Kyllä se oli hyvä

dansku-29

kun en lähteny eilen illal kuppilaa, eipä ole krapulaa taaskaan, niin ja rahaakin on vielä :))

12

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dansku-29

      se on kiva juttu, kun heräs ihan pirteenä ja aamu kahvikin maistuu hyvältä ja muutenkin lähteny sunnuntai hyvin käyntiin :))

      • dansku-29

        se on hyvä juttu, että tuli jo pyykit ripustettuu
        ja tiskit tiskattuu, eipä olis kanuunassa tullu näinkin varhain tollasta tehtyy :))


    • mullakaan... mut ens viikon loppuna on kjäh.....=:0)))))))))))))))))

      • dansku-29

        kyllä mullakin pakosta ens viikonloppuna, kun oikeasti mua jo puuduttaa, kun tästä jo aikaa, kun viimeksi käyny missään pyörähtämässä ja mä vää yritän nyt itteeni kusettaa, kuin hyvä juttu oli et tänkin viikonlopun vietin kilttinä tyttönä :DD


      • dansku-29 kirjoitti:

        kyllä mullakin pakosta ens viikonloppuna, kun oikeasti mua jo puuduttaa, kun tästä jo aikaa, kun viimeksi käyny missään pyörähtämässä ja mä vää yritän nyt itteeni kusettaa, kuin hyvä juttu oli et tänkin viikonlopun vietin kilttinä tyttönä :DD

        välil kiltti tyttö....heh......mut mä vannon takaan ja alleviivaan et ens viikon loppuna tää ei oo kiltti tyttö..............=;0)))))))))))))))))))


      • dansku-29
        BBrunetti kirjoitti:

        välil kiltti tyttö....heh......mut mä vannon takaan ja alleviivaan et ens viikon loppuna tää ei oo kiltti tyttö..............=;0)))))))))))))))))))

        kun toi kevätkin alkaa, taas pian jo päätänsä nostelee ja mäkun menin uuden vuoden lupauksessani lupaamaan, että tänä vuonna keväällä en aiheuta sekasortoa missään, että neiti kevät jää kotia vaa neljänseinän sisälle ja siltikin mun sisuksissa jo nyt huutaa: sisko tahtdon jakaa kanssas tämän yön, mut sydän liikaa lyö maailman ääriin liian voimakas on...ja silleen, hakkaan päätäni seinään...


      • dansku-29 kirjoitti:

        kun toi kevätkin alkaa, taas pian jo päätänsä nostelee ja mäkun menin uuden vuoden lupauksessani lupaamaan, että tänä vuonna keväällä en aiheuta sekasortoa missään, että neiti kevät jää kotia vaa neljänseinän sisälle ja siltikin mun sisuksissa jo nyt huutaa: sisko tahtdon jakaa kanssas tämän yön, mut sydän liikaa lyö maailman ääriin liian voimakas on...ja silleen, hakkaan päätäni seinään...

        hyvä hakkaa........tulee kolhu seinään ja pää halkee..joudun muutes paikkaan sut....heh.........=:0)))))))))))


      • dansku-29
        BBrunetti kirjoitti:

        hyvä hakkaa........tulee kolhu seinään ja pää halkee..joudun muutes paikkaan sut....heh.........=:0)))))))))))

        koska korjaus tulee liika kalliiks, jos vaa nyrkkeilysäkkiini potkin :DD


      • dansku-29 kirjoitti:

        koska korjaus tulee liika kalliiks, jos vaa nyrkkeilysäkkiini potkin :DD

        päätäs....se nyrkkeilysäkki kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta.......:))))))))))))


      • dansku-29
        BBrunetti kirjoitti:

        päätäs....se nyrkkeilysäkki kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta.......:))))))))))))

        pattii nii voi kuvitella et se säkki on joku, oho


      • dansku-29 kirjoitti:

        pattii nii voi kuvitella et se säkki on joku, oho

        silleen ku pelasin tekkeniiii kuvittelin et läiskin ex ukkoa turpaan...hah.........


      • dansku-29
        BBrunetti kirjoitti:

        silleen ku pelasin tekkeniiii kuvittelin et läiskin ex ukkoa turpaan...hah.........

        peli, ei tartte muutakun renkuttaa niit näppäimii :)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe