Olen seurustellut noin vuoden minua kaksi kertaa vanhemman miehen kanssa. :) Olen Hänen kanssaan onnellinen.
Minua ihmetyttää, miksi suurin osa ihmisistä luulee, että tässä on kyse hyväksikäyttötapauksesta?? Kuka käyttää, ketä ja miten tässä tapauksessa hyväkseen?
Herraniko minua (seksuaalisesti?), koska on vanhempi?
Minäkö häntä rahallisesti, koska olen nuorempi?
En ymmärrä, miksi ihmiset kuvittelee tuollaisia? Tälläkin palstalla on eräitä ihmisiä, jotka jotain luulevat tästä asiasta tietävänsä ja että minua(?) nyt käytetään hyväksi?! *Hah ja pyh sanon minä!*
Olkaa ihmiset onnellisia, minäkin olen onnellinen Hänen siis Herrani eli rakkaani kanssa!
Kumpikaan ei meistä käytä toistaan tahattomasti/ tahallisesti hyväksi ilman sopimusta! :)))
Nauran niille ketkä suhteestamme jotain muuta luulevat! x))))))))))))
Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu!! Minä olen Hänestä nyt onnellinen ja Hänen kanssaan olen käyttipä kuka sitten ketä ja miten tahansa!
Haistakaa epäilijät kukka! *nauraa päin naamaa epäilijöille*
Mikä siinä oikein on?
7
355
Vastaukset
- Uppis
...pirujakos niitä toisia miettimään, ovat vain kateellisia jos toisilla suhde kukoistaa. Mitäs sillä on väliä jos ikäeroa onkin, eikös vaan kemia siinä enempi merkkaa ;DD
- tipuliinukka
Olen onnellinen Hänen kanssaan ja tiedän, että Hän rakastaa minua! :)
Se on sanomattakin selvää ja sanottuna vieläkin selvempää! ;)) - Uppis
tipuliinukka kirjoitti:
Olen onnellinen Hänen kanssaan ja tiedän, että Hän rakastaa minua! :)
Se on sanomattakin selvää ja sanottuna vieläkin selvempää! ;))...kun ihmiset uskaltaa olla sellaisia kun ovat, eikä ole toisten ohjenuorassa kulkevia nöyristelijöitä :D
Kiusaa vaan tämä koneen hitaus kun alkaa jammailemaan. Kaipa se weekendi vaikuttaa jo tähänkin :))) - tipuliinukka
Uppis kirjoitti:
...kun ihmiset uskaltaa olla sellaisia kun ovat, eikä ole toisten ohjenuorassa kulkevia nöyristelijöitä :D
Kiusaa vaan tämä koneen hitaus kun alkaa jammailemaan. Kaipa se weekendi vaikuttaa jo tähänkin :)))Niin, mä olen aina tämmönen. Jos jollakin on siitä jottain sanottavaa ni valitukset sitte suaraan pressalle, kiitos! x))
Minuu ei kiinnosta jos joku häpeää mua tai mun tekoi. Siin non sitte sillekki onkelmaa kerrakseen! Hah! *reps*
kantsii välittää....
Pääasia et ootte onnellisia...höh ja tällä palstalla kaikenlaista kuulee...toisest korvast sisään ja toisest ulos....joskus vaikeaa myönnän...
rakkaus on ihanaa ja silleen....=:0)))))))))- MEITII ON....
Moneen junaan.... Elä sinä miehesi kanssa onnellisena ja antaa tyhmien olla kateellisia:-)
Maailma on "vatipäitä" täynänsä!
NAUTI TÄYSILLÄ.... moni ei sitä osaa!
Toivottelen oikein mukavaa viikonloppua....! - emilii1
ei muuta kuin onneksi olkoon =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683