Voiko kaikkia siemeniä syödä sellaisenaan, vai onko joitakin siemeniä jotka pitäisi ensin jollakin tavalla kypsentää?
Vastaukset 2
- Sisu-haukku
kannattaa ensin liottaa ja idättää =))
Muuten oon tehnyt niin että esim seesaminsiemenet, etenkin kuorimattomat olen ensin pehmentänyt pienellä liotuksella. Riippuu tietty käyttötarkoituksesta. Leivonnassa ei niin väliä. Kokonaiset pellavansiemenet tulee huuhdella ja liottaa tai sitten ostaa rouhittuna.. Yleensä pusseissa on aika hyvä ohjeet.. =)Tarkentaisin hieman vastaustasi. Pellavansiemenet kannattaa rouhia itse ja nauttia pikimmiten. Kaupan hyllyillä lojuneista valmiiksi rouhituista pellavansiemenistä on kadonnut suuri määrä hyviä aineita. Samoin tietty kaikkien jauhojen kohdalla, kuulemma n. 90% vitamiineistä ym. on kadonnut, joten jauhakaa itse ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116885
- 83880
- 62825
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49599En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534