Katsokaapa tuo leffa =)
Siinä bili nauraa Steve Jobsille, että miten kävikään?
Hahah! Bili naura vaan vielä kun kerkiät. Ehkä wintoosan päivät ovat luetut, ainaskin osittain. Windows ei voi olla käyttisten valtias ikuisesti ja haastaja on takavasemmalla tulossa.
Eniten nauratti elokuvassa se, kun Bill oli Applella vierailemassa ja kuola suussa ihmetteli miten tuommoinen "Hiiri" on mahdollista tehdä? Miten, miten? Ja matkiminen on jatkunut näihin päiviin asti!
Siksihän Applen pelastivat koska olisi inspiraation lähde loppunut muuten.
Piilaakson pioneerit
5
412
Vastaukset
- mato
Applen piti sitte uudelleen keksiä hiiri jota muut on käyttäneet vuosia. No onhan se macin käyttäjille uutta ja ihmeellistä kun on enemmän kuin 1 nappi.
Mac on muutenkin ainoa käyttis jossa turhia animaatioita ja muita hilavitkuttimia pidetään innovatiivisina ja informatiivisina.
Vähän niinkuin teinien kolollaan tuunaamisessa, karvanopat vaikuttavat auton toimintaan ratkaisevasti.- eskomatinjorma
Anna pari esimerkkiä turhista animaatioista.
naamalle hyppivä koira? - valitat
eskomatinjorma kirjoitti:
Anna pari esimerkkiä turhista animaatioista.
naamalle hyppivä koira?ei tuo rakki ole niinkään haitaksi kuin koko järjettömän paska ja sekava (dis)find. Taas on tultu valovuosi takaisinpäin NT4:n sentään jotenkin toimivasta hausta.
Linuxin ylivertaista locate -toimintoa ei tulla koskaan saavuttamaan Micro$low -epäkäyttöjärjestelmässä, joten siitä ei kannata edes haaveilla sen enempää. ja M$:n tuotteissa EI OLE "turhia" animaatioita?
Entä vistan tulo, mihin käyttis tarvitsee näytönohjaimen kiihdytystä PELKÄN työpöydän pyörittämiseen, eikö 2D riitä siinäkään enään?- mato
djmosse kirjoitti:
ja M$:n tuotteissa EI OLE "turhia" animaatioita?
Entä vistan tulo, mihin käyttis tarvitsee näytönohjaimen kiihdytystä PELKÄN työpöydän pyörittämiseen, eikö 2D riitä siinäkään enään?M$ tuottotteet on täynnä turhia animaatioita ja muuta hömppää.
Mutta kukaan ei edes väitä mikkisoftan vastaavia innovatiivisiksi tai informatiivisiksi, ja toisaalla ne ovat. Kumma homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793884
- 463302
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512421Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442021- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161655Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131481Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121299Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271247- 451224