...täyttä huuhaata ja hölynpölyä !?!
Ette te kait ihan aikuisten-oikeesti moiseen soopaan usko,kö ?!?
Ja varsinkaan maksa verotetuilla roposillanne moisesta...ettehän ???
Lakitupaan moiset huijarit pitäisi asettaa vastaamaan hölmöjen kansalaisten huijauksesta !!!
DUH !
lol
;-)
Astrologia on ihan...
4
416
Vastaukset
- Niin on
Näin se kuuluu sanoa.
- Happonen
..pahemminkin sanoa, mutta olkoon. Eivätkä osaa edes pyyhkiä ...
- Virpi
Happonen kirjoitti:
..pahemminkin sanoa, mutta olkoon. Eivätkä osaa edes pyyhkiä ...
Tähdet ja niiden huoneet on vanhempia kuin maailma. Sen vuoksi maailma on niiden alamainen. Tähtimerkit vain helpottavat tättien ymmärtämistä. Kaikki euivät ymmärrä niitä. Luen aina oman neitsyt merkkini horoskoopit ja ne on oikein.
- Miehinen mies
Virpi kirjoitti:
Tähdet ja niiden huoneet on vanhempia kuin maailma. Sen vuoksi maailma on niiden alamainen. Tähtimerkit vain helpottavat tättien ymmärtämistä. Kaikki euivät ymmärrä niitä. Luen aina oman neitsyt merkkini horoskoopit ja ne on oikein.
Naiset ovat taipuvaisempia uskomaan hömppään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268