Mitkä erityisesti luisteluun sopivat liikkeet vaikuttavat jumpatessa liikelaajuuksiin jotka tarpeen kauniissa luisteluliikkeissä?
Please. Olen jäykkä ja tarviin apua tähän: erit selän jäykkyyteen. Spagaattikin pitäisi saada, miten sitä voi tehokkaimmin harjoittaa? Saako sen jokainen lopulta entä linjeeraus ja Ina Bauer asennon?
Mitkä liikkeet auttavat liikelaajuuteen
6
1956
Vastaukset
- valmentaja..
Spagaattia voit harjoitttaa venyttämällä erityisesti takareisiä. "pakotat" itsesi pikkuhiljaa spagaattiasentoon, niin kyllä se sieltä tulee!
Selälle erilaisia liikkuvuusharjoituksia kyllä löytyy, mutta niitä on tässä hieman hankala selittää. Yritäpä hakea googlella, ehkäpä löydät kuvallisia ohjeita.
Spagaatin saa jokainen lopulta, jos tarpeeksi reenaa, mutta Linjeeraus ja Ina bauer ovat vähän toinen juttu. Kaikki voivat saada ne pyllistämällä (tätä nähyt jopa MM-tason luistelijoilla!!), mutta kauniisti, se onkin eri juttu. Osaltaan kyse on myös lonkkien rakenteesta.
Muistathan, että tuloksia ei tule viikoissa, vaan kuukausissa. ÄLÄ KOSKAAN "PAKOTA" TAI VENYTÄ KYLMÄÄ LIHASTA, VAAN MUISTA AINA KEVYT LÄMMITTELY ALKUUN!! - tarvitsee tietoa
mitkä liikkeet voisivat auttaa linjeerauksen ja nosturin saamiseen ? voisitko kertoa ?
- fgikjfty
Venyttely,venyttely ja spagaatit kaikkiin suuntiin. Eiköhän ne jalatkin aukee linjeeraukseen jos saat sivu spagaatin :)
- petteri laaksonen
Eivät kaikki saa näitä liikkeitä erityisesti lonkkia linjeeraukseen auki, koska lantion rakenne ei anna myoten. Ollaan ihan kansainvälisestikin välillä mietitty luovuttaisiinko näitten liikkeitten vaatimuksista koska kaikkien rakenne ei siihen sovi ja urheilijat rikkovat itsensä.
- ¤¤/¤¤
liike lähtee lantiosta sanoiva, kummelit
- Kata-ö
Mulla on semmonen ongelma että melkein kaikki minun joukkueessa niin osaavat tämän kyseisen linjeerauksen mutta mä en :((. Nosturi melkein sujuu mutta tämä linjeeraus ei onnistu Vaikka yritänkin venyttää. Sitäpaitsi minun pitäisi vakuuttaa sen osaaminen koska haluan siirtyä seuraavalle tasolle, Mutta jos en osaa se on hankalaa hakea Minori-tasoon😢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988