Tasan tunti sitten HERRA X kannattajineen teloitettiin saunan takana .
HERRA X on pidätetty
10
591
Vastaukset
kukas nyt on meidän ulkoministeri.....menit ja teloitit...häh........
- lerssiotsa Huuhaan Marsalkka
Edustan kaikkia ministeriöitä . Tällä tavalla
säästämme . lerssiotsa Huuhaan Marsalkka kirjoitti:
Edustan kaikkia ministeriöitä . Tällä tavalla
säästämme .olevas pätevä ulkoministeri.......
vai niin........
julmuri teloitit lääkärini...mistäs nyt saan hyvän lääkärin.......- lerssiotsa Huuhaan Marsalkka
BBrunetti kirjoitti:
olevas pätevä ulkoministeri.......
vai niin........
julmuri teloitit lääkärini...mistäs nyt saan hyvän lääkärin.......Kirjekurssin avulla lääketieteellisen tutkinnon .
Kerro mikä on minä poika kerron tiaknossin . lerssiotsa Huuhaan Marsalkka kirjoitti:
Kirjekurssin avulla lääketieteellisen tutkinnon .
Kerro mikä on minä poika kerron tiaknossin .kirjekurssin.....
mullahan on kaikki luulosairaudet vaikkakin toka väitti jotta ei mitään enää ole......
nooh....annas tulla diaknoosia nyt sitten eli mitä teen kun on kaikki sairaudet...
mutta luulen että herraX on sinua parempi lääkäri...hän teki kotikäyntejäkin......- otsa..
lerssiotsa Huuhaan Marsalkka kirjoitti:
Kirjekurssin avulla lääketieteellisen tutkinnon .
Kerro mikä on minä poika kerron tiaknossin .Mikä on, kun kusi ei tule?
- lerssiotsa Huuhaan Marsalkka
otsa.. kirjoitti:
Mikä on, kun kusi ei tule?
Neuvon upottamaan kikulin tärpättiin . 15 min sopiva aika .
- lerssiotsa Huuhaan Marsalkka
BBrunetti kirjoitti:
kirjekurssin.....
mullahan on kaikki luulosairaudet vaikkakin toka väitti jotta ei mitään enää ole......
nooh....annas tulla diaknoosia nyt sitten eli mitä teen kun on kaikki sairaudet...
mutta luulen että herraX on sinua parempi lääkäri...hän teki kotikäyntejäkin......Tempaiseppa kunnon lärvit .
lerssiotsa Huuhaan Marsalkka kirjoitti:
Tempaiseppa kunnon lärvit .
testattu....
Eli nyt herättele se mun lääkäri henkiin oot surkee lääkäri....hertsileijaa sentään........
hopi hopi.......- marsalkka..
lerssiotsa Huuhaan Marsalkka kirjoitti:
Neuvon upottamaan kikulin tärpättiin . 15 min sopiva aika .
Mistäs sinä oikein marsalkkana tulet, kun puhut outoja sanoa? Ei täällä latinaa kirjoitella, puhu vaan selvällä suomenkielellä, minä takaan nämä ihmiset, ei tarvitse pelätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664