Seriffi vaihtoon! >:-(

Seriffin toiminta tällä palstalla on edelleen täysin mielivaltaista. Se ei ole muuttunut yhtään oikeudenmukaisemmaksi.

Olisiko mitenkään mahdollista, stb, että tekisit itse johtopäätöksesi ja luopuisit suosiolla seriffin tehtävästäsi, etkä odottaisi ylläpidon puuttumista asiaan?

17

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas?

Ketä nyt taas on sorrettu ja mitä nyt taas on poistettu? Ei täältäpoisteta kuin asiattomat tekstit niin kuin Baskerin sosialismijutut ja seurakuntaarviot.

• stb

koe että haluan tämän tehtävän jättää. Katsotaan myöhemmin. Ylläpidolta ei edelleenkään ole valituksen sanaa tullut, tyytyväisiä ovat työhöni. Omasta mielestäni olen löysännyt poistoja huimasti siihen mitä se oli pari kolme viikkoa sitten. Eikä se siis mielestäni ole "mielivaltaista". Noh, edelleen tämä todistaa sen, ettei kaikkien mieliksi voi olla. Jos joku ei täällä tykkää olla, voi vapaasti suunnistaa jollekin muulle palstalle.

• poikalapsi

Ylläpito on tunnetusti varsin välinpitämätön - ei taida henkilökuntaakaan olla kovin paljoa. Tyytyväisyyttä TUSKIN ovat ilmaisseet mitenkään, ovat varmaan olleet vain vaiti. Se ei kylläkään ollenkaan välttämättä tarkoita, että tyranniaasi oltaisiin tyytyväisiä.

Minä haluan kuulla julkissti tällä palstalla, mikis poistat minun vastauksiani, perustelltuja ja asiassa pysyviä, mutta nimimerkin Jukka alkupeträiset jätät rauhaan? Minusta toimit tahallisen puolueellisesti, koska Jukka koristelee uskisfraaasein kaiken, peittää lian kuin kissa hiekkalaatikolla. Minä taas sanon suoraan: kierouys on kieroutta, viettelijän moraali ON viettelijän moraalia. Siis: mistä temppuiluusi saat oikeutuksen?

Kiintoisa on myös poisto, jossa olet poistanut nimmerkin Harry asiallisen avauksen. En ole ko. avausta nähnyt, mutta uskon Anaeuksen sanaan siitä, että se on ollut asiallinen. MIKSI se on poistettu? Vai iskikös taas muistamattomuudenpuuska...

• kalehvi

tartte eikä oikeestaan saakkaan linjaa muuttaa. Niin muutama ei älyä ettei täällä ole pakko olla.

• tarvis
        poikalapsi kirjoitti:

Ylläpito on tunnetusti varsin välinpitämätön - ei taida henkilökuntaakaan olla kovin paljoa. Tyytyväisyyttä TUSKIN ovat ilmaisseet mitenkään, ovat varmaan olleet vain vaiti. Se ei kylläkään ollenkaan välttämättä tarkoita, että tyranniaasi oltaisiin tyytyväisiä.

Minä haluan kuulla julkissti tällä palstalla, mikis poistat minun vastauksiani, perustelltuja ja asiassa pysyviä, mutta nimimerkin Jukka alkupeträiset jätät rauhaan? Minusta toimit tahallisen puolueellisesti, koska Jukka koristelee uskisfraaasein kaiken, peittää lian kuin kissa hiekkalaatikolla. Minä taas sanon suoraan: kierouys on kieroutta, viettelijän moraali ON viettelijän moraalia. Siis: mistä temppuiluusi saat oikeutuksen?

Kiintoisa on myös poisto, jossa olet poistanut nimmerkin Harry asiallisen avauksen. En ole ko. avausta nähnyt, mutta uskon Anaeuksen sanaan siitä, että se on ollut asiallinen. MIKSI se on poistettu? Vai iskikös taas muistamattomuudenpuuska...

puhut niinku jonku pitäs olla sulle vastuussa tekemisistään.

• kalehvi kirjoitti:

tartte eikä oikeestaan saakkaan linjaa muuttaa. Niin muutama ei älyä ettei täällä ole pakko olla.

ketä sie tarkoitat?

• frihet

Joten pidä sefu sama linja ja poista ruokottomuudet.

Näkyy valituksetkin tulevan ihan odotetulta porukalta, eli niiltä joilla on jotakin hampaan-kolossa helareita vastaan.

Minä en taas omista kirjoituksistani, niin piittaa onko niitä poistettu vai jätetty, jos joku poistais ne kaikki, niin ehkä se olisi hyvä siivous.

• frihet kirjoitti:

Joten pidä sefu sama linja ja poista ruokottomuudet.

Näkyy valituksetkin tulevan ihan odotetulta porukalta, eli niiltä joilla on jotakin hampaan-kolossa helareita vastaan.

Minä en taas omista kirjoituksistani, niin piittaa onko niitä poistettu vai jätetty, jos joku poistais ne kaikki, niin ehkä se olisi hyvä siivous.

kuin dorka ja sitten teet parannusta ja moitiskelet omaa kirjoitustyyliäsi. Eiköhän tuo lienekin perushelluntailaisuutta: synti ja parannus vuorottelevat; rähjätään ja siunaillaan melkeinpä saman aikaisesti. Eipä ihme, jos joskus sitten lähtee jalatkin alta.

• poikalapsi kirjoitti:

että sinä olet rehellinen ja suoraselkäinen ja palstan uskikset kieroja niin ja homoseksuaalisuus on yhtä hyvä asia kuin heteroseksuaalisuus.

Toisaalta uskon kyllä että sinä uskot esim.ettei homoseksuaalisuudesta voi vapautua.Ongelmasi on että olet sisimmältäsi haavoittunut ja tunteet ohjaavat ajatteluasi.Olet kuunnellut liikaa sielunvihollisen ääntä.Ystäväiseni, anna elämäsi Jeesukselle KOKONAAN niin voit päästä vapaaksi synnin orjuudesta , mikä sitoo sinua.

• poikalapsi
        L.J.H kirjoitti:

että sinä olet rehellinen ja suoraselkäinen ja palstan uskikset kieroja niin ja homoseksuaalisuus on yhtä hyvä asia kuin heteroseksuaalisuus.

Toisaalta uskon kyllä että sinä uskot esim.ettei homoseksuaalisuudesta voi vapautua.Ongelmasi on että olet sisimmältäsi haavoittunut ja tunteet ohjaavat ajatteluasi.Olet kuunnellut liikaa sielunvihollisen ääntä.Ystäväiseni, anna elämäsi Jeesukselle KOKONAAN niin voit päästä vapaaksi synnin orjuudesta , mikä sitoo sinua.

Kokeilepas itse vapautua heteroseksuaalisuudestasi, jos nyt olet hetero. Tee se ensin ja tule sen jälkeen puhumaan uudestaan.

En ole haavoittunut. Sinulla sen sijaan on aika vakavasti harhaluuloja näissä asioissa. Hankipas asiallista tietoa, niin pelko helpottaa.

• täytyy

kokoajan puolustella homoutta, jos se olisi oikein ja ei syntiä, niin ei sitä tarvitsisi kokoajan jankuttaa. Mutta kun synti painaa omallatunnolla ja pitää etsiä ns. "lohuttajia".
      Pitäisi kieltää homous aiheena toistaiseksi.

Ei meidän hetroden tarvite asiaamme mainostaa, koska tiedämme olevamme Raamatun opin tiellä.

Eräät ei anna edes seriffillekään työrauhaa.

• VALVONTA ON

HYVÄLLÄ MALLILLA!

• Brookeanna

Älä välitä näistä kestoitkijöistä kuten PakanaF tai aina mariseva poikalapsi. Heille ei kelpaa kuin liberaalinen homomyönteinen tyyppi.

Sinulla on otsikon mukainen linja.
      Siunausta ja voimia edelleenkin!

• sun-glasses

Anna sheriffille työrauha, äläkä ole koko ajan marmattamassa! Taisi tulla jo selväksi eräässä aiemmassa keskustelussa, ettet itsekään selviytyisi sheriffin hommasta. Eihän tällä palstalla ole pakko olla, on monia muitakin mahdollisuuksia.

• poikalapsi

Lähdetkö itse aina pois, kun jossain toimitaan epäoikeudenmukaisesti ja syrjien?

• sun-glasses
        poikalapsi kirjoitti:

Lähdetkö itse aina pois, kun jossain toimitaan epäoikeudenmukaisesti ja syrjien?

En. En ole ketään pois ajamassa, mutta ehdotin sitä mahdollisuutena, että voi vierailla myös muilla palstoilla. Tuskin täällä sen enemmän syrjitään kuin muillakaan palstoilla. Täällä aika paljon ihmiset osallistuvat ja tahti on vilkkaampi kuin jollakin toisella palstalla.

Olisitko sinä itse mielestäsi hyvä sheriffi?

• poikalapsi
        sun-glasses kirjoitti:

En. En ole ketään pois ajamassa, mutta ehdotin sitä mahdollisuutena, että voi vierailla myös muilla palstoilla. Tuskin täällä sen enemmän syrjitään kuin muillakaan palstoilla. Täällä aika paljon ihmiset osallistuvat ja tahti on vilkkaampi kuin jollakin toisella palstalla.

Olisitko sinä itse mielestäsi hyvä sheriffi?

Tällä palstalla sensuroidaan ja syrjitään vankasti enemmän kuin monella muulla. Olen muillakin vieraillut aika usein.

En ole tarjolla seriffiksi. Stb joutaa ulos, mutta minä en ole seuraava seriffi.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      67
      7560
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      242
      6468
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      87
      4624
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      109
      3838
    5. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      67
      3141
    6. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2976
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      129
      2672
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      34
      2118
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1957
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      259
      1892
    Aihe