Uskomaton suoritus Riitta-Liisa Lassilalta; KOMPUROIDA Suomi mitalisijoilta! Minkään muun maan hiihtäjät eivät edes yrittämällä vastaavaan pysty - vaan minkäs teet näille piirikunnallisen sarjan tasoisille hiihtäjille, jotka puhuvat isoja mutta tosipaikan tullen sotkeutuvat omiin suksiinsa. Järkyttävää. Surkeaa. Säälittävän naurettavaa. Hävettävää.
Riitta-Liisa Lassila pilasi Suomen menestyksen
8
666
Vastaukset
- hidastelivat
perinteinen oli ennakkoasetelmissa suomen iskuosuus, mutta hiihtäjät nukkuivat
- sen mitskun
joka tapauksessa olisi menettänyt, olisivatpa Aikka, Vipe ja Rillu miten tahansa hiihtäneet. Ruotsin kanssa oltaisiin parhaimmmillaan ehkä taisteltu.
Jos Kaisa olisi... - jo aikaisemmin
Miksi hitossa saarinen ihmetteli hidasta vauhtia? Hehän niitä ennakkosuosikkeja olivat? Jos ei hiidä niin kovaa kuin ois rahkeet niin tottakai ne muut seuraa, ei ne jää sinne oottelemaan että "antaa tuon mennä kun on suosikki". Ja kuitunen sama homma, TÄYSILLÄ siellä on mentävä ei olla maalissa kun ei olisi hiihtänyt ollenkaan ja vielä venäläinen ankkurina eikä sitten tehdä kaikkea sen eteen että olisi edes vähän rakoa. Voi elämäni kevät mitä söhellystä....
- ollu mikään...
syy, vaan Lassila myönsi, että hän hyyty!
Kyllä peli oli jo menetetty jo ennen ankkuriosuutta, vaikka Lassila olis mukana pysynytki, koska ei meidän "vahvat" hiihtäjät ei onnistuneet irtautumaan omilla osuuksillaan. Kaikki kuiteski ties, millainen ankkuri meillä on muihin verrattuna!- olisi pelastanut
kuitunen ja saarinen lönköttelivät porukan mukana osuutensa. määräsikö hiihtojohtaja katkeroituneena olympiakomitean kettuilusta tämän mielenilmaisun?
- huonossa kunnossa
olisi pelastanut kirjoitti:
kuitunen ja saarinen lönköttelivät porukan mukana osuutensa. määräsikö hiihtojohtaja katkeroituneena olympiakomitean kettuilusta tämän mielenilmaisun?
MC:ssä olympialaisten jälkeen tullaan taas näkemään ylivoimainen Marit ja hopea-Vipe.
- joopajooo
huonossa kunnossa kirjoitti:
MC:ssä olympialaisten jälkeen tullaan taas näkemään ylivoimainen Marit ja hopea-Vipe.
Perinteisellä piti tehdä eroa, saarinen sentäs antoi kaikkensa, mutta ylimielinen kuitunen säästeli itseään ja kertoi kuinka olisi päässyt kovempaa, mutta oli pussissa. Ja vielä, "saa nähdä miten olisi käynyt, jos en olisi jäänyt pussiin". Pitikö sitä lötkötellä muiden kanssa, olisi hiihtänyt kunnolla, jos on niin hyvässä kunnossa.
- Jens W
olisi pelastanut kirjoitti:
Kahden ensimmäisen osuuden jälkeen Suomi oli kärjessä ja Lassilan "osuuden" jälkeen Suomi oli lähes 20 sekuntia kärjestä ja kuudes. Ei kahta ensimmäistä voi osuutensa hoidosta syyttää. Lassilaa ei toivottavasti enää jatkossa ladulla nähdä Suomea "edustamassa". Ei taida Suomi saada kultaa koko kisoista. Hiihdosta niitä ei ainakaan tule. Yrityksissä yritysjohto osaisi tehdä omat johtopäätöksensä, vaan miten on hiihtoliton "virkamiesjohdon" kohdalla. Jens
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191