♣☺ ♥♥♥♥♥ ☺ ☻ ♣ ♣ ○◘
☺ ☻ ♥♥♥
Sorry, kokeilin vaa noita merkkei, kun Uppis opetti, mutta en mä siltikään saa niitä nuotteja
ei täällä oo mitää
46
1907
Vastaukset
- olekkaan!
Eihän aleta kuitenkaan tukkimaan noita merkkejä metritolkulla joka viestiin? ☺
- dansku-29
♥♥♥♥♥♥♥
☺☻☻☻☺ - hu huuuu
dansku-29 kirjoitti:
♥♥♥♥♥♥♥
☺☻☻☻☺♪♪♪♪♪♪♪♪
merkkejä saa niin laitan niitä joka viestiin....=:0)))
- dansku-29
alt ja sit numeroita, mutta mua hämää kun en niitä nuotteja saa
- sekosi
dansku-29 kirjoitti:
alt ja sit numeroita, mutta mua hämää kun en niitä nuotteja saa
Miten tuon heittomerkin saa pois tuost'
dansku-29 kirjoitti:
alt ja sit numeroita, mutta mua hämää kun en niitä nuotteja saa
ei mitää tapahtunut.......}}}]@@@@$€[{[]}}][{@£pärkule!!!!!!
- dansku-29
BBrunetti kirjoitti:
ei mitää tapahtunut.......}}}]@@@@$€[{[]}}][{@£pärkule!!!!!!
noita sivussa olevii numeroitani ▼♀↨
dansku-29 kirjoitti:
noita sivussa olevii numeroitani ▼♀↨
ü221paskan marjat...en ala..... ei toimi....juuuuuuuuuuuuu ei toimi€€€€€€€€€€€€€€€€€
- sweet_lemon
BBrunetti kirjoitti:
ü221paskan marjat...en ala..... ei toimi....juuuuuuuuuuuuu ei toimi€€€€€€€€€€€€€€€€€
onko sulla NUMLOCK päällä? Kokeiles muuttaa se toiseen asentoon ja sit uudestaan, vai onko sulla läppäri, näissä se mene vähän eri lailla...
- huuuuu
dansku-29 kirjoitti:
alt ja sit numeroita, mutta mua hämää kun en niitä nuotteja saa
♪♪♪♪♪
sweet_lemon kirjoitti:
onko sulla NUMLOCK päällä? Kokeiles muuttaa se toiseen asentoon ja sit uudestaan, vai onko sulla läppäri, näissä se mene vähän eri lailla...
lokkia päällä...eikä läppäriäkään....en saa noit merkkejä...mut toisaalta hyvä....ois noi merkit voinut herättää mussa hirviön....=:0))))€€€€€€€€€
- sweet_lemon
BBrunetti kirjoitti:
lokkia päällä...eikä läppäriäkään....en saa noit merkkejä...mut toisaalta hyvä....ois noi merkit voinut herättää mussa hirviön....=:0))))€€€€€€€€€
samaa pelkään omalla kohallani, en oo uskaltanu ees hymiöitä hirveesti viljellä.
sweet_lemon kirjoitti:
samaa pelkään omalla kohallani, en oo uskaltanu ees hymiöitä hirveesti viljellä.
hymyä uskaltaa.....=;0))))
- sweet_lemon
BBrunetti kirjoitti:
hymyä uskaltaa.....=;0))))
joskus :)
Oikeesti mä hymyilen livessä koko ajan, yritän täällä olla vähän vakavampi ;)
- sweet_lemon...
dansku valehtelit! Täällähän on vaikka mitä!
- dansku-29
on vaikka mitä?
- sweet_lemon
dansku-29 kirjoitti:
on vaikka mitä?
ympärilles... onhan täällä, noitamerkkejä vaikka. eiku siis noita erkkejä, eiku merkkejä.
- dansku-29
sweet_lemon kirjoitti:
ympärilles... onhan täällä, noitamerkkejä vaikka. eiku siis noita erkkejä, eiku merkkejä.
mä jo aattelin et mitäköhän muutakin on :DD
- Palikkapää
aikamoinen homma katella noi nuotit
♥♥♣♀- Palikkapää
ei hyväksyny otsikkoon niitä...
- dansku-29
Palikkapää kirjoitti:
ei hyväksyny otsikkoon niitä...
kumma kone sulla♪▼▼♪♪♪
- Palikkapää
dansku-29 kirjoitti:
kumma kone sulla♪▼▼♪♪♪
löyty, mut otsikko ei oo kovin iskevä!
- dansku-29
dansku-29 kirjoitti:
kumma kone sulla♪▼▼♪♪♪
tääkin, perkule mun taiteellinen otsikko meni piloille ://
- Palikkapää
dansku-29 kirjoitti:
tääkin, perkule mun taiteellinen otsikko meni piloille ://
▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒
◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
teen seinäryijyä...älkää naurako, kyl miehetkin voi harrastaa vaikka mitä - dansku-29
Palikkapää kirjoitti:
▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒
◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
teen seinäryijyä...älkää naurako, kyl miehetkin voi harrastaa vaikka mitänätti :)))
- Uppis
...pidä alt alhaalla ja vasemman puoleisilla numeroilla painat ♪ 1 ja 3 peräkkäin.♪♪♪♪♪♥♥♥
- vasemman puoleisilla
Ei tässä läppärissä ole noita - miten tuo onnistuu ?
- Uppis evk
vasemman puoleisilla kirjoitti:
Ei tässä läppärissä ole noita - miten tuo onnistuu ?
ne läppärissäkin
- Palikkapää
Uppis evk kirjoitti:
ne läppärissäkin
Uppiksella näppis nurinpäin?
Oikealla ne mulla on :)
████████████████████████ - Uppis evk
Palikkapää kirjoitti:
Uppiksella näppis nurinpäin?
Oikealla ne mulla on :)
████████████████████████ei ole läppäri nurinpäin
- dansku-29
♪♪♪♪♪♪vieläkö♪♪♪
kylläpäs alkaa laulattaa♪♪
vahingos opin tuossa aikasemmin jo,
kiitti Uppis, nää on kivoi♥♥♥ :D - uli pukko
♪♪♀♪☼◄♥♥♥♥♥♥♥♥♥▼▼K▼▼♥☺☺☺
- uli pukko
uli pukko kirjoitti:
♪♪♀♪☼◄♥♥♥♥♥♥♥♥♥▼▼K▼▼♥☺☺☺
♥ ☺ ☺ ♥
♥ ☻ ☻ ♥
♥ ☺ ☻ ♥
- NoitaNainen
etes sydämmiä....
- dansku-29
lue Uppiksen tekstit tuosta ylempää, siinä ohjeet♪♪♪♥♥♥ :D
- Uppis evk
dansku-29 kirjoitti:
lue Uppiksen tekstit tuosta ylempää, siinä ohjeet♪♪♪♥♥♥ :D
Ctri ,Alt ja 1 sitten 9 katsos siitä tulee hauska
- Kuunkulkija-
koodeja esiin niin siellä on kaikennäköistä... ainoo mikä on vähän huono niin ne rassaavat vähän ylläpitäjää kun yhden merkin tekemiseen menee palvelimelta joku 6-10 kirjaimen tila. Ja sitten toinen juttuhan on se että niitä ei kannata usein viljellä kun viehätys menee... kantsii käyttää säästeliäästi tarinaa tukien. Vähän sama kun loputtomat hymiöt... Niin, hei vaan taas kaikille!
- Kuunkulkija-
kun mulla ne on suoraan tässä näppiksellä.
░░░░░░░░░
▒▒▒▒▒▒
▓▓▓▓▓▓
██████
╬╬╬╬╬╬
▄╚╩╗═╩═══╬╦╩╦╬
♂♀▀▀▀▀██▄▄
◄►◄►◄►◄►◄►◄►
☺ ⌂ ◙ ┌┴│├┤☼
Omituista.- dansku-29
ei olekaan, että ei mahda mitää :DD
- Kuunkulkija-
dansku-29 kirjoitti:
ei olekaan, että ei mahda mitää :DD
Katso vastaus tuolle Noitikselle, niitä on vanhoja koodeja kauheesti... mulla kyllä oli kymmenen vuotta sitten näppis missä oli kaikki merkit näppiksellä että en suoraan valehdellut!
- Uppis
Kuunkulkija- kirjoitti:
Katso vastaus tuolle Noitikselle, niitä on vanhoja koodeja kauheesti... mulla kyllä oli kymmenen vuotta sitten näppis missä oli kaikki merkit näppiksellä että en suoraan valehdellut!
...Uppis evk ei ole oikea Uppis, vaan häirikkö. Viestitin tuonne jo ylemmäs asiasta.
- joku ewklöä
Uppis kirjoitti:
...Uppis evk ei ole oikea Uppis, vaan häirikkö. Viestitin tuonne jo ylemmäs asiasta.
nauraa sinulle!
- sivullinen äewköels
joku ewklöä kirjoitti:
nauraa sinulle!
Eihän tuossa ole mitään mikä tekee siitä häirikön.Jäikö lääkkeet ottamatta aamulla!
- Uppis
sivullinen äewköels kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään mikä tekee siitä häirikön.Jäikö lääkkeet ottamatta aamulla!
...kun se olisikin vaan tuossa ainoastaan, olisikin eri asia, mutta tätä on jatkunut jo aivan tarpeeksi pitkään. Naura sinä vaan itsellesi.
- Normaali ihminen
joku ewklöä kirjoitti:
nauraa sinulle!
Ei normaali-ihmiset Uppista naura, puhu vaan ihan omasta puolestas.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602