Kamala painajainen.....

kipparinoma

Yöllä jouduin hiihtänään tolkuttoman pitkän hiihtomatkan Torinossa.....Mut oli kiidätetty suksien päälle pelastamaan Suomen maine...Yritin epätoivoissani selitellä etten ole hiihtänyt sitten vuoden yksi ja kakas....Ei haitta,koska ei vaaraa kärähtää kielletyistä aineista....Muu joukkue niin aineissa....Siellä mä sit hiihtelin ja latua riitti....En taida uskaltaa katsoa ollenkaan olympialaisia,kun jo avajaisetkin noin vaikuttaa:o/...hups...enhän mä niitäkään katsonut....:o)

30

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien-8

      Että hiihtelit hankia hiljakseen;))Ehkäpä olet vähän liikaa huolissasi Suomen hiihtomaineen puolesta.

      Sano sille unennäyttäjälle,että haluat vastedes istua vaan katsomossa:))

      • kipparinoma

        veivät Torinoon ....heh...Mähän vaan tahdoin pelestaa maailman lapsia ja hätää kärsiviä....En mä luvannut ladulle...Mä olen vaan hyvä penkkiurheilussa.....Heh...:o/


    • dansku-29

      olosi nyt, oletko väsynyt, kylmettynyt, punainen, hikinen, onko jalkasia kipeinä?
      Rankka uni :))
      Minä en nähnyt mitään unta ja heräsin, niin en saanut silmiä kunnolla auki, olivat ihan rähmässä. Sain hapuilla veskiin silmä pesulle ja nyt on vasen silmä turvoksissa ja ihan punainen ja korvissa soi ja ihan räkänen olo.

      • kipparinoma

        oli kamalan hikinen ja rankka olo....Osakasi varmasti siitä painjaisesta...Silminkantamattomiin vaan latua....ja mä aivan yksin.....Rähmäsilmäinen olen minäkin....ja nekku tukossa....Onneksi vapaata sentään.....heh..tollasen urakan jälkeen;o))


      • dansku-29
        kipparinoma kirjoitti:

        oli kamalan hikinen ja rankka olo....Osakasi varmasti siitä painjaisesta...Silminkantamattomiin vaan latua....ja mä aivan yksin.....Rähmäsilmäinen olen minäkin....ja nekku tukossa....Onneksi vapaata sentään.....heh..tollasen urakan jälkeen;o))

        herätessä huomannut, että sulla sukset jalassa :DD

        Mä muistan pienenä tyttönä hiihtäessä, mulla oli sellainen tupsullinen pipo päässä ja joka ikisessä alamäessä se tupsu pyöri, kuin ropeli ja lens kesken laskun päästä pois ja äidilläni oli hauskaa, kun huusin ja raivosin sille pipolle, kun hain sitä sieltä puolesta välistä alamäkee, joka hakiessa oli muuttunut ylämäeksi ja muutenkin äiti aina hoki nopeemmin hiihtäisit, jos suus ei kävis kokoaikaa :))


      • kipparinoma
        dansku-29 kirjoitti:

        herätessä huomannut, että sulla sukset jalassa :DD

        Mä muistan pienenä tyttönä hiihtäessä, mulla oli sellainen tupsullinen pipo päässä ja joka ikisessä alamäessä se tupsu pyöri, kuin ropeli ja lens kesken laskun päästä pois ja äidilläni oli hauskaa, kun huusin ja raivosin sille pipolle, kun hain sitä sieltä puolesta välistä alamäkee, joka hakiessa oli muuttunut ylämäeksi ja muutenkin äiti aina hoki nopeemmin hiihtäisit, jos suus ei kävis kokoaikaa :))

        Ei ollut suksia.....Onneksi....
        Mä olen hiihtänyt nuorena kilpaa...Hyvin pärjäsinkin,kunnes tajusin ettei siinä ole mitään järkeä...veren maku suussa....elämä vain treenaamista....Kesken kisan sain valaistumisen ...Voitin ne kisat ja samalla lopetin hiihtämisen...Sen jälkeen ollut vain kerran sukset jalassa:o))
        Mä olin pienenä muumipeikon hiihtokoulussa....Se oli kivaa....Mulla oli sellanen pipo,jossa oli koevat:o))....Monotanssit oli aikas kivoja....;o)


      • dansku-29
        kipparinoma kirjoitti:

        Ei ollut suksia.....Onneksi....
        Mä olen hiihtänyt nuorena kilpaa...Hyvin pärjäsinkin,kunnes tajusin ettei siinä ole mitään järkeä...veren maku suussa....elämä vain treenaamista....Kesken kisan sain valaistumisen ...Voitin ne kisat ja samalla lopetin hiihtämisen...Sen jälkeen ollut vain kerran sukset jalassa:o))
        Mä olin pienenä muumipeikon hiihtokoulussa....Se oli kivaa....Mulla oli sellanen pipo,jossa oli koevat:o))....Monotanssit oli aikas kivoja....;o)

        hyvä lopettaa :))
        Voihan jos minä olisin päässyt vastaavanlaiseen hiihtokouluun, niin ehkä en olisikaan vihannut hiihtämistä, niin paljoo, vieläköhän sellaiseen pääsee, kuulosti niin kivalta, mutta suksia mä vihaan vieläkin, vaikka kyllä mulla sukset on ja sauvat ja monot, en kyllä tiedä mitä niillä tekisin :))


      • kipparinoma
        dansku-29 kirjoitti:

        hyvä lopettaa :))
        Voihan jos minä olisin päässyt vastaavanlaiseen hiihtokouluun, niin ehkä en olisikaan vihannut hiihtämistä, niin paljoo, vieläköhän sellaiseen pääsee, kuulosti niin kivalta, mutta suksia mä vihaan vieläkin, vaikka kyllä mulla sukset on ja sauvat ja monot, en kyllä tiedä mitä niillä tekisin :))

        olikin ihana....Opin laskettelemaan ja kaatumaan;o/

        Ei sitä koulua enää ole...Opettaja opettaa autuaammilla laskettelurinteillä....:o)
        Mulla ei ole ollut vuosiin...Viimeiset oranssit paholaiset viisitoista vuotiaana....Silloin sain sen kirkastumisen:o))))))...No jäi jazzbaletille enemmän aikaa....Heh...Nyt vain enää jazz;o)))))))


      • muumimamma......
        kipparinoma kirjoitti:

        olikin ihana....Opin laskettelemaan ja kaatumaan;o/

        Ei sitä koulua enää ole...Opettaja opettaa autuaammilla laskettelurinteillä....:o)
        Mulla ei ole ollut vuosiin...Viimeiset oranssit paholaiset viisitoista vuotiaana....Silloin sain sen kirkastumisen:o))))))...No jäi jazzbaletille enemmän aikaa....Heh...Nyt vain enää jazz;o)))))))

        delannu??


      • kipparinoma
        muumimamma...... kirjoitti:

        delannu??

        tietenkään.....Höööh....melkein säikähdin sun kysymystä....:o/


      • säikähdin
        kipparinoma kirjoitti:

        tietenkään.....Höööh....melkein säikähdin sun kysymystä....:o/

        vielä enemmän.Oletko muuten varma?


      • kipparinoma
        säikähdin kirjoitti:

        vielä enemmän.Oletko muuten varma?

        Olen mä varma...aivan varma....Muumit elää:o)))))))


    • kippari

      uni nyt tälläkertaa no aika paha kippari ei pääsisi olenkaan ladulle jos joutus kokeisiin on pikkusen troppeja koneessa et niiden mittarit sekoisi hahaa.No tänään alkaa ja suomella hyvä lähtee kisoihin kun Jauhojärvi ei päässyt viimekisassa edes ladulle olenkaan:=)))))

      • kipparinoma

        tällä kertaa....Kamala rääkki...;o)
        Vielkin naurattaa se Jauhojärven juttu:o))))))))))
        Hyvä suomi!!!!!!!!!!!!


      • kippari
        kipparinoma kirjoitti:

        tällä kertaa....Kamala rääkki...;o)
        Vielkin naurattaa se Jauhojärven juttu:o))))))))))
        Hyvä suomi!!!!!!!!!!!!

        huilia koska lihakset vaatii palautusta maitohapot on nyt lihaksissa:=)Joo aika paha oli sen kommentti suomen hiihdosta silloin;=)


      • kipparinoma
        kippari kirjoitti:

        huilia koska lihakset vaatii palautusta maitohapot on nyt lihaksissa:=)Joo aika paha oli sen kommentti suomen hiihdosta silloin;=)

        No toivon ettei aivan sitä kuvasta...suomen joukkueen tasoa:o)) Mä pidän kykllä urheilusta....Arvostan:o)
        Olen mä ihan maitohapoilla...siksi otankin nyt alkuun näin varovasti....Vähän vaion sormiani heiluttelen ja...sitä rataa;o)))


      • kippari
        kipparinoma kirjoitti:

        No toivon ettei aivan sitä kuvasta...suomen joukkueen tasoa:o)) Mä pidän kykllä urheilusta....Arvostan:o)
        Olen mä ihan maitohapoilla...siksi otankin nyt alkuun näin varovasti....Vähän vaion sormiani heiluttelen ja...sitä rataa;o)))

        kisoissa varmaan muutama mitalli tulee:=)Mä myös katson mielelläni kisoja vaikka ei kaikista tärkeintä ole se tv tuijotaminen,mut silloin kun siihen aikaa.Nyt annat lihasten palautua kovan hiihdon jälkeen oletko ollut korkeanpaikan leirillä ennen tota hiihtoasi:=))))


      • kipparinoma
        kippari kirjoitti:

        kisoissa varmaan muutama mitalli tulee:=)Mä myös katson mielelläni kisoja vaikka ei kaikista tärkeintä ole se tv tuijotaminen,mut silloin kun siihen aikaa.Nyt annat lihasten palautua kovan hiihdon jälkeen oletko ollut korkeanpaikan leirillä ennen tota hiihtoasi:=))))

        ihan kylmiltään ja lman mitään harjoitusohjelmaa repivät mut ladulle...Ei edes sitä alppimjaa:o/


      • kippari
        kipparinoma kirjoitti:

        ihan kylmiltään ja lman mitään harjoitusohjelmaa repivät mut ladulle...Ei edes sitä alppimjaa:o/

        saada lämmitellä pikkusen ennen tollasta rääkkiä:=)


      • kipparinoma
        kippari kirjoitti:

        saada lämmitellä pikkusen ennen tollasta rääkkiä:=)

        mutta oma henkilökohtainen valmentaja puuttui.....:o)....Tiesitkö muuten et tollanen uni kertoo selviytymisestä....Ongelmien ratkaisusta ja kestävästä luonteesta...yms:o))))))))


    • johan oli uni.....huiiiiiiii...heh......=:0)))))))))))

      • kipparinoma

        vahinko kiertämään ja ladulle...Sullahan on siel lähituntumassa kunnon ladut ja kaikki....Tyyli on vapaa....Siis tyylistä viis;o)))))))


      • kipparinoma kirjoitti:

        vahinko kiertämään ja ladulle...Sullahan on siel lähituntumassa kunnon ladut ja kaikki....Tyyli on vapaa....Siis tyylistä viis;o)))))))

        mut arvaas mitä mulle kävi.......
        Menin päin puuta ja mun sukset katkes...heh...saman olen mopollakin tehnyt....Mutta tekevälle sattuu....=:0)))))))))))))))))))9


      • kipparinoma
        BBrunetti kirjoitti:

        mut arvaas mitä mulle kävi.......
        Menin päin puuta ja mun sukset katkes...heh...saman olen mopollakin tehnyt....Mutta tekevälle sattuu....=:0)))))))))))))))))))9

        Mä olen ajanut kakruna traktorin puimalan seinään...Ja mopoa ei veli eka kerran kokelun jälkeen antanutkaan mulle enää koskaan...Kovasti ihmettelen....:o/....Nooh...Miksei kertonut missöä oli jarrut:o)
        Kaksuna tuli kokeiltua mäenlaskuakin...Katkasin monet sukset hyppyrissä...Mut hurjan hauskaa oli..:o))


    • Suomen

      maineen:))

      • kipparinoma

        eihän siinä loputtomasta ladusta edes loppua tullut...ei häämöttänyt maalia missää...vain loputtonta latua....Sielllä unimaailmassa tää vaan vielkin hiihtelee....apua....En kyllä ikinä hanki suksia!!


      • näkijä
        kipparinoma kirjoitti:

        eihän siinä loputtomasta ladusta edes loppua tullut...ei häämöttänyt maalia missää...vain loputtonta latua....Sielllä unimaailmassa tää vaan vielkin hiihtelee....apua....En kyllä ikinä hanki suksia!!

        unesi merkitsee?


      • kipparinoma
        näkijä kirjoitti:

        unesi merkitsee?

        ....ei...Ainoastaan vaikeuksista selviämistä...sitkeästä luonteesta..Halusta päästä eteenpäin saavuttaa päämääränsä....Se kertoo,että asiat saavat hyvän käänteen:o))))))))


      • amaryllie
        kipparinoma kirjoitti:

        ....ei...Ainoastaan vaikeuksista selviämistä...sitkeästä luonteesta..Halusta päästä eteenpäin saavuttaa päämääränsä....Se kertoo,että asiat saavat hyvän käänteen:o))))))))

        kirjoittanut sinulle kirjeen postiin, se sisältää paitulikansalaisen kohelluksen loppuhuipennuksen...iuh!!!...tai pelottava ajatus tuli mieleeni...jos se olikin vasta alkusoittoa!!!!!!!! olkaamme siis huippuvarovaisia


      • kipparinoma
        amaryllie kirjoitti:

        kirjoittanut sinulle kirjeen postiin, se sisältää paitulikansalaisen kohelluksen loppuhuipennuksen...iuh!!!...tai pelottava ajatus tuli mieleeni...jos se olikin vasta alkusoittoa!!!!!!!! olkaamme siis huippuvarovaisia

        kauniisti varoituksesta.....Laitoinkin varmuudeksi käsineet käsiin...ei jää näppäimiin sormenjälkiä:o/
        Meiltä muuten puuttuu alkusoittopaituli...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe