Laitoinpa tuossa syksyllä tuoreita marjoja viinan ja sokerin kanssa isoon umpiotölkkiin muhimaan. Nyt havahduin että pitäisi pullottaa. Kysymyksiä:
1. Suodatus.Elikkä riittääkö siivilä, vai olisiko syytä käyttää sideharsoa tms. Ehtiiköhän se neste mennä piloille siinä suodatuksen aikana?
2. Mistähän löytyisi semmoisia pieniä (n. 0,3 litraa) pulloja, jotenkin semmoinen 0,5 l pullo tai sitä suurempi on aikas iso liköörille
Kiitos.
Marjoista likööriä
2
669
Vastaukset
- tynkää
hyvä konsti siivilöintiin on kahvinsuodatinpussi,paperisellainen.Pulloja löytynee jostain kaupasta,itellä on monenlaista jäänyt säästöön.Tarrat pois vaan ja uutta tavaraa pulloon.
- liköörisi
piloille mene suodatuksen aikana.Alkoholipitoisuushan pitäisi olla kumminkin yli parikymmentä prossaa.Itse tein takavuosina monesti ja hyvää tuli aina.Sideharson tapainen siivilä on hyvä(niitähän saa ostaa valmiina).Kahvisuodatin on liian tiheä.Ei ainakaan suuremman määrän valumista malta odottaa.
Ehkä vähän yllättävää monelle,mutta pulloja kannattaa aina kysäistä apteekista.Ainakin kymmenkunta vuotta sitten oli mahdollisuus kyllä onnistua.Ajathan kyllä muuttuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604