Mikä siinä oikein on?

tipuliinukka

Olen seurustellut noin vuoden minua kaksi kertaa vanhemman miehen kanssa. :) Olen Hänen kanssaan onnellinen.
Minua ihmetyttää, miksi suurin osa ihmisistä luulee, että tässä on kyse hyväksikäyttötapauksesta?? Kuka käyttää, ketä ja miten tässä tapauksessa hyväkseen?
Herraniko minua (seksuaalisesti?), koska on vanhempi?
Minäkö häntä rahallisesti, koska olen nuorempi?
En ymmärrä, miksi ihmiset kuvittelee tuollaisia? Tälläkin palstalla on eräitä ihmisiä, jotka jotain luulevat tästä asiasta tietävänsä ja että minua(?) nyt käytetään hyväksi?! *Hah ja pyh sanon minä!*
Olkaa ihmiset onnellisia, minäkin olen onnellinen Hänen siis Herrani eli rakkaani kanssa!
Kumpikaan ei meistä käytä toistaan tahattomasti/ tahallisesti hyväksi ilman sopimusta! :)))

Nauran niille ketkä suhteestamme jotain muuta luulevat! x))))))))))))

Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu!! Minä olen Hänestä nyt onnellinen ja Hänen kanssaan olen käyttipä kuka sitten ketä ja miten tahansa!
Haistakaa epäilijät kukka! *nauraa päin naamaa epäilijöille*

7

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uppis

      ...pirujakos niitä toisia miettimään, ovat vain kateellisia jos toisilla suhde kukoistaa. Mitäs sillä on väliä jos ikäeroa onkin, eikös vaan kemia siinä enempi merkkaa ;DD

      • tipuliinukka

        Olen onnellinen Hänen kanssaan ja tiedän, että Hän rakastaa minua! :)
        Se on sanomattakin selvää ja sanottuna vieläkin selvempää! ;))


      • Uppis
        tipuliinukka kirjoitti:

        Olen onnellinen Hänen kanssaan ja tiedän, että Hän rakastaa minua! :)
        Se on sanomattakin selvää ja sanottuna vieläkin selvempää! ;))

        ...kun ihmiset uskaltaa olla sellaisia kun ovat, eikä ole toisten ohjenuorassa kulkevia nöyristelijöitä :D

        Kiusaa vaan tämä koneen hitaus kun alkaa jammailemaan. Kaipa se weekendi vaikuttaa jo tähänkin :)))


      • tipuliinukka
        Uppis kirjoitti:

        ...kun ihmiset uskaltaa olla sellaisia kun ovat, eikä ole toisten ohjenuorassa kulkevia nöyristelijöitä :D

        Kiusaa vaan tämä koneen hitaus kun alkaa jammailemaan. Kaipa se weekendi vaikuttaa jo tähänkin :)))

        Niin, mä olen aina tämmönen. Jos jollakin on siitä jottain sanottavaa ni valitukset sitte suaraan pressalle, kiitos! x))
        Minuu ei kiinnosta jos joku häpeää mua tai mun tekoi. Siin non sitte sillekki onkelmaa kerrakseen! Hah! *reps*


    • kantsii välittää....
      Pääasia et ootte onnellisia...höh ja tällä palstalla kaikenlaista kuulee...toisest korvast sisään ja toisest ulos....joskus vaikeaa myönnän...
      rakkaus on ihanaa ja silleen....=:0)))))))))

    • MEITII ON....

      Moneen junaan.... Elä sinä miehesi kanssa onnellisena ja antaa tyhmien olla kateellisia:-)

      Maailma on "vatipäitä" täynänsä!

      NAUTI TÄYSILLÄ.... moni ei sitä osaa!

      Toivottelen oikein mukavaa viikonloppua....!

    • emilii1

      ei muuta kuin onneksi olkoon =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe