Olen seurustellut noin vuoden minua kaksi kertaa vanhemman miehen kanssa. :) Olen Hänen kanssaan onnellinen.
Minua ihmetyttää, miksi suurin osa ihmisistä luulee, että tässä on kyse hyväksikäyttötapauksesta?? Kuka käyttää, ketä ja miten tässä tapauksessa hyväkseen?
Herraniko minua (seksuaalisesti?), koska on vanhempi?
Minäkö häntä rahallisesti, koska olen nuorempi?
En ymmärrä, miksi ihmiset kuvittelee tuollaisia? Tälläkin palstalla on eräitä ihmisiä, jotka jotain luulevat tästä asiasta tietävänsä ja että minua(?) nyt käytetään hyväksi?! *Hah ja pyh sanon minä!*
Olkaa ihmiset onnellisia, minäkin olen onnellinen Hänen siis Herrani eli rakkaani kanssa!
Kumpikaan ei meistä käytä toistaan tahattomasti/ tahallisesti hyväksi ilman sopimusta! :)))
Nauran niille ketkä suhteestamme jotain muuta luulevat! x))))))))))))
Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu!! Minä olen Hänestä nyt onnellinen ja Hänen kanssaan olen käyttipä kuka sitten ketä ja miten tahansa!
Haistakaa epäilijät kukka! *nauraa päin naamaa epäilijöille*
Mikä siinä oikein on?
7
349
Vastaukset
- Uppis
...pirujakos niitä toisia miettimään, ovat vain kateellisia jos toisilla suhde kukoistaa. Mitäs sillä on väliä jos ikäeroa onkin, eikös vaan kemia siinä enempi merkkaa ;DD
- tipuliinukka
Olen onnellinen Hänen kanssaan ja tiedän, että Hän rakastaa minua! :)
Se on sanomattakin selvää ja sanottuna vieläkin selvempää! ;)) - Uppis
tipuliinukka kirjoitti:
Olen onnellinen Hänen kanssaan ja tiedän, että Hän rakastaa minua! :)
Se on sanomattakin selvää ja sanottuna vieläkin selvempää! ;))...kun ihmiset uskaltaa olla sellaisia kun ovat, eikä ole toisten ohjenuorassa kulkevia nöyristelijöitä :D
Kiusaa vaan tämä koneen hitaus kun alkaa jammailemaan. Kaipa se weekendi vaikuttaa jo tähänkin :))) - tipuliinukka
Uppis kirjoitti:
...kun ihmiset uskaltaa olla sellaisia kun ovat, eikä ole toisten ohjenuorassa kulkevia nöyristelijöitä :D
Kiusaa vaan tämä koneen hitaus kun alkaa jammailemaan. Kaipa se weekendi vaikuttaa jo tähänkin :)))Niin, mä olen aina tämmönen. Jos jollakin on siitä jottain sanottavaa ni valitukset sitte suaraan pressalle, kiitos! x))
Minuu ei kiinnosta jos joku häpeää mua tai mun tekoi. Siin non sitte sillekki onkelmaa kerrakseen! Hah! *reps*
kantsii välittää....
Pääasia et ootte onnellisia...höh ja tällä palstalla kaikenlaista kuulee...toisest korvast sisään ja toisest ulos....joskus vaikeaa myönnän...
rakkaus on ihanaa ja silleen....=:0)))))))))- MEITII ON....
Moneen junaan.... Elä sinä miehesi kanssa onnellisena ja antaa tyhmien olla kateellisia:-)
Maailma on "vatipäitä" täynänsä!
NAUTI TÄYSILLÄ.... moni ei sitä osaa!
Toivottelen oikein mukavaa viikonloppua....! - emilii1
ei muuta kuin onneksi olkoon =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1196206Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625141SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun684273SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost123621Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203178SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352499Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01750