Ei löydy Keinomaailma-palstaa joten kirjoitan Keinokieli-palstaan. Olen päättänyt perustaa mikrovaltion nimeltä Sebastiania, jonka ”asukkaat” olisivat pääasiassa vammaisia, psyykkisesti tahi fyysisesti. Ylimmät päättäjät ja virkamiehet olisivat kääpiöitä ja albiinoja. Suuruudenhulluus plussaa. Sebastianialla ei ole omaa maa-aluetta.
Jos olet psyykkisesti vammainen, albiino, kääpiö, fyysisesti vammainen tai jonkinlainen yhdistelmä ja haluat Sebastianian kansalaiseksi niin kirjotapa osoitteeseen [email protected]. Sebastiania on verovapaa.
Mikrovaltio vammaisille
3
831
Vastaukset
- sinulla jo
sopivaa maapaikkaa valtiollesi?
pitäisikö minun ruveta vuokraamaan sulle sopiva pläntti tai myymään kohtuu hintaan tietenkin.- sitkeä paska
Kuten jo aiemmin kirjoitin, Sebastianialla ei ole omaa maa-aluetta. Ja mä oon persaukinen. Täytyy toistaiseksi tyytyä siihen, että Sebastiania on meissä kansalaisissa...Eix kuulostanukin vitun hienolta?
- asiaa asiaa!!!!!!
Tuo ideasi on erittäin hieno sinänsä. Yhden neuvon annan sinulle silti: Lopeta itsesi väheksyminen. Sairaudet tehty parannettaviksi. Kun uskoo Jeesukseen, valheet kiskotaan irti juurineen ja vihitään tuhon omaksi.
Jos taas erilaisuus littyy ulkonäköön, se on vain plussaa. Monet fiksut tyttö tykkää kun toinen vähän eksoottinen ja poikkee trendeistä ja valtavirrasta.
Minulla sanottu olevan sitä ja tätä vammaa. Jos aina uskoo sen, sinua käytetään polkumattona ikusesti. Minusta voisi tulla vaiks Sebastianian seurakuntapaimen. Tsemppiä ja hyvät vaput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845