Päivää taas!

News

On vähän hiljaista, mutta kyllä se tästä lähtee........ =//

17

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä tässä jo sormiani notkistelen ja voi olla että aivotkin aukee jossakin välissä. Lisää kahvia niin saan toisenkin silnäni auki.

      • News

        mitenkäs oot ajatellut lauantai-iltaa viettää?? =)


      • News kirjoitti:

        mitenkäs oot ajatellut lauantai-iltaa viettää?? =)

        mahani vieressä kun yöllä pitää varmistaa että verottaja saa omansa:((((


      • News
        tuputuu kirjoitti:

        mahani vieressä kun yöllä pitää varmistaa että verottaja saa omansa:((((

        höpise, ilta on vielä nuori ja TV:stä tulee Bumtsibum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • News kirjoitti:

        höpise, ilta on vielä nuori ja TV:stä tulee Bumtsibum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        En edes muistanut että sellaista ohjelmaa onkaan. Pitää kai sitten bumtsibummata kun muut pääsee viihteelle:(((


      • News
        tuputuu kirjoitti:

        En edes muistanut että sellaista ohjelmaa onkaan. Pitää kai sitten bumtsibummata kun muut pääsee viihteelle:(((

        Bumtsibumbum hän nuoren naisen kahvilassa näki todeten, että josko ois tuo jahva vai kun toinen kukkia saanut ei Bumtsibum bumtsibumbum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD


      • News kirjoitti:

        Bumtsibumbum hän nuoren naisen kahvilassa näki todeten, että josko ois tuo jahva vai kun toinen kukkia saanut ei Bumtsibum bumtsibumbum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD

        ja sit kiemurrella hassun näköisesti telkkarin edessä:)))


      • News
        tuputuu kirjoitti:

        ja sit kiemurrella hassun näköisesti telkkarin edessä:)))

        vaikka lintusten mukana soolossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D


      • News kirjoitti:

        vaikka lintusten mukana soolossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

        nuhakuumeesta kärsivä harakka.


      • News
        tuputuu kirjoitti:

        nuhakuumeesta kärsivä harakka.

        Juusto kelpaa harakoille.................... =0


      • News kirjoitti:

        Juusto kelpaa harakoille.................... =0

        liiankin kanssa.


      • News
        tuputuu kirjoitti:

        liiankin kanssa.

        Nam nam!!!!!!!!!! Herkkua!!!!!!!!!!! Slurp!!!!!!!!! =d


      • News kirjoitti:

        Nam nam!!!!!!!!!! Herkkua!!!!!!!!!!! Slurp!!!!!!!!! =d

        neljän juuston pizzaa? Siinä menee jo kielikin mukana.


      • News
        tuputuu kirjoitti:

        neljän juuston pizzaa? Siinä menee jo kielikin mukana.

        mutta pitäisi joskus maistaa. Nyt pitää kuitenkin mennä, että moro ja hyvää illan jatkoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D =D =D


    • alahan

      sormettaa itseäsi ja ajattele vaikka samalla miehen ihanaa vartaloa ja kalua, niin eiköhän se siintä lähe meneen.

    • hyvin hiljaista....=:0((
      Hei mut laitas joku muksa jänskä uutinen kehiin et voin taas alkaa kattilaa päähän pistään...=:8)))))

      • News

        että olen menettänyt työpaikkani??? Monet kyselee multa uutisia, mutta ilman studiota on vähän paha selostaa mitään. Olen nykyään paperitehtaalla töissä. Kuulin kuitenkin Teräsmieheltä sellaisen huhun, että kuun kokoinen asteroidi olisi tulossa maata kohti............. =000000000000

        Hauskat hymiöt sinulla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe