Tehdään tähän keskustelu mihin kaikki laittaa ruokia mitkä ovat hyviä laihdutukseen.
Ja sit itselläni on pikku ongelma kans,auttakaa jos osaatte.Olen "seurustellut" yhden tytön kans netissä 2 kuukautta.Ja nyt 2 viikon pääst pitäs lähtee katsomaan häntä.Hän on kaunis ja normaali vartaloinen.Ja minä taas hieman lihava 185cm/n.100kg ja lihaksia löytyy jonkin verran,kun salilla on tullut käytyä.En mielestäni ole hirvittävän lihava,mutta ylimääräistä kyllä löytyy ainakin 10-15kg vielä tai jotain sinne päin(en oo hyvä arvioimaan).Olen saanut kahdessa viikossa painoa pois jo 7kg,mutta pitäisi saada vielä enemmän.En ole syönyt YHTÄÄN mitään kahdenviikon aikana kuin 5 appelsiinia päivässä ja sit jotain vitamiini tableteita ja juonut mehua paljon.Ja se kertookin kun vessassa käy isoilla asioilla niin tulee pelkkää vettä.
Pitäs nyt saada painoa pois kahdessa viikossa ainakin 10kg.Eli mitä suosittelette minun syömään???Antakaa jotain ruokatuotteita mitä voi syödä ettei paino nouse.Vaan tippuisi.Käyn joka päivä aamuin ja illoin n.5km lenkillä myös.Alkaa olemaan aika heikko olo tän 2 viikon teho laihdutuksen jälkeen.Ja ois kiva jos löytys jotain ruokia mitkä olis terveellisiä/laihdutukseen sopivia...
Kiitos vastanneille!!!
Laihdutus ruuat!!!!
5
3923
Vastaukset
- ekaks
Mehu on oikeasti turhaa kaloria, vaikka olisikin tuoremehua!
Kasviksia voit syödä kassi kaupalla ja varmasti eivät lihota, vaan suoli toimii kuin unelma..
Kaalikeittoa!
Laita googleen hakusanaksi sairaaladieetti, niin saat ohjeet!- Laihduttaja...
Kiitokset neuvosta!
- nam
voit tehdä vaikka wokkia
-porkkanaa
- paprikaa
- kesäkurpitsaa
ym. muita vihanneksia
pilkot ja paistat pannulla.
Välipalana voit tehdä rasvattomasta marjakeitosta ja marjoista pamiksilla sekoittamalla pirtelön.
tuoremehua yksi lasi aamulla ja muuten juo vettä tommoinen 1,5 litraa päivässä.
- tyttttttttö
Suolan ja natriumin pois jättö ihan a ja o, vaikka suolanvälttäminen kuulostaaki mummojen hommalta. Mutta kun se lisää nestettä kehoon, näytät lihavalta, paino nousee. Suola varastoi nestettä kehoon. Sitä ihan hämmästyy että on kantanut 10 kg ylimääräistä kehossaan ja se on ollut vain nestettä. Hoikistuu silmissä kun jättää suolapitoisen ruoan pois.
- Zorro
Jos suolan jättää kokonaan pois, löytääkin itsensä äkkiä sairaalasta. Suola on välttämätön elimistön nestetasapainolle. Ei tietenkään liikaa, mutta jonkin verran sitä on saatava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403097- 812984
- 1912504
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362205- 271529
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251