Kuinkahan paljon nopeammin kylmä sota olisi loppunut, jos 1940-luvulla Lännen johtajat olisivat älynneet sanoa Neuvostoliitosta jotain sellaista, että "Stalin on kaapannut kommunismin" tai "bolshevistit ovat kaapanneet kommunismin" tai "Neuvostoliitossa ym. ei ole todellista kommunismia, vaan diktatuuri"?
Nyt on älytty sanoa, että terroristit yrittävät kaapata islamin ja terrorismi ei ole todellista islamia.
Kaapattu ideologia, islam vs kommunismi
Pohtija K
1
305
Vastaukset
- hehehehheee
SIELUNLAKI
Sielunlaki tarkoittaa filosofiassa sitä,että
puolet äärettömän maailmankaikkeuden miehistä
tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla.
Esimerkiksi Marxilla oli naisellinen sielu,
mutta Leninillä oli miehinen tajunta.
Sielunlain perusteella ihmisten sielut katoavat
kuolemassa.Näin ollen tämänkään planeetan porukka
ei tarvi kohta enää valtioita eikä edes rahaa.
Vain sielunlaki ja sosialismi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368