myydäänkö missään enää lakritsikastiketta?
o'hoj-merkkisenä on ennen löytynyt, mutta nyt ei löydy mistään kaupasta/tuotemerkista muita kastikemakuja kuin suklaa ja kinuski (ja jotain marjaseoksia).
täytekakun koristeluun tarvitsisi mustaa väriä, ja helpointa olis lakukastikkeen käyttö. valmistetaanko sitä edes enää?
mistä lakritsikastiketta?
äippä
3
470
Vastaukset
- valmistetaan :)
Pirkalla on jähmeää lakukastiketta, sitä siis löytyy tietysti K-kaupoista. Kysy hlökunnalta jos et löydä, joskus ne on jäätelöiden vieressä, joskus ihan muualla.
- Midde.
jääkaapissa...Itse en saa lakritisia/salmiakkia kurkustani alas, siis en niistä pidä ja tuon lahjoitti tyttäreni, joka myös inhoaa kyseistä mönjää ja makua. Todella, makuasioista ei voi kinastella, mutta lakritsakastiketta löytyy, katsele cittarista.
- saa muualtakin,..
kuin tukusta. Minimanissa oli joitain isompiakin purkkeja samaa sarjaa kastiketta, mitä joskus olen ostanut tukusta, muttei lakritsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197