turhaa valittaa ilmaisesta ruoasta.
omat eväät mukaan,sitä ei mikään laki kiellä,ja myös omat eväät saa syödä kouluruokalassa.
olisiko "kotijoukoissa "vika kun eivät viitsi valmistella yläaste ikäiselle kunnon maistuvaa evästä.
nuoriso syö suklaapatukoita kun äidit eivät osaa/viitsi tehdä kunnon lounasta.
höpö höpö
5
443
Vastaukset
- ...sitten...
...isät.
- Notex
"turhaa valittaa ilmaisesta ruoasta."
Valitettavasti kouluissa pakotetaan syömään tollaista hiilihydraattigakkaa.
"olisiko "kotijoukoissa "vika kun eivät viitsi valmistella yläaste ikäiselle kunnon maistuvaa evästä."
Ei se ole vanhempien tehtävä. Vaan läheisen grillikioskin tehtävä tarjota koululaiselle Proteiini/Rasvaa...
"nuoriso syö suklaapatukoita kun äidit eivät osaa/viitsi tehdä kunnon lounasta. "
Se ei ole äidin tehtävä. Se on koulun tehtävä. Suklaapatukat lihottaa, koska ne sisältävät tärkkelystä... - siina
niin. meidän koulussa ei saa ottaa ruokailuun eväitä, paitsi meidän luokalla on yksi, joka on melkein kaikelle allerginen, se ottaa aina omat eväät.
opettajien selitys: "...silloin kaikkien muidenkin pitäisi saada..."- Elenya
Koulu ei pysty kieltämään sitä. Ainakin meillä ne on ihan sallittuja, ja ala-asteellakin sai ottaa, kunhan oli "kunnon" evästä kuten leipää ja mehua tms. eikä karkkia tai limua.
- ottaa eväitä
Elenya kirjoitti:
Koulu ei pysty kieltämään sitä. Ainakin meillä ne on ihan sallittuja, ja ala-asteellakin sai ottaa, kunhan oli "kunnon" evästä kuten leipää ja mehua tms. eikä karkkia tai limua.
en mä väitä, etteikö sitä joku laki kiletäisi, mutta mein kouluun ei ainakaan saa omia eväitä ottaa.
Kouluruokaakin on pakko syödä, vaikkei olisi nälkä tai olisi ollut kotitaloutta, ta siis ainakin mennä ruokalaan ja ottaa kauheesti ruokaa lautaselle, ja heittää roskiin ku on mössänny niit siinä lautasella.
Mun mielestä on tyhmää että opettajat valittaa jos ei ota paljon ruokaa, mä oonkin päättäny toistaiseksi että otan kunnolla ruokaa, mutta koska en pysty syömään, heitän ne roskiin.
Kyl kouluun omia eväitä saa ottaa, mutta varmasti tullee jälkiistuntoa jos niitä menee ruokalaan syömään. Jos onnistuu salaa vessassa syömään, niin sit onnistuu, mut silloinkin on pakko sinne ruokalaan mennä syömään sitä paskaa, ku opettajat pakottaa.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811508Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa584086Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1183271Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1722582Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1112335Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061875Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3241190- 67983
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20937- 65828