Olen seurustellut noin vuoden minua kaksi kertaa vanhemman miehen kanssa. :) Olen Hänen kanssaan onnellinen.
Minua ihmetyttää, miksi suurin osa ihmisistä luulee, että tässä on kyse hyväksikäyttötapauksesta?? Kuka käyttää, ketä ja miten tässä tapauksessa hyväkseen?
Herraniko minua (seksuaalisesti?), koska on vanhempi?
Minäkö häntä rahallisesti, koska olen nuorempi?
En ymmärrä, miksi ihmiset kuvittelee tuollaisia? Tälläkin palstalla on eräitä ihmisiä, jotka jotain luulevat tästä asiasta tietävänsä ja että minua(?) nyt käytetään hyväksi?! *Hah ja pyh sanon minä!*
Olkaa ihmiset onnellisia, minäkin olen onnellinen Hänen siis Herrani eli rakkaani kanssa!
Kumpikaan ei meistä käytä toistaan tahattomasti/ tahallisesti hyväksi ilman sopimusta! :)))
Nauran niille ketkä suhteestamme jotain muuta luulevat! x))))))))))))
Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu!! Minä olen Hänestä nyt onnellinen ja Hänen kanssaan olen käyttipä kuka sitten ketä ja miten tahansa!
Haistakaa epäilijät kukka! *nauraa päin naamaa epäilijöille*
Mikä siinä oikein on?
7
345
Vastaukset
- Uppis
...pirujakos niitä toisia miettimään, ovat vain kateellisia jos toisilla suhde kukoistaa. Mitäs sillä on väliä jos ikäeroa onkin, eikös vaan kemia siinä enempi merkkaa ;DD
- tipuliinukka
Olen onnellinen Hänen kanssaan ja tiedän, että Hän rakastaa minua! :)
Se on sanomattakin selvää ja sanottuna vieläkin selvempää! ;)) - Uppis
tipuliinukka kirjoitti:
Olen onnellinen Hänen kanssaan ja tiedän, että Hän rakastaa minua! :)
Se on sanomattakin selvää ja sanottuna vieläkin selvempää! ;))...kun ihmiset uskaltaa olla sellaisia kun ovat, eikä ole toisten ohjenuorassa kulkevia nöyristelijöitä :D
Kiusaa vaan tämä koneen hitaus kun alkaa jammailemaan. Kaipa se weekendi vaikuttaa jo tähänkin :))) - tipuliinukka
Uppis kirjoitti:
...kun ihmiset uskaltaa olla sellaisia kun ovat, eikä ole toisten ohjenuorassa kulkevia nöyristelijöitä :D
Kiusaa vaan tämä koneen hitaus kun alkaa jammailemaan. Kaipa se weekendi vaikuttaa jo tähänkin :)))Niin, mä olen aina tämmönen. Jos jollakin on siitä jottain sanottavaa ni valitukset sitte suaraan pressalle, kiitos! x))
Minuu ei kiinnosta jos joku häpeää mua tai mun tekoi. Siin non sitte sillekki onkelmaa kerrakseen! Hah! *reps*
kantsii välittää....
Pääasia et ootte onnellisia...höh ja tällä palstalla kaikenlaista kuulee...toisest korvast sisään ja toisest ulos....joskus vaikeaa myönnän...
rakkaus on ihanaa ja silleen....=:0)))))))))- MEITII ON....
Moneen junaan.... Elä sinä miehesi kanssa onnellisena ja antaa tyhmien olla kateellisia:-)
Maailma on "vatipäitä" täynänsä!
NAUTI TÄYSILLÄ.... moni ei sitä osaa!
Toivottelen oikein mukavaa viikonloppua....! - emilii1
ei muuta kuin onneksi olkoon =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5552175Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4011776Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221590Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191166- 561112
- 1181097
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16888Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823