Netissä kokeillaan rooleja, egotrippaillaan. Reaalimaailmassa ihminen näkee toisen aidot reaktiot ja käyttäytyy sen mukaisesti. Netissä ihminen ei näe, vaan tekee egoistisesti kaikkea ikään kuin muita ei olisikaan. Netissä uskoo tai on uskomatta mitään, oli sitten kyse EU-jäsenyydestä, matematiikan potenssisäännöstä tai debaatin merkityksestä, pelkästään sillä perusteella, että hän itse ei usko siihen. Vertailukohta todellisuuteen ja todellisiin vastatahtoihin puuttuu netistä kokonaan. Ihminen kohtelee kaikkea netissä kuin hänen oman mielikuvituksensa tuotteena, hän luo ja väittää mitä haluaa, ja pitää kaikkea oman mielikuvituksensa ulkopuolelta tulevaa, eli toisia keskustelijoita, epätodellisina. Ihmiset eivät pysty keskustelemaan netissä, koska he ovat tämän roolikäyttäytymisen armoilla.
Debaatti virtuaalitodellisuudessa
t.i.ruskeepaa
2
463
Vastaukset
- Kansalainen.
Pirujakos omaa egoasi nettiin kiivaasti työnnät jos sen paskapuheeksi tiedät ?
- t.i.ruskeepaa
Älä puhu paskaa! Aloitukseni on hyvin perusteltu, ja sinun kuuluu ottaa ne huomioon. Tai sitten pitää turpasi kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026