kun en lähteny eilen illal kuppilaa, eipä ole krapulaa taaskaan, niin ja rahaakin on vielä :))
Kyllä se oli hyvä
12
342
Vastaukset
- dansku-29
se on kiva juttu, kun heräs ihan pirteenä ja aamu kahvikin maistuu hyvältä ja muutenkin lähteny sunnuntai hyvin käyntiin :))
- dansku-29
se on hyvä juttu, että tuli jo pyykit ripustettuu
ja tiskit tiskattuu, eipä olis kanuunassa tullu näinkin varhain tollasta tehtyy :))
mullakaan... mut ens viikon loppuna on kjäh.....=:0)))))))))))))))))
- dansku-29
kyllä mullakin pakosta ens viikonloppuna, kun oikeasti mua jo puuduttaa, kun tästä jo aikaa, kun viimeksi käyny missään pyörähtämässä ja mä vää yritän nyt itteeni kusettaa, kuin hyvä juttu oli et tänkin viikonlopun vietin kilttinä tyttönä :DD
dansku-29 kirjoitti:
kyllä mullakin pakosta ens viikonloppuna, kun oikeasti mua jo puuduttaa, kun tästä jo aikaa, kun viimeksi käyny missään pyörähtämässä ja mä vää yritän nyt itteeni kusettaa, kuin hyvä juttu oli et tänkin viikonlopun vietin kilttinä tyttönä :DD
välil kiltti tyttö....heh......mut mä vannon takaan ja alleviivaan et ens viikon loppuna tää ei oo kiltti tyttö..............=;0)))))))))))))))))))
- dansku-29
BBrunetti kirjoitti:
välil kiltti tyttö....heh......mut mä vannon takaan ja alleviivaan et ens viikon loppuna tää ei oo kiltti tyttö..............=;0)))))))))))))))))))
kun toi kevätkin alkaa, taas pian jo päätänsä nostelee ja mäkun menin uuden vuoden lupauksessani lupaamaan, että tänä vuonna keväällä en aiheuta sekasortoa missään, että neiti kevät jää kotia vaa neljänseinän sisälle ja siltikin mun sisuksissa jo nyt huutaa: sisko tahtdon jakaa kanssas tämän yön, mut sydän liikaa lyö maailman ääriin liian voimakas on...ja silleen, hakkaan päätäni seinään...
dansku-29 kirjoitti:
kun toi kevätkin alkaa, taas pian jo päätänsä nostelee ja mäkun menin uuden vuoden lupauksessani lupaamaan, että tänä vuonna keväällä en aiheuta sekasortoa missään, että neiti kevät jää kotia vaa neljänseinän sisälle ja siltikin mun sisuksissa jo nyt huutaa: sisko tahtdon jakaa kanssas tämän yön, mut sydän liikaa lyö maailman ääriin liian voimakas on...ja silleen, hakkaan päätäni seinään...
hyvä hakkaa........tulee kolhu seinään ja pää halkee..joudun muutes paikkaan sut....heh.........=:0)))))))))))
- dansku-29
BBrunetti kirjoitti:
hyvä hakkaa........tulee kolhu seinään ja pää halkee..joudun muutes paikkaan sut....heh.........=:0)))))))))))
koska korjaus tulee liika kalliiks, jos vaa nyrkkeilysäkkiini potkin :DD
dansku-29 kirjoitti:
koska korjaus tulee liika kalliiks, jos vaa nyrkkeilysäkkiini potkin :DD
päätäs....se nyrkkeilysäkki kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta.......:))))))))))))
- dansku-29
BBrunetti kirjoitti:
päätäs....se nyrkkeilysäkki kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta.......:))))))))))))
pattii nii voi kuvitella et se säkki on joku, oho
dansku-29 kirjoitti:
pattii nii voi kuvitella et se säkki on joku, oho
silleen ku pelasin tekkeniiii kuvittelin et läiskin ex ukkoa turpaan...hah.........
- dansku-29
BBrunetti kirjoitti:
silleen ku pelasin tekkeniiii kuvittelin et läiskin ex ukkoa turpaan...hah.........
peli, ei tartte muutakun renkuttaa niit näppäimii :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437