Elikkäs olen aatellut hommata tollasta volvoa nyt kesäautuksi. Se on katsasesttu juuri ja massattu ja maalattu alkup väriin. Koneena toimii b20. Ja auto muutenkin ihan siisti ikäisekseen, vaikkei mikään musekuntoinen ole. Että mikäköhän tollasen käypä arvo on? Että mitä kannattaa maksaa
Volvo amazon -70
4
1128
Vastaukset
mutta jossain 1500-5000€ välimaastossa, on niit vissiin kalliimpiikin, mutta toisaalta hyvästä KANNATTAA maksaa
- metsään
Jos on ihan tavallinen käyttöpeli, niin kyllä se hinta pyörii 500-1000-1500 eken sektorilla......
Museoleimattuja saa alle 5000eken.
Jos on "hitsaamaton" peli ja kaikki alkuperäiset pisteosat kunnossa , ja ehjiä, niin ei oo rahat hukassa.
Jos taas on vanha kiertopalkinto , jota on jokainen ratsumestari hitsaillut, sisutus on raiskattu ja pisteosat ( koristelistat, puskurit,merkit)kateissa, niin ei todellakaan ole kovin arvokas.... - laiva
metsään kirjoitti:
Jos on ihan tavallinen käyttöpeli, niin kyllä se hinta pyörii 500-1000-1500 eken sektorilla......
Museoleimattuja saa alle 5000eken.
Jos on "hitsaamaton" peli ja kaikki alkuperäiset pisteosat kunnossa , ja ehjiä, niin ei oo rahat hukassa.
Jos taas on vanha kiertopalkinto , jota on jokainen ratsumestari hitsaillut, sisutus on raiskattu ja pisteosat ( koristelistat, puskurit,merkit)kateissa, niin ei todellakaan ole kovin arvokas....700euroo saa jokkiksesta
- viiva 10.000 euroa
Mielestäni tuollaisen ajoneuvon käyttöarvo on 150 euroa.
Kaverillani on samanikäinen alle 100 tkm ajettu pitkälti uuilla osilla entisöity ja viimeisen päälle maalattu Amazon, josta saanee 10.000 euroa, ainakin jos myy Hollantiin, jossa ovat kovassa kurssissa.
Eli vastaus kysymykseesi: hintahaarukka on 150 euroa > 10.000 euroa.
Ei tosiaankaan millään pahalla, mutta aika absurdia kysellä "mitä kannattaa maksaa". Itsehän sen tiedät, kun olet auton nähnyt, ja tiedät kukkarosi paksuuden.
Aikoinaan erästä muuta merkkiä näkyvästi harrastaneena minulle soiteltiin usein ja kyseltiin hita-arvioita. Tapasin usein kysyä, oletko myymässä vaiko ostamassa? Niinkin kävi, että arviota pyytänyt vedätti puheillaan hintaa alaspäin, saadakseen perunkirjoitusarvon alhaiseksi, ja kun ajoneuvo siirtyi hänen nimiinsä, se olikin yllättäen kovin arvokas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540