suolakeksit, onko kevyitä?

diettaaja

Tuc suolakeksit.. tohtiiko niitä syödä näin lauantai-illan kunniaks? :) niissä ei oo tuoteselostusta, et paljon 100g on rasvaa, kaloreita jne. Tietäskö joku sattumoisin, et onks ne miten pahoja rasvapommeja? Entä sitte, ku niistä on eri makuja, vaikka nyt ne niin ihanat JUUSTON makuset...? :)

kiitti tiedosta....:))

12

9715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------tm-------

No kalorilaskuri.fistä löysin että tavalliset olis 490 kcal/100g ja siitä 22g rasvaa, 63g hiilareita ja 8,5 proteiinia ja paprikan makuiset 500kcal, joissa rasvaa ja hiilareita sit enempi.

• hieman tietoa

löytyi TUC.n sivuilta, eivät mitään kovin kevyttä herkkua näytä olevan. Nämä on nimenomaan niitä juustokeksejä.

Ravintosisältö 100 g
      Energiaa 2250 kJ (540 kcal)
      Proteiinia 11.0 g
      Hiilihydraattia 50.0 g
      Rasvaa 33.0 g

• diettaaja

kyllä nyt jäi tucit syömättä:( kauheita rasvapommeja, ja mä oon aatellu et ne on kevyitä! KIITOS molemmille tiedoista:)

en tiiä mikä mättää, mut en saa tota kalorilaskuria toimimaan.. siis vaikka kirjotan siihen haku juttuun "suolakeksit" ja sitte määrän, ei onnistu...?

• ------tm----

Eli kirjoitat hakukenttään tuotteen nimen esim "tuc" tai "suolakeksi" ja painat HAKU nappia. Sitten saat listan kaikista joissa esiintyy tuo sana. Valitset listasta haluamasi tuotteen ja siirryt kohtaan määrä. Laitat siihen esimerkiksi "20 grammaa/millilitraa" ja painat OK. Nyt sivun alaitaan tulee taulukko ravintoaine taulukko.

• diettaaja
        ------tm---- kirjoitti:

Eli kirjoitat hakukenttään tuotteen nimen esim "tuc" tai "suolakeksi" ja painat HAKU nappia. Sitten saat listan kaikista joissa esiintyy tuo sana. Valitset listasta haluamasi tuotteen ja siirryt kohtaan määrä. Laitat siihen esimerkiksi "20 grammaa/millilitraa" ja painat OK. Nyt sivun alaitaan tulee taulukko ravintoaine taulukko.

nyt sain toimimaan... olin eka vaan lötänny kaikki tiedot nii se ei toiminu..:)

• ja ei

Ei niissä nyt noin paljon kaloreita ole!
      Suolakeksit ovat painoltaan kevyitä ja painovartijoissa saa muistaakseni syödä 4 kpl yhdellä pisteellä. Ihan hyvällä omalla tunnolla voit keksejä napostella sillion tällöin.
      Voit tarkistaa kolaripitoisuuden ja muut tiedot osoitteesta:
      http://www.fineli.fi/food.php?foodid=1555&lang=fi

• nappiska

Ainaki noiden pippuri-suola tuc -keksien ravintoarvot/100g on 2050kJ (490kcal), proteiinia 7,5g, hiilareita 63g ja rasvaa 23g eli ainaki nuo on hieman vähärasvaisempia ku juuston makuiset.. hiilareita taas on enempi..

• sportbaby_

En tajua miten _kukaan_ voi vakavalla naamalla väittää noiden sopivan laihduttajalle!

• nappiska
        sportbaby_ kirjoitti:

En tajua miten _kukaan_ voi vakavalla naamalla väittää noiden sopivan laihduttajalle!

Väitinkö minä muka niin?

• sportbaby_
        nappiska kirjoitti:

Väitinkö minä muka niin?

Sori, piti sanoa tuo alkuperäiselle. Ei aina ehdi vastata huolellisesti.

• Anonyymi

Ostin paprika tuc suolakeksejä. Vein kauppaan takas. Oli kauhee kasat paprikajauhetta joka keksissä. Oli joku sekunda pakkaus.

• Anonyymi

Voi sentään,syö hyvä ihminen.Laita niiden päälle vielä sinihomejuustoa,metwurstia tai maksamakkaraa tai vaikka kaikkia noita,hyvää on eikä ole paljon kaloreita.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5753
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      5175
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2449
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1820
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      80
      1813
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      36
      1509
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1457
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1395
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1234
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1205
    Aihe