Olenpa tuossa vietellyt iltojani Helsingin yökerhoissa/ravintoloissa silloin tällöin ja olen kuullut joskus puhutavan Vantaan Vaakunasta?
Minkälainen paikka? Minkälaista porukkaa käy? Iältään, tyyliltään jne.? Musiikki?
En tarkoita sitä tanssimusiikki puolta, vaan yökerhoa?
Käykö siellä kukaan?
Minkälainen paikka Vantaan Vaakuna?
5
1469
Vastaukset
- ihmettelen
Asun Vantaalla mut en koskaan ole kuullut Vantaan Vaakunasta... Kerro missä semmoinen löytyy...
Vantaan Hotelli tiän, ja hesaasta löytyy Hotelli Vaakuna...- Marinenella
taisi mennä nimikket sekaisin...tarkoitan tosiaan sitä sokos-hotelss ketjun yökerhoa!
Eli siitä siis vastaavia tietoja, kiitos!
=) - .
Marinenella kirjoitti:
taisi mennä nimikket sekaisin...tarkoitan tosiaan sitä sokos-hotelss ketjun yökerhoa!
Eli siitä siis vastaavia tietoja, kiitos!
=)On olemassa Hotelli Vantaa, joka sijaitsee Vantaalla Tikkurilassa, sekä Hotelli Vaakuna, joka Hesan keskustassa.Molemmat kuuluvat sokos-hotelliketjuun. Kumpaa mahdat tarkoittaa????
- Marienella
. kirjoitti:
On olemassa Hotelli Vantaa, joka sijaitsee Vantaalla Tikkurilassa, sekä Hotelli Vaakuna, joka Hesan keskustassa.Molemmat kuuluvat sokos-hotelliketjuun. Kumpaa mahdat tarkoittaa????
Jos sanon että vantaalla niin vantaalla!
Aika yksinkertaista minusta.
Helsinki on Helsinki....nähdäkseni...?! =)
Helsingin keskustan Sokos hotells ketjun Vaakuna hotelli, 10flooreineen, Brassereineen yms. on minulle hyvin tuttu paikka, joten .... - Neiti A
Marienella kirjoitti:
Jos sanon että vantaalla niin vantaalla!
Aika yksinkertaista minusta.
Helsinki on Helsinki....nähdäkseni...?! =)
Helsingin keskustan Sokos hotells ketjun Vaakuna hotelli, 10flooreineen, Brassereineen yms. on minulle hyvin tuttu paikka, joten ....Tikkurilan asemman vieressä Sokos Hotelli.Sisältää
tanssiravintolan diskon karaokebaarin ynm.....Minusta ihan hyvä paikka perjantaisin saa jonottaa sisään ja porukkaa on todella paljon.ihmisiä ikä haitarissa laidasta laitaan..diskossa hyvä meininki samoin ylhäällä.juuri uusittu ravintola yläkerrassa.elävää musiikkia:))Minun mielestäni makee paikka....voittaa hesan paikoista monet..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667