Volvo amazon -70

hei paljonkos?

Elikkäs olen aatellut hommata tollasta volvoa nyt kesäautuksi. Se on katsasesttu juuri ja massattu ja maalattu alkup väriin. Koneena toimii b20. Ja auto muutenkin ihan siisti ikäisekseen, vaikkei mikään musekuntoinen ole. Että mikäköhän tollasen käypä arvo on? Että mitä kannattaa maksaa

4

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta jossain 1500-5000€ välimaastossa, on niit vissiin kalliimpiikin, mutta toisaalta hyvästä KANNATTAA maksaa

      • metsään

        Jos on ihan tavallinen käyttöpeli, niin kyllä se hinta pyörii 500-1000-1500 eken sektorilla......
        Museoleimattuja saa alle 5000eken.
        Jos on "hitsaamaton" peli ja kaikki alkuperäiset pisteosat kunnossa , ja ehjiä, niin ei oo rahat hukassa.
        Jos taas on vanha kiertopalkinto , jota on jokainen ratsumestari hitsaillut, sisutus on raiskattu ja pisteosat ( koristelistat, puskurit,merkit)kateissa, niin ei todellakaan ole kovin arvokas....


      • laiva
        metsään kirjoitti:

        Jos on ihan tavallinen käyttöpeli, niin kyllä se hinta pyörii 500-1000-1500 eken sektorilla......
        Museoleimattuja saa alle 5000eken.
        Jos on "hitsaamaton" peli ja kaikki alkuperäiset pisteosat kunnossa , ja ehjiä, niin ei oo rahat hukassa.
        Jos taas on vanha kiertopalkinto , jota on jokainen ratsumestari hitsaillut, sisutus on raiskattu ja pisteosat ( koristelistat, puskurit,merkit)kateissa, niin ei todellakaan ole kovin arvokas....

        700euroo saa jokkiksesta


    • viiva 10.000 euroa

      Mielestäni tuollaisen ajoneuvon käyttöarvo on 150 euroa.

      Kaverillani on samanikäinen alle 100 tkm ajettu pitkälti uuilla osilla entisöity ja viimeisen päälle maalattu Amazon, josta saanee 10.000 euroa, ainakin jos myy Hollantiin, jossa ovat kovassa kurssissa.

      Eli vastaus kysymykseesi: hintahaarukka on 150 euroa > 10.000 euroa.

      Ei tosiaankaan millään pahalla, mutta aika absurdia kysellä "mitä kannattaa maksaa". Itsehän sen tiedät, kun olet auton nähnyt, ja tiedät kukkarosi paksuuden.

      Aikoinaan erästä muuta merkkiä näkyvästi harrastaneena minulle soiteltiin usein ja kyseltiin hita-arvioita. Tapasin usein kysyä, oletko myymässä vaiko ostamassa? Niinkin kävi, että arviota pyytänyt vedätti puheillaan hintaa alaspäin, saadakseen perunkirjoitusarvon alhaiseksi, ja kun ajoneuvo siirtyi hänen nimiinsä, se olikin yllättäen kovin arvokas...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe