Mitkä liikkeet auttavat liikelaajuuteen

kertokaa

Mitkä erityisesti luisteluun sopivat liikkeet vaikuttavat jumpatessa liikelaajuuksiin jotka tarpeen kauniissa luisteluliikkeissä?

Please. Olen jäykkä ja tarviin apua tähän: erit selän jäykkyyteen. Spagaattikin pitäisi saada, miten sitä voi tehokkaimmin harjoittaa? Saako sen jokainen lopulta entä linjeeraus ja Ina Bauer asennon?

6

1842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmentaja..

      Spagaattia voit harjoitttaa venyttämällä erityisesti takareisiä. "pakotat" itsesi pikkuhiljaa spagaattiasentoon, niin kyllä se sieltä tulee!
      Selälle erilaisia liikkuvuusharjoituksia kyllä löytyy, mutta niitä on tässä hieman hankala selittää. Yritäpä hakea googlella, ehkäpä löydät kuvallisia ohjeita.
      Spagaatin saa jokainen lopulta, jos tarpeeksi reenaa, mutta Linjeeraus ja Ina bauer ovat vähän toinen juttu. Kaikki voivat saada ne pyllistämällä (tätä nähyt jopa MM-tason luistelijoilla!!), mutta kauniisti, se onkin eri juttu. Osaltaan kyse on myös lonkkien rakenteesta.
      Muistathan, että tuloksia ei tule viikoissa, vaan kuukausissa. ÄLÄ KOSKAAN "PAKOTA" TAI VENYTÄ KYLMÄÄ LIHASTA, VAAN MUISTA AINA KEVYT LÄMMITTELY ALKUUN!!

    • tarvitsee tietoa

      mitkä liikkeet voisivat auttaa linjeerauksen ja nosturin saamiseen ? voisitko kertoa ?

    • fgikjfty

      Venyttely,venyttely ja spagaatit kaikkiin suuntiin. Eiköhän ne jalatkin aukee linjeeraukseen jos saat sivu spagaatin :)

    • petteri laaksonen

      Eivät kaikki saa näitä liikkeitä erityisesti lonkkia linjeeraukseen auki, koska lantion rakenne ei anna myoten. Ollaan ihan kansainvälisestikin välillä mietitty luovuttaisiinko näitten liikkeitten vaatimuksista koska kaikkien rakenne ei siihen sovi ja urheilijat rikkovat itsensä.

    • ¤¤/¤¤

      liike lähtee lantiosta sanoiva, kummelit

    • Kata-ö

      Mulla on semmonen ongelma että melkein kaikki minun joukkueessa niin osaavat tämän kyseisen linjeerauksen mutta mä en :((. Nosturi melkein sujuu mutta tämä linjeeraus ei onnistu Vaikka yritänkin venyttää. Sitäpaitsi minun pitäisi vakuuttaa sen osaaminen koska haluan siirtyä seuraavalle tasolle, Mutta jos en osaa se on hankalaa hakea Minori-tasoon😢

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe