Onko hyviä pelejä noi vanhemmat hiluxit ? onko luotettavia ja löytyykö vikoja ?
Hilux vm.84-88
4
921
Vastaukset
ittellä oli tommonen 500tkm ajettu -88 neliveto 2,4l riisseli ensiautona. oli ollut suht hyvällä huollolla kun ostin sen. Pikkuvikoja ja ruostetta oli vaikka muille jakaa, mutta perille se kuljetti aina. moottorimelu on melkonen (verrattuna samanikäsiin henkilöautoihin, saatikka uudempiin). ainakin mulla oli molemmat tehostimet ni oli kevyt pyöritellä, penkit ei oo parhaimmat varsinkaan pitkällä matkalla, mutta kumminkin kokonaisuutena, ja hintaan katsottuna hyvä paketti.
että ohjaus siin on aika hidas, eli jos semmosen luisuun päästät vähänkään suuremmassa nopeudessa, ni sulla pitää olla TODELLA nopeet kädet, ja pikkusen tuurii mukana. Takaveto omaa kehnon etenemiskyvyn, joten lavalla kannattaa olla jotain painavaa läpi talven,
- tällikkä
TAkavedota sen verran et tarkotan nyt neliveto hiluxia, olis meinaa just ensiautoks tarkotus hankkia 4x4 hiluxi joku tosta 80 luvun loppupuolelta. Mites näissä onko vakiona hyvät napalukot ? Paljonko imasee ainetta maantiellä ? olisko kellää kokemusta jakaa
- hyvä se on
Kesäkelillä menee dieseliä n 8l ja talvella 10-12l, riippuu miten paljon ajaa nelivedolla. Ite ainakin ajan talvella paljon pelkällä takavedolla, koska isoimmat tiet on läpi talven yleensä sulia. Ei tykkää napalukot hyvää jos ajaa kuivalla asfaltilla nelivedolla.
Lava tahtoo ruostua, koska lavakaukalo hiertää maalipinnan rikki. Siihenkin kyllä keinot löytyy.
Itelläni on vm -94 ja tyytyväinen oon ollu. Ostin lavakatteen joten jäi lavakaaret ylimääräiseksi. Onko tarvetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540