Tätä palstaa seuraamalla ei oikein paljastu, lienenkö tyhmä? Kirjastosta löysin kaksi vanhaa Sosiologia -nimistä teosta: Allardt @ Littunen ja Szepanki kirjoittajina. Onko sosiologia paljonkin muuttunut? Tuntuu, että tällä foorumilla olen täysin ulkona noiden teosten perusinfolla.
Mitä on sosiologia?
Mia (opiskelija)
1
650
Vastaukset
- Vanha kurnu
... ne ovat juuri "oikeaa" sosiologiaa nykysuuntauksia halveksittamatta. Nykyään on sosiologiaan levinnyt ihmeellisiä tutkijoiden yksilökeskeisiä, kai lähinnä eksistentialistisia tajunnanvirtajuttuja. Joka iikan on kehitettävä muka omia mallejaan, joissa nimetään ikivanhoja käsitteitä uudelleen (mutta epäjohdonmukaisemmin). Eikä noita malleja ole tarkoitettukaan operationalisoitavaksi, jotta niiden relevanssia voisi tarkistaa empiirisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013