Kun toiset lähtee. Ei vaiskaan, tulin katsomaan mikä meininki täällä on. Onko täällä mukavampi porukka joka ei ota heti nokkiinsa kaikesta.
Mää tulin
29
1640
Vastaukset
- temppeliherra
nyt otin nokkaani! Jos aiot tulla tänne, niin pidä aina kahvipannu kourassa, äläkä mainitse sanaa tee, tai nämä kahviaddiktit syö pääsi! Kannattaa heti tarjota kaikille ja pullaa on myös hyvä olla! Äläkä vahingossakaan yritä sanoa mitään järkevää, muuten joudut mustallelistalle ja arkkulappari tekee sinulle saman minkä minulle, kun yritin käydä nokkavaksi! Se ei ole kiva juttu se!
- animattiN
Voi kamalaa minkä sanan pistit, sehän on maailman pahinta ainetta mitä tiedän. Hampaatkin jää tahmeaksi että pakko pestä ne oitis jos sellaista myrkkyä vahingossa suuunsa on saanut.
No pullakahvit tietenkin tarjoan kaikille ja rusinoitten kera. - temppeliherra
animattiN kirjoitti:
Voi kamalaa minkä sanan pistit, sehän on maailman pahinta ainetta mitä tiedän. Hampaatkin jää tahmeaksi että pakko pestä ne oitis jos sellaista myrkkyä vahingossa suuunsa on saanut.
No pullakahvit tietenkin tarjoan kaikille ja rusinoitten kera.rusinat korvan taakse!
- animattiN
temppeliherra kirjoitti:
rusinat korvan taakse!
Ne siellä tekee,,, rusinakorvakos sinä oikeasti olet.
- temppeliherra
animattiN kirjoitti:
Ne siellä tekee,,, rusinakorvakos sinä oikeasti olet.
sinne, ettei Sirkku niitä huomaa...
- vai teetä
animattiN kirjoitti:
No pullakahvit tietenkin tarjoan kaikille ja rusinoitten kera.ei sitten siedetä. Paha juttu, lähden tästä keittämään iltapäiväteet jos vaikka vielä teeleivän kera (vieläkö joku sellaistakin muistaa).
- animattiN
temppeliherra kirjoitti:
että sirkun takia,mutta miksi,etkö saa syödä niitä hänen nähen.
- bag_gie
täällä het teetä mollataan kun selkänsä kääntää >:(
hus pois siitä makoilemasta... - bag_gie
animattiN kirjoitti:
No pullakahvit tietenkin tarjoan kaikille ja rusinoitten kera.on hyvää ja terveellistä eikä siitä hampaat tahmaannu...
Tästä päätöksestä ei voi valittaa =DD - animattiN
bag_gie kirjoitti:
on hyvää ja terveellistä eikä siitä hampaat tahmaannu...
Tästä päätöksestä ei voi valittaa =DDEikö eden korkeimpaan oikeuteen. Nyt mie en ala mitään. Onko pakko juua jos ei tahoooo,,,,
- bag_gie
animattiN kirjoitti:
Eikö eden korkeimpaan oikeuteen. Nyt mie en ala mitään. Onko pakko juua jos ei tahoooo,,,,
ei ole kuin kuolla ja sitäkin vain kerran elämässä =DD
Jos et sie juo niin jääpä enemmän miulle ;D
Rusinoita en kyllä pullaan huoli :( - animattiN
bag_gie kirjoitti:
ei ole kuin kuolla ja sitäkin vain kerran elämässä =DD
Jos et sie juo niin jääpä enemmän miulle ;D
Rusinoita en kyllä pullaan huoli :(Temppelinherra jo vei ja tunki ne korvansa taakse. Tuolla alhaalla on asiaa sinulekkin. ;)
- sirkkux
temppeliherra kirjoitti:
Siis... Minuako tarkoitat...?
Jäin tuossa miettimään, jotta olenkohan joku kerta rusinoista täällä enemmänkin jutellut...?
*miettii ja muistelee naama punaisena...*
Hah. Ainakin jonkinlaista vappusimaa voisikin jo ruveta suunnittelemaan... Korvan takana olleita rusinoita en juomaani kylläkään huoli... - sirkkux
vai teetä kirjoitti:
ei sitten siedetä. Paha juttu, lähden tästä keittämään iltapäiväteet jos vaikka vielä teeleivän kera (vieläkö joku sellaistakin muistaa).
Tee on muuten minun mielestäni hyvää joskus sellaisena iltapalajuomana. Joskin sekin jonkin sortin diureetti on...
Teeleipiä teen itsekin juuri iltaisin silloin tällöin; ovat helppoja, nopeita ja käteviä tehdä. Ja ovat hyviä syötäviä kuumina rasvan kera. Tai rasvan ja marmeladin... Ahhh.
- Tuhiwai*
... ja käy peremmälle. Mutta pidäs nyt kumminkin ne kalossit jalassasi, kun mulla on niin herkkä toi vainu. Ettei turhaan sukkamehu haise.
- animattiN
Niin ajattelinkin pitää ku just tulin lenkiltä, mut sopiikos se kun juoksentelin koiran jätöksiin, ihan hakemalla hain ne kakkakikkareet. Ettei nyt vaan puunattu lattia mee sotkuun.
- Puhurix
Mä en ainakaan ota nokkiin. Joskus puskassa lymyilevät on ottanu nokkiin mun jutuista ja ruvennu ojentamaan mua, mut sopii yrittää, mä en välitä.
- temppeliherra
kun silloin annoin sinulle nokkiin sillai, ettet menny lähellekkään konetta 2 viikkoon ja kuljit selkä kyyryssä ympärillesi pälyillen melkein puolivuotta! Kerro sille:)
- Puhurix
temppeliherra kirjoitti:
kun silloin annoin sinulle nokkiin sillai, ettet menny lähellekkään konetta 2 viikkoon ja kuljit selkä kyyryssä ympärillesi pälyillen melkein puolivuotta! Kerro sille:)
sitä pienen pientä painia porossa päin? Mitäs sitä nyt pikkujuttuja kertoilemaan.
- tarkkailua
muutetaan palstan nimi yksintein viiskymppsiten palstaks, kun kaikki kaffen entinen porukka on häippässy ja tääl jyllää vaan entiset viiskymppispalstalaiset.Ja jutut on senmukasii.
- animattiN
Eikös osa täältä mennyt sinne 50 niin tuli tasapaino, nääs,,,
Ihan pisti hymyilyttämään :). Muista en sano mitään, mutta itse olen kova ottamaan nokkiini.
No ei vaiskaan, kunhan vähän pelottelin.- animattiN
Ihan säikähdin.Tuol 50 ollaan vaan välillä kiukkusia. :)
animattiN kirjoitti:
Ihan säikähdin.Tuol 50 ollaan vaan välillä kiukkusia. :)
välillä. Ei silti kannata pelästyä :).
- Taikis
vaan tänne kaffelle. Kyllä me välillä vedetään herneitäkin...mutta kahvilassa on paljon hernepihtejä käytössä, ei ne tapaa kauaa nokassa pysyä.:))
- animattiN
Mulla on mukana taas hernepussi, minkä sain evääks sielt 50 palstalta, kun ne visko siellä niit joka puolelle. Hiki jaloissakin niit lentelee. :)
- Taikis
animattiN kirjoitti:
Mulla on mukana taas hernepussi, minkä sain evääks sielt 50 palstalta, kun ne visko siellä niit joka puolelle. Hiki jaloissakin niit lentelee. :)
toisinaan aika ärhäkkätä sakkia...:))
- animattiN
Taikis kirjoitti:
toisinaan aika ärhäkkätä sakkia...:))
Torven soittajia, vaikka viljelet hymyjä niin ei niistä välitetä. se vain innostaa lisää.
- animattiN
Onkos nyt kaikki saanut kahvit ja pullat ku minä tarjosin, rusinat kyllä temppelinherra pölli ja laittoi korvan taakse. Nih,,,
Bag-gielle tosin tarjosin teetä tuolla nurkan takana ku se niin pyysi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533