Kyllä se oli hyvä

dansku-29

kun en lähteny eilen illal kuppilaa, eipä ole krapulaa taaskaan, niin ja rahaakin on vielä :))

12

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dansku-29

se on kiva juttu, kun heräs ihan pirteenä ja aamu kahvikin maistuu hyvältä ja muutenkin lähteny sunnuntai hyvin käyntiin :))

• dansku-29

se on hyvä juttu, että tuli jo pyykit ripustettuu
        ja tiskit tiskattuu, eipä olis kanuunassa tullu näinkin varhain tollasta tehtyy :))

• mullakaan... mut ens viikon loppuna on kjäh.....=:0)))))))))))))))))

• dansku-29

kyllä mullakin pakosta ens viikonloppuna, kun oikeasti mua jo puuduttaa, kun tästä jo aikaa, kun viimeksi käyny missään pyörähtämässä ja mä vää yritän nyt itteeni kusettaa, kuin hyvä juttu oli et tänkin viikonlopun vietin kilttinä tyttönä :DD

• dansku-29 kirjoitti:

kyllä mullakin pakosta ens viikonloppuna, kun oikeasti mua jo puuduttaa, kun tästä jo aikaa, kun viimeksi käyny missään pyörähtämässä ja mä vää yritän nyt itteeni kusettaa, kuin hyvä juttu oli et tänkin viikonlopun vietin kilttinä tyttönä :DD

välil kiltti tyttö....heh......mut mä vannon takaan ja alleviivaan et ens viikon loppuna tää ei oo kiltti tyttö..............=;0)))))))))))))))))))

• dansku-29
        BBrunetti kirjoitti:

välil kiltti tyttö....heh......mut mä vannon takaan ja alleviivaan et ens viikon loppuna tää ei oo kiltti tyttö..............=;0)))))))))))))))))))

kun toi kevätkin alkaa, taas pian jo päätänsä nostelee ja mäkun menin uuden vuoden lupauksessani lupaamaan, että tänä vuonna keväällä en aiheuta sekasortoa missään, että neiti kevät jää kotia vaa neljänseinän sisälle ja siltikin mun sisuksissa jo nyt huutaa: sisko tahtdon jakaa kanssas tämän yön, mut sydän liikaa lyö maailman ääriin liian voimakas on...ja silleen, hakkaan päätäni seinään...

• dansku-29 kirjoitti:

kun toi kevätkin alkaa, taas pian jo päätänsä nostelee ja mäkun menin uuden vuoden lupauksessani lupaamaan, että tänä vuonna keväällä en aiheuta sekasortoa missään, että neiti kevät jää kotia vaa neljänseinän sisälle ja siltikin mun sisuksissa jo nyt huutaa: sisko tahtdon jakaa kanssas tämän yön, mut sydän liikaa lyö maailman ääriin liian voimakas on...ja silleen, hakkaan päätäni seinään...

hyvä hakkaa........tulee kolhu seinään ja pää halkee..joudun muutes paikkaan sut....heh.........=:0)))))))))))

• dansku-29
        BBrunetti kirjoitti:

hyvä hakkaa........tulee kolhu seinään ja pää halkee..joudun muutes paikkaan sut....heh.........=:0)))))))))))

koska korjaus tulee liika kalliiks, jos vaa nyrkkeilysäkkiini potkin :DD

• dansku-29 kirjoitti:

koska korjaus tulee liika kalliiks, jos vaa nyrkkeilysäkkiini potkin :DD

päätäs....se nyrkkeilysäkki kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta.......:))))))))))))

• dansku-29
        BBrunetti kirjoitti:

päätäs....se nyrkkeilysäkki kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta.......:))))))))))))

pattii nii voi kuvitella et se säkki on joku, oho

• dansku-29 kirjoitti:

pattii nii voi kuvitella et se säkki on joku, oho

silleen ku pelasin tekkeniiii kuvittelin et läiskin ex ukkoa turpaan...hah.........

• dansku-29
        BBrunetti kirjoitti:

silleen ku pelasin tekkeniiii kuvittelin et läiskin ex ukkoa turpaan...hah.........

peli, ei tartte muutakun renkuttaa niit näppäimii :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2572
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2007
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1662
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1508
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      358
      1243
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1180
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      89
      945
    10. 128
      910
    Aihe