Huomio, huomio haluan huomiota, olen kipeänä huomionkipeyteen nytten!!!!! :)))
HUOMIO
14
414
Vastaukset
- dansku-29
mee itse sinne! Tapellaako??? :))
- isledudiable
kun olet huumion kipeä? kyllä ainäkin mä huomasin!
- dansku-29
mä huomiota kaipaan, huomaatko minut vieläskin?? :)))
heh....
huomenta DDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd.........=:))))))- dansku-29
ja lisää huomiota minulle taputuksien kera, kiiiiiiiiittttttttoooooooossssssssss :))))))
- huomiota
olisko hyvä lenkkisää???? aika lupaavalta näyttää!!!! :)
- dansku-29
aivan mahtava ulkoiluilma, aurinko pastoi ja suht lämmintäkin oli :))) Kantsis varmaan kokeilla sinunkin, meinaa arska paistaa vieläkin :)))
Mä palasin jo kotia meinaan ja tein jo ruoankin ja oottelen, että perunat on kiehunut ja lihapullat valmistunut. Ne on uunissa ne pullat. Tosin mulla on kyllä kasvispullia, kun mä en siitä lihasta silleen välitä :)))
Kiitos vaa huomiosta sinulle ja muillekin ja enää mä en kyllä huomiota tahdokaan, kun kohta ruoka on valmis ja tarttee syödä ja alkaa sitten leipomaan, että lenkkeille vaikka tänne näin, niin johonkin suuntaan pääset sinäkin :DD
Huomasitko mä en edes huomannut sanaa lenkki, enkä saanut mitään kaksimielisiä ajatuksiakaan päähäni :DD - oikeen
dansku-29 kirjoitti:
aivan mahtava ulkoiluilma, aurinko pastoi ja suht lämmintäkin oli :))) Kantsis varmaan kokeilla sinunkin, meinaa arska paistaa vieläkin :)))
Mä palasin jo kotia meinaan ja tein jo ruoankin ja oottelen, että perunat on kiehunut ja lihapullat valmistunut. Ne on uunissa ne pullat. Tosin mulla on kyllä kasvispullia, kun mä en siitä lihasta silleen välitä :)))
Kiitos vaa huomiosta sinulle ja muillekin ja enää mä en kyllä huomiota tahdokaan, kun kohta ruoka on valmis ja tarttee syödä ja alkaa sitten leipomaan, että lenkkeille vaikka tänne näin, niin johonkin suuntaan pääset sinäkin :DD
Huomasitko mä en edes huomannut sanaa lenkki, enkä saanut mitään kaksimielisiä ajatuksiakaan päähäni :DDLEIPOMAAN alat....
voishan sitä käydä pikku kauppareissulla, ja samalla vähän käydä kävelyllä pitemmällä ku lähimmässä kaupassa.. vois melkeen sanoa vaikka tutkimusretkeksi..... - luistelua
oikeen kirjoitti:
LEIPOMAAN alat....
voishan sitä käydä pikku kauppareissulla, ja samalla vähän käydä kävelyllä pitemmällä ku lähimmässä kaupassa.. vois melkeen sanoa vaikka tutkimusretkeksi.....tiedossa ja sitten pikkusen karkkeja...
- dansku-29
oikeen kirjoitti:
LEIPOMAAN alat....
voishan sitä käydä pikku kauppareissulla, ja samalla vähän käydä kävelyllä pitemmällä ku lähimmässä kaupassa.. vois melkeen sanoa vaikka tutkimusretkeksi.....haluatko nimmarin?
Taisitpa muuten eksyä matkalla :DDD - dansku-29
luistelua kirjoitti:
tiedossa ja sitten pikkusen karkkeja...
hokkarit ja kaunarit ja toi luistinrata on ihan lähellä, ei pitkä matka ja mä kyllä tykkään luistella, että ei siinä mitään ja kaikista eniten mä pidän vaahtokarkeista ja salmiakista, että jompia kumpia sitten :)))
- vaan
dansku-29 kirjoitti:
haluatko nimmarin?
Taisitpa muuten eksyä matkalla :DDDmelkeen perille asti, mut sit eksyin väärästä ovesta.. menin kauppaan..
- dansku-29
vaan kirjoitti:
melkeen perille asti, mut sit eksyin väärästä ovesta.. menin kauppaan..
ei mulla olisi kaljaa ollutkaan, ne juotii viimiset lauantai aamusta :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664