saa. Ensiksi pitää tietysti olla tilanteita. Opiskelijana tämän ei pitäisi olla vaikeaa. Mukaan vaan kaikenlaiseen toimintaa. Bileissä on tietysti ihmisiä, mutta on myös monia muita tilanteita, joissa pääsee tutustumaan ihmisiin. Mene vaikka jonkun toisen koulutusohjelman kursseilla. Uusi ihminen huomataan aina ja se herättää kiinnostusta (huom. ryhmätyöt!!!).
      Sitten ei tietenkään riitä, että on vaan olemassa (oli sitten kuinka kaunis tahansa). Kun joku kiinnostaa, niin kiinnostus tulee osoittaa jollakin tavalla. Naisten "vienot vihjaukset" menevät harvoin miesten jakeluun: osoita kiinostus selkeästi.
      Viimeiseksi: nainenkin voi tehdä aloitteen. Vanhat traditiot ovat perseestä. Jos jäät vain odottelemaan muiden tekemisiä, niin silloin on ehkä turha valittaa, että "ketään ei kiinnosta"

      • nainen18

        Naisten "vienot vihjaukset" menevät harvoin miesten jakeluun: osoita kiinostus selkeästi.

        en voinu ku nauraa:) toi on niin totta ku olla ja voi! :)) tuli muistoja mieleen:)


    • se juuri

      on!!! Vaikutat turhan itse varmalta! Vaikka itse miellytät itseäsi, ei se tarkoita sitä, että muutkin sinua ihailisivat...

    • kauniille naiselle:

      Jos olet niin kaunis, että miehet ajattelevat, ettei niillä ole mitään mahdollisuuksia sinun suhteesi. Tai että he eivät kuitenkaan saa sinusta vakityttöystävää, kun löydät paremman!!!

      Ole iloinen, että olet kaunis... ja kun olet iloinen, hymy kaunistaa sinua vieläkin enemmän.
      Älä välitä koskaan kateellisten kommenteista! :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe