Rentoutuskasetti

Jermu

Kahvilassa on poikkeuksellisen hiljaista..Missä kaikki oikein ovat..Avataan tuokin luukku tuosta..No siellä se on koko porukka trikoot päällä kahvilan lattialla rönöttämässä, paitsi yksi lepakko roikkuu katosta. Mitäs täällä oikein tapahtuu?
"Tervetuloa kuuntelemaan >Control Your body< rentoutuskasettia. Tämä nauhoitus jankuttaa sinut helposti aivan uudelle tasolle täällä palstalla ja koet aivan uudenlaisen rentoutuneen tunteen seuraavaa palstakisaa odotellessasi."
Mitä helvataa tää nyt oikein sitten on...Tossahan on Taikis trikoot rutussa ja Millaniksi roikkuu katosta. Ei helkkari, kukas tän on oikein keksinyt...? "Shhhhhh, Jermu turpa kiinni, kasetti alkoi jo..." Mariejetti sieltä nurkasta kiljaisee..Onpas töykeää porukkaa. Eikö tänne ensikertalainen tulla vaan katsomaan, niin johan ollaan kimpussa heti...Kjäh!
Kasetilta alkaa kuuluua monotooninen ääni: "Kätesi tuntuvat raskailta, etkä jaksa enää nostaa niitä näppikselle asti..Niin raskailta ne tuntuvat....
"Mulla ei tunnu vielä mitään" huutaa Misukka. "Shhhhhhhhhhhhhhh!"
"Mullakaan ei tunnu vielä missään, huutaa Waffeniksi ja heiluttelee käsiään luvattoman lähellä Tähtiksen istumalihaksia"
"Jos et pidä niitä käsiäs alhaalla, niin alkaa tuntua aika Pandamaiselta sun olosi, kun naamasi on musta ja valkea..." sihahtaa Tähtis ja repii sumppareita liuskoiksi siinä samalla.
"Silmäsi ovat niin väsyneet, niin väsyneet, ettet jaksa lukea avauksesta enää riviäkään..."
"Mun silmät toimii vielä ihan hyvin, kattokaa vaikka" Milla huudahtaa katon suunnasta ja räpyttelee silmiään. "Shhhhhhhhhhhhhhhhhh, hiljaa, senkin lepakko!"
"Kätesi ei jaksa klikata enää hiirtä, vaan raukean lepää näppiksen päällä..."
"Mun käsi on tässä ja mun jalatkin heiluu vielä..Milloin tää alkaa vaikuttaa?" Tuhiwai, älä nyt sinäkin aloita, huutaa Kontrolli valvontapöydän takaa..(Hitto, mitä pentuja, hohhoijakkaa!)
"Jalkasi muuttuvat lyijynraskaiksi ja et jaksa enää siirtyä edes jääkaapille evästä hakemaan..."
"Mun ei tartte mennä jääkaapille, kun mulla on eväät täällä pussissa. Mulla on pikkelsileipiä, sitten on kinkku-juustoleipiä. Kahvia termarissa ja ja "Puskapussipiru alkaa kaivaa eväitä esille ja pakkohan siinä on toisten kurottautua haukkaamaan pikku välipalaa, ettei ihan näänny nälkään tälläisellä rentoutuskuurilla.
Tässä vaiheessa Taikis kaivaa konjakkipullon esiin ja alkaa jakeleen tuhteja paukkuja...
"Kivoja nää rentoutuskasetit, joskus saattais olla kiva ihan kokeilla, toimiiko ne oikeesti" toteaa reippaasti Simatsu ja haukkaa kurkkua mojovan biitin.
Temppeliherne kuorsaa ja napakka potku kylkeen herättää nukkujan..."Mä voitin, mä voitin...Häähääää, turha on kilpailla, kun mä voitin.." kiljaisee tuo vastaherännyt hahmo ja saa aikaiseksi nauruntyrskähdyksen. "Ota kuule leipä"
Max-faktori levittelee käsiään ja huomaa jotain tapahtuvan trikoissaan. "Hitto, ei olis pitänyt ostaa näin tiukkoja pöksyjä. Heti kun nostaa käsiä, niin kiristää niin, että meinaa taju lähteä...Toisaalta, se vois ollakin parempi niin, kun kattoo tätä nykymenoa...ylöspäin vaan siis kädet hopi hopi..."

Tässä vaiheessa Kontrolli on kääntänyt voluumit kovemmalle ja kädet täristen avaa sidukkapulloa...Perskeleen pennut, koskaan ei saa mitään asiallista tästä porukasta ulos..No, jospa Eniro laittaa nää sidukat vaikka särkylääkkeinä kulukorvauksiin..Tsiiip, aukeaa toinenkin pullo.

14

1017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunniste?

Kjäh?

• se on

ettet koe, et sutkin olis unohdettu.

• Oles nyt hiljaa ja laita nämä jalkaasi *heittää Jermulle tiukan piukeet trikoot*, ja tule tänne meidän viekkuun rönöttämään. Siinä vaan lökötät selälläsi, kädet ja jalat hieman levällään. Yritä kuunnella kasettia ja anna joka jäsenen rentoutua, myös se... no se jäsen siellä myös...just noin...
      Hmmm... näyttääkin Jermu olevan kaikkein rentoutunein, siihen se nukahti.

Muut senkun hulinoi...

Kiva kun piristit taas tarinallasi :).

• Tästäkö?

No nyt olen hiljaa...hetken. Olen hyvä hoitaja.

• Tästäkö? kirjoitti:

No nyt olen hiljaa...hetken. Olen hyvä hoitaja.

Pitää ottaa vaan koppi kun heitän trikoot :).

• trikoita kopiksi?
        Mariet kirjoitti:

Pitää ottaa vaan koppi kun heitän trikoot :).

Huh! Mihin minä taas osuin?

• tosta

ei piristy kukaan.

• ei..
        tosta kirjoitti:

ei piristy kukaan.

tostakaan....

• koskapa
        ei.. kirjoitti:

tostakaan....

koska ny kisaillaan viimeiseen lepakonkikkareeseen asti ja kaikki sonnanheitto on siis sallittu.

• Taikis
        koskapa kirjoitti:

koska ny kisaillaan viimeiseen lepakonkikkareeseen asti ja kaikki sonnanheitto on siis sallittu.

missähän sellainen sonnanheittokisa pidetään....? tietäis osallistua :D

• ollaan
        Taikis kirjoitti:

missähän sellainen sonnanheittokisa pidetään....? tietäis osallistua :D

jo. Mun mielesta aika sopiva avaus lokailuun. :D

• Taikis
        ollaan kirjoitti:

jo. Mun mielesta aika sopiva avaus lokailuun. :D

haalaria niskaan* missähän se kikkarekasa on?

Jaa tuollahan se on kahvilan takana huussin vieressä. *tempaa talikolla ison läjän kikkareita ja viskaa pitkällä komealla kaarella kolmenkymmenenmetrin päähän*
        No niin, se oli avaisheitto :DD

• tarkoitus
        Taikis kirjoitti:

haalaria niskaan* missähän se kikkarekasa on?

Jaa tuollahan se on kahvilan takana huussin vieressä. *tempaa talikolla ison läjän kikkareita ja viskaa pitkällä komealla kaarella kolmenkymmenenmetrin päähän*
        No niin, se oli avaisheitto :DD

viskoa sita talikkoa pois. Nyt olet ihan sonnassa koko eukko.

• Taikis
        tarkoitus kirjoitti:

viskoa sita talikkoa pois. Nyt olet ihan sonnassa koko eukko.

tekevälle sattuu :))
        Onneksi oli tää suojahaalari päällä. Nyt en ehdi enempää kisaamaan tällä erää. *palauttaa talikon*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      530
      1724
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      843
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      677
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      598
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe