Harjoittelen.....

toinennimetön

olla venyttämättä mitään sanoja...Mutta tää on todella vaikeaa..!
Ja sit tajusin yhden jutun..
ai nii ja hyvää aurinkoista huomenta itsekullekin säädylle..!
=:0)) tarkottikohan venytys myös hymiöitä..*Miettii*

32

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan

      on sinun kohdallasi vaikeaa

      • kun saisi

        päätettyä onko bbrunetti vai toinen nimetön mutta tämäkin on edistystä


      • kun saisi kirjoitti:

        päätettyä onko bbrunetti vai toinen nimetön mutta tämäkin on edistystä

        ajattelin olla sekä brune että nimetön...sopiiko....


      • roomaakaan
        BBrunetti kirjoitti:

        ajattelin olla sekä brune että nimetön...sopiiko....

        päivässä rakennettu


      • roomaakaan kirjoitti:

        päivässä rakennettu

        olis kyl tehny mieli venyttää toi ihana...=;)))


      • näyttää
        BBrunetti kirjoitti:

        olis kyl tehny mieli venyttää toi ihana...=;)))

        pidä tuo linja


      • näyttää kirjoitti:

        pidä tuo linja

        lupaile en liikoja..=;))


      • saataisiin
        BBrunetti kirjoitti:

        olis kyl tehny mieli venyttää toi ihana...=;)))

        se ququqäqä ihminen kirjoittamaan aikuismaisemmin


      • saataisiin kirjoitti:

        se ququqäqä ihminen kirjoittamaan aikuismaisemmin

        ai pitääks tääl olla aikuisempi....onks toi joku uus sääntö...
        Pakko sanoo et aina ei viittis niin aikuinen olla..=:))


      • olla hauska
        BBrunetti kirjoitti:

        ai pitääks tääl olla aikuisempi....onks toi joku uus sääntö...
        Pakko sanoo et aina ei viittis niin aikuinen olla..=:))

        vaikka ei lapsen tasolle vaivukkaan ja niitä on täällä keskustelupalstoilla tuhansia esimerkkejä


      • olla hauska kirjoitti:

        vaikka ei lapsen tasolle vaivukkaan ja niitä on täällä keskustelupalstoilla tuhansia esimerkkejä

        silleen että ei mennä siihen aiheeseen...
        Eiköhän meidän pidä sallia jokaiselle se oma tyylinsä kirjoittaa...=:))))))


      • ärsyttää lukijoita
        BBrunetti kirjoitti:

        silleen että ei mennä siihen aiheeseen...
        Eiköhän meidän pidä sallia jokaiselle se oma tyylinsä kirjoittaa...=:))))))

        minkä olen huomannut niin miksi suotta ärsyttää koska sen haluamansa huomion saa muutenkin jos haluaa ja varsinkin ne jotka täällä paljon aikaansa viettävät ja kirjoitelevat niin tulee kyllä huomatuksi vähemmälläkin


      • puhua vaikka
        ärsyttää lukijoita kirjoitti:

        minkä olen huomannut niin miksi suotta ärsyttää koska sen haluamansa huomion saa muutenkin jos haluaa ja varsinkin ne jotka täällä paljon aikaansa viettävät ja kirjoitelevat niin tulee kyllä huomatuksi vähemmälläkin

        koko päivän mutta valitettavasti työni kutsuu


    • isledudiable

      Kun siitä voi revähtää reidet! Yksi tyttö lähti mun kanssa urheiluharjoituksiin oulun-halliin! mutta hän oli nuori ja mä olin urheilija enkä uskaltanut pyytää treffeille! nyt jos asiat sait toisin mutta ei! Mutta siitä huolimatta! NAISET! on Maailman ihanimpia olentoja! !! -Tontsu-

      • nyt saada

        se taottua sitten kalloon että se tyttö ei ollut sen kummempi kuin kukaan muukaan.


      • et uskaltanut....?miks et....


    • Fakki-Idiootti

      ....ei se nyt nii vaikeeta oooooooo.....
      Täällä muuten sataa lunta.

      • muuuuuuuuuuuuuuuuuuten paistaa aurinko....=;0)))
        hups....


      • perskuti
        BBrunetti kirjoitti:

        muuuuuuuuuuuuuuuuuuten paistaa aurinko....=;0)))
        hups....

        Vaa'an kansa taistelen, näyttää perskutin väärin:=((

        Oliko tämä BBrunetin tarkoittamaa sanojen (sanan) venyttämistä?...

        Aurinko todella paistaa, täytyy laittaa sälekaihtimet eteen, jotta näytöltä pystyis lukemaan huuhaan mitä mielenkiintoisempia avauksia:=))


      • perskuti kirjoitti:

        Vaa'an kansa taistelen, näyttää perskutin väärin:=((

        Oliko tämä BBrunetin tarkoittamaa sanojen (sanan) venyttämistä?...

        Aurinko todella paistaa, täytyy laittaa sälekaihtimet eteen, jotta näytöltä pystyis lukemaan huuhaan mitä mielenkiintoisempia avauksia:=))

        sua kiva nähdä....=:0))))))))))
        Mut älä taistele sen vaa`an kans liikoja..=;))


      • perskuti
        BBrunetti kirjoitti:

        sua kiva nähdä....=:0))))))))))
        Mut älä taistele sen vaa`an kans liikoja..=;))

        Pitäis saada toi "sixpäkki" kesäkuntoon, mutta vuosi vuodelta tavoite tuntuu karkaavan kauemmas...
        Olen odotellut muodin vaihtumista jolloin tukevat, mutta ei vakavat olis muodissa:=))


      • perskuti kirjoitti:

        Pitäis saada toi "sixpäkki" kesäkuntoon, mutta vuosi vuodelta tavoite tuntuu karkaavan kauemmas...
        Olen odotellut muodin vaihtumista jolloin tukevat, mutta ei vakavat olis muodissa:=))

        muu kun sun käydä lenkillä....Joka ilta....
        Minen niin viiti paineita enää tost painosta....=;0)))


      • perskuti
        BBrunetti kirjoitti:

        muu kun sun käydä lenkillä....Joka ilta....
        Minen niin viiti paineita enää tost painosta....=;0)))

        Jotenkin on tunne että lenkit ei auta(käyn melkein joka päivä n:Tunnin), mutta ei taida olla muuta etua kuin samalla ei tule syötyä:((

        Nyt kokeilen auttaako, aamujumppa, päiväjumppa ja yöjumppa? Mutta kun ei viitsis tehdä sitä yksin....
        Mistä löytäis järjestön joka pientä liittymismaksua vastaan auttais,...nimim. Tähän en pyydä valtion avustusta:=))


      • perskuti kirjoitti:

        Jotenkin on tunne että lenkit ei auta(käyn melkein joka päivä n:Tunnin), mutta ei taida olla muuta etua kuin samalla ei tule syötyä:((

        Nyt kokeilen auttaako, aamujumppa, päiväjumppa ja yöjumppa? Mutta kun ei viitsis tehdä sitä yksin....
        Mistä löytäis järjestön joka pientä liittymismaksua vastaan auttais,...nimim. Tähän en pyydä valtion avustusta:=))

        tuosta...ILTAJUMPAN...
        =:0)))))))))))))


      • perskuti
        BBrunetti kirjoitti:

        tuosta...ILTAJUMPAN...
        =:0)))))))))))))

        Ei liikaa yhdellä kertaa, tulee pian ylikuntoa:=))

        Nyt "panen" mieleen,että olet hyvin tarkka, niin "valmentajan" pitääkin olla...

        Mikä se onkaan "valmentajan" ja valmennettavan
        suhde hyvän lopputuleksen kannalta?...DDDD


      • perskuti kirjoitti:

        Ei liikaa yhdellä kertaa, tulee pian ylikuntoa:=))

        Nyt "panen" mieleen,että olet hyvin tarkka, niin "valmentajan" pitääkin olla...

        Mikä se onkaan "valmentajan" ja valmennettavan
        suhde hyvän lopputuleksen kannalta?...DDDD

        oonks mä se valmentaja....*viheltelee...*=;))


    • kolmasnimetön

      Heh...
      Ei vaan, kollihan se täällä.ö
      :--)))

      • vai kolmasnimetön.....=;))))


      • kolmasnimetön
        BBrunetti kirjoitti:

        vai kolmasnimetön.....=;))))

        Hurrrr!!!
        Mulla ainakin hurisee ihan hyvin.
        Kanaa tossa paistelin, peruna sipuli sekoitusta ja sekavihanneksia joukkoon ja sitten mikroon muhimaan.
        Hillosipuleita kartano pikkelssiä päälle.
        Nam... (?).
        Hyvin pitkälti.
        ;--ö)))


      • kolmasnimetön kirjoitti:

        Hurrrr!!!
        Mulla ainakin hurisee ihan hyvin.
        Kanaa tossa paistelin, peruna sipuli sekoitusta ja sekavihanneksia joukkoon ja sitten mikroon muhimaan.
        Hillosipuleita kartano pikkelssiä päälle.
        Nam... (?).
        Hyvin pitkälti.
        ;--ö)))

        sinne syömään...meinasin näet lähteä täst mäkkäriin....=:))))


      • ykköskolli evp
        BBrunetti kirjoitti:

        sinne syömään...meinasin näet lähteä täst mäkkäriin....=:))))

        Kyllä tuosta kana "mössöstä" riittää sinullekin, hyvin pitkälti.
        ;--)))


      • ykköskolli evp kirjoitti:

        Kyllä tuosta kana "mössöstä" riittää sinullekin, hyvin pitkälti.
        ;--)))

        nyh lähen sinne mäkkiin....
        Muihhhhhhhhh....=:0)))))))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe