ihmeparantumisia

katsotaan löytyykö

tänne vaan kertomaan ihmeparantumisista ja jos loytyy haluan jälkeen päin todisteen lääkäriltä niistä emailiini eiku vaan skannaamaan niitä. katsotaan löityykö.
tietenkin kun skannaatte ei tartte lähettää nimeä niisssä jos ei halua mut lääkärin nimen haluan nähdä.
[email protected]

36

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai

Hulluilla vaan on terveen paperit.
      Ei kukaan lääkäri kirjoita ihme ja muu parantumisista todistusta.
      Mihin sä niitä tarviit?
      Ei kuulu lääketieteeseen kirjoitella parantumisihmeistä todistuksia.
      Kylvät vain kritiikkiä kun sellaisia todistuksia ei ole olemassa.
      Onko sinulla todistus että olet terve ja et ole ihmeparantunut.
      Olet ihmeparantunut sairauksistasi, mutta ei sinulla ole todistusta. Turha väittää muuta kun sinulla ei ole todistusta.
      Voitko todistaa että et ole ihmeparantunut?

• katsotaan löytyykö

eli, niitä sitten ei tapahdu todellisuudessa. on sairasta uskoa jos ei pysty todistamaan.

• Mutta lääkärit
        katsotaan löytyykö kirjoitti:

eli, niitä sitten ei tapahdu todellisuudessa. on sairasta uskoa jos ei pysty todistamaan.

Läkärit ei kirjoita ihmeparantumisista todistuksia.
        Mikä siinä on vaikeata sinun tajuta?
        Ihmeitä tapahtuu se että sinä kirjoitat on jo ihme.
        Ihmeellistä että lääkäri tekisi ihmeestä uskottavan.
        Kyllä ihme on ihme ilman lääkärintodistustakin.
        Sinä olet ihmeparantanut.
        Onko sinulla lääkärintodistus että et ole.
        Ei tietenkään sinulla ole, kun ei lääkärit sellaisia kirjoita.
        Vaikka lääkäri näkisi että joku paranee ihmeellisesti ei hän kirjoita että ihme on tapahtunut olet ihmeparantunut.
        Ei lääketiede tee niin.
        Sama kun menisit professorilta kysymään jotain todistusta jostain aiheesta mikä ei ollenkaan kuulu hänelle.
        Anna minulle todistus tästä aineesta vaikka se ei ole sinun alaasi.
        Proffa sanoisi. Ei kuulu alaani kirjoitella tollaisista asioista todistuksia toi on teologinen kysymys tai muuta.
        Usko jo sellaisia todistuksia ei kirjoitella ja ihmeitä tapahtuu.

• peelo
        Mutta lääkärit kirjoitti:

Vaikka lääkäri näkisi että joku paranee ihmeellisesti ei hän kirjoita että ihme on tapahtunut olet ihmeparantunut.
        Ei lääketiede tee niin.
        Sama kun menisit professorilta kysymään jotain todistusta jostain aiheesta mikä ei ollenkaan kuulu hänelle.
        Proffa sanoisi. Ei kuulu alaani kirjoitella tollaisista asioista todistuksia toi on teologinen kysymys tai muuta.

no kuka sitten anttaa todisteen jos esim. paranen pitkä aikaisesta sairaudesta. minä ainakin hankin todisteen että voin sitä näytellä.

• sellainen on käytäntö
        peelo kirjoitti:

no kuka sitten anttaa todisteen jos esim. paranen pitkä aikaisesta sairaudesta. minä ainakin hankin todisteen että voin sitä näytellä.

Jos sinulla on syöpä ja paranet siitä tavallisesti tai ihmeenomaisesti siitä ei kirjoiteta sinulle todistusta.
        Voit hakea todistuksen että olet terve, mutta siitäkään et saa todistusta.
        Sellaisia ei kuulu kirjoitella.
        Meneppäs hakemaan sairaslomaa ja sanot että olet kipeä.
        Lääkäri tutkii sinut ja jos ei löydä vikaa ei hän ala kirjoittelemaan todistusta töihin siitä olet terve.
        Se nyt ei kuulu tapoihin.
        Miksi et sitä ymmärrä.
        Miten haluaisit että se selitettäisiin että tajuaisit?
        Ta-vaa-mal-la?

• terve terve
        peelo kirjoitti:

Ei lääkäri anna sinulle todistusta jos olet terve.
        Jos olet sairas saat lääkärintodistuksen siitä sittten kun olet terve ja menet taas lääkäriin ja lääkäri tutkii sinut ja sanoo, että töihin, mutta ei kirjoita todistusta.
        Pilkkajat ja epäuskoiset vaativat milloin millaisia merkkejä.
        Epäuskoa kyllä maailmaan mahtuu, muutta jättäkää ne omaan arvoonsa jotka tulevat vinkumaan, todista että olet tullut uskoon ja saanut anteeksi,. Se ei ole Jumalan ääni joka sellaista kuiskuttelee.

• Mutta lääkärit kirjoitti:

Ei lääketiede tee niin.

Vatikaanissa on tietääkseni Room.katolisella kirkolla jonkinlainen virasto, osasto tai virkamies (en muista sen paremmin), jonka tehtävänä on tutkia tarkoin ovatko ihmeet todella tapahtuneita, aitoja ihmeitä, vai esim. ihmeinä pidettyjä luonnollisesti selitettäviä tapahtumia, epätosia tarinoita, jne.

• saat tietää!

Enpä viitsi alkaa sinulle todistelemaan, vaikka olenkin kolmesti ihmeparantunut niin, että lääkärit ovat olleet lyötyjä, kun he eivät ole voineet lääketieteellisesti paranemisiani selittää. Ovat he kyllä olleet nöyriäkin, koska ovat sanoneet, että on taphtunut ihme, muuta selitystä ei ole.
      Tiedätkö mieten saat todistuksen?
      Pyydä Jeesukselta pääsyä tänne Jumalan valtakuntaan, et ikinä voi kuvitella miten hyvä paikka tämä on elää ja asua.
      Täällä tapahtuu aivan koko ajan ihmeitä. Ulkopuolisena et voi uskoa, etkä käsittää, et vaikka liuta lääkäreitä tai ketä tahansa asiantuntioita tulisi sinulle todistamaan. Keksisit vain verukkeita.
      Miten Itse Jeesus sanoi: "eivä he usko, jos kerran eivät usko, vaikka joku kuolleista tulisi heille todistamaan."

Niin, ei ole muuta keinoa, kuin pyytää pääsyä tänne ihmeiden maahan. Kiittäähän Jeesuskin Isää, että kiitos, että olet salannut tämän muilta, kuin lapsenmielisen uskon omaavilta.

• nonoo

ai taivaaseen. olen pyörinyt hellareitten tilaisuuksissa ja ihmetellyt miksi monet sanoo parantuneen mut eivät pysty todistamaan millään. jos itse parantuisin hankkisin lääkärin todistuksen.
        ei kun vaan lähettämään emailii. haluan todisteita.
        ja voi niitä jotka pyörivät benny hinnin kokouksissa. benny hinn on rahan ahne paskiainen.
        http://koti.phnet.fi/petripaavola/Benny_Hinn

• Enusko

Unohditkohan nyt mainita, ettet edes ollut sairas, kun parannuit? Uskovaisilla on tapana jättää hankalat asiat kertomatta ja möykätä niistä mieluisista.

• sinusta

alunperinkin sairaan, ja vielä noin monta kertaa..?

• Sannuli
        nonoo kirjoitti:

ai taivaaseen. olen pyörinyt hellareitten tilaisuuksissa ja ihmetellyt miksi monet sanoo parantuneen mut eivät pysty todistamaan millään. jos itse parantuisin hankkisin lääkärin todistuksen.
        ei kun vaan lähettämään emailii. haluan todisteita.
        ja voi niitä jotka pyörivät benny hinnin kokouksissa. benny hinn on rahan ahne paskiainen.
        http://koti.phnet.fi/petripaavola/Benny_Hinn

mita se auttaa etta laakari kirjottaa terveen paperit, kun sitten ei kuitenkaan uskota etta on ollut kipea. Sanotaan etta oot ollu terve koko ajan.

• frihet
        sinusta kirjoitti:

alunperinkin sairaan, ja vielä noin monta kertaa..?

Miksikä Jeesus paransi sairaita, oletko koskaan miettinyt???

En viitsi pitkästä nyt kirjoittaa, mutta meidän seurakuntamme veli parani maksa- ja haimasyövästä noin kolmisen vuotta sitten ja oli liki-pitäen kuoleman rajoilla, kun viimeksi silloin , ennen paranemistaan "jäähyväisiä" meille muille jätti, vaan Jumala suuressa armossaan hänelle lisä-aikaa antoi.

Minut Herra paransi syksyllä-88 vaikeasta ihotaudista, josta ehdin jo lähetteen kirurkille saada.
        Kirurkin vastaan-otolle mennessä lääkäri oli "monttu auki" oliko väärä ihminen, kun minulla ei pitänyt sellaista sairautta ikään olemankaan, eli näin vain Kristus nimensä kirkastaa, eri tavoin eri ihmisten välityksellä.

Mietippä edelleen, miksi ihmiset välillä sairastuu ja jopa kuolevat täältä pois.

• XTale

Voin yrittää etsiä vanhan kaverini ja kysyä häneltä, että lähettäsikö hän minulle tai sinulle todistuksensa parantumisistaan.

Huom. En lupaa mitään, sillä en tiedä missä ja mitä hän tekee tänäpäivänä. En ole kuullut hänestä 2,6 vuoteen. Häneltä jos joltakin saisi kovat todisteet! :)

• frihet

Saitko paketin?
        Aattelin vain, että tuliko Suomeen? ja oliko mitään jakoon?

• http://www.rukousystavat.fi...
      • yli 70 todistusta

Siinä on jo ateistillakin kova työ leimata noi todistajat valehtelijoiksi tai normaalisti parantuneiksi.

• rahastaa

Hurmaa ja rahastaa.Ihmiset ovat todella heikkoja, jotka tuollaiseen lankeaa. Ihminen joka tuollaista uskoo ei ole järjellä ajatteleva.Eräs ystäväni kävi vuosia sitten hänen tilaisuudessaan. Jalovaara ihmisiä kaataa, eikä mikään henki. Voi voi mitä teille syötetään. Henkilö hakee itselleen mainetta.

• ja rukoilee
        rahastaa kirjoitti:

Hurmaa ja rahastaa.Ihmiset ovat todella heikkoja, jotka tuollaiseen lankeaa. Ihminen joka tuollaista uskoo ei ole järjellä ajatteleva.Eräs ystäväni kävi vuosia sitten hänen tilaisuudessaan. Jalovaara ihmisiä kaataa, eikä mikään henki. Voi voi mitä teille syötetään. Henkilö hakee itselleen mainetta.

Mistä tollaista olet saanut päähäsi?
        Nainenhan juoksee sairaaloissa ja rukoilee sairasten puolesta.
        Se kaataminen on vaan yksi pieniosa julistusta ja auttamistyötä.
        Olisipa kaikki uskovat samanlaisia auttajia ja lohduttajia.
        Kriittisiä parjaajia vaan suurinosa.

• ihan miten vaan

• rahastaa kirjoitti:

Rahastaa? Miten niin muka; -itse olen käynyt tilaisuudessa,
        jossa hän oli puhumassa ja rukoilemassa ihmisten puolesta,
        eikä sinne ollut mitään pääsymaksua, eikä esirukouksenkaan yhteydessä
        tarvinnut ottaa lompakkoa esiin.

Siis ei minkäänlaista lompakko pakkoa. ;)

• hahahahahhh

Ei lääkäri anna sinulle todistusta jos olet terve.
      Jos olet sairas saat lääkärintodistuksen siitä sittten kun olet terve ja menet taas lääkäriin ja lääkäri tutkii sinut ja sanoo, että töihin, mutta ei kirjoita todistusta.
      Pilkkajat ja epäuskoiset vaativat milloin millaisia merkkejä.
      Epäuskoa kyllä maailmaan mahtuu, muutta jättäkää ne omaan arvoonsa jotka tulevat vinkumaan, todista että olet tullut uskoon ja saanut anteeksi,. Se ei ole Jumalan ääni joka sellaista kuiskuttelee.

• hahaaahhhahhahha

huomaan että uskot mitä vaan. ei hyvä.

• peelo

minut passitettaisiin armeijaan jos tulisin terveeksi. ota siitä. huomaa että te helluntailaiset peittelette ja kääntelette asioita.itte ette huomaa sitä mutta se näkyy ulos päin.

• Kävitkö noissa linkeissä?
        peelo kirjoitti:

minut passitettaisiin armeijaan jos tulisin terveeksi. ota siitä. huomaa että te helluntailaiset peittelette ja kääntelette asioita.itte ette huomaa sitä mutta se näkyy ulos päin.

Millä sut saisi tyytyväiseksi?
        Linkissä 70 ihmistä kertoo ihmeparantumisesta.
        Lääkärit myöntävät ihmeen tapahtuneen, mutta eivät voi kirjoittaa todistusta koska se ei kuulu lääkärien tapoihin.
        Kaikki on avointa seurakunnissa tilaisuudet ovat avoinna jopa pilkkaajille.
        Mikä sulle riittäisi?
        Sekö että lääkärit alkaisivat tekemään erilaillla kun on tapana yleisesti lääketieteessä?
        Outoja vihjailuja ilman mitään perusteluita.
        Sekö on sinisilmäisyyttä kun sadat ihmiset kertovat kokemuksiaan ja niihin uskoo?
        Kaikki nekö on valehtelijoita ja ei parantuneita?
        Sinä olet outo vänkääjä jolle ei mikään totuus riitä.
        Peittelet jotain syntiäsi ja et halua tulla valoon.

• peelo
        Kävitkö noissa linkeissä? kirjoitti:

Millä sut saisi tyytyväiseksi?
        Linkissä 70 ihmistä kertoo ihmeparantumisesta.
        Lääkärit myöntävät ihmeen tapahtuneen, mutta eivät voi kirjoittaa todistusta koska se ei kuulu lääkärien tapoihin.
        Kaikki on avointa seurakunnissa tilaisuudet ovat avoinna jopa pilkkaajille.
        Mikä sulle riittäisi?
        Sekö että lääkärit alkaisivat tekemään erilaillla kun on tapana yleisesti lääketieteessä?
        Outoja vihjailuja ilman mitään perusteluita.
        Sekö on sinisilmäisyyttä kun sadat ihmiset kertovat kokemuksiaan ja niihin uskoo?
        Kaikki nekö on valehtelijoita ja ei parantuneita?
        Sinä olet outo vänkääjä jolle ei mikään totuus riitä.
        Peittelet jotain syntiäsi ja et halua tulla valoon.

miksi koko ajan tuot esiin sitä että lääkäri ei anna todistusta? pistää miettimään? pelkäätkö jotain kenties?

• juuri pyydetään
        peelo kirjoitti:

miksi koko ajan tuot esiin sitä että lääkäri ei anna todistusta? pistää miettimään? pelkäätkö jotain kenties?

Sitähän tässä on juuri pyydetty.
        Etkö nyt tajua että ensimmäisessä kitjoituksessa pyydettiin lääkärintodistusta ja siihen tässä on otettu kantaa.
        Sinä ilmeisesti otat kantaa johonkin ihan muuhun?
        Miksi se ei riitä sinulle että sadat ihmiset kertovat ja tdistavat ihmeparantumisesta?
        Laissakin riittää kun on kaksi tai kolme todistajaa.
        Mikä sinulle riittäisi?
        Ihme Peelo sekoittaja.

• peelo
        juuri pyydetään kirjoitti:

Sitähän tässä on juuri pyydetty.
        Etkö nyt tajua että ensimmäisessä kitjoituksessa pyydettiin lääkärintodistusta ja siihen tässä on otettu kantaa.
        Sinä ilmeisesti otat kantaa johonkin ihan muuhun?
        Miksi se ei riitä sinulle että sadat ihmiset kertovat ja tdistavat ihmeparantumisesta?
        Laissakin riittää kun on kaksi tai kolme todistajaa.
        Mikä sinulle riittäisi?
        Ihme Peelo sekoittaja.

sulta ei löydy faktaa. mee muualle kertoillee vitsejäs. sun pitäs olla sanojes takana mut sit kun pyytää todistamaan niin rupeet vaan riitelemään.

• Koita rauhooittua
        peelo kirjoitti:

sulta ei löydy faktaa. mee muualle kertoillee vitsejäs. sun pitäs olla sanojes takana mut sit kun pyytää todistamaan niin rupeet vaan riitelemään.

Faktaa on yli sadan omakohtainen todistus noissa linkeissä.
        Sä nyt vaan et halua uskoa.
        Sitten pyydät että lääketiede sinun tahtosi mukaan muuttaisi käytäntöään sinun puolestasi ja alkaisi parantuneille kirjoittelemaan todistuksia.
        Sinä elät niin suuren harhan vallassa, että tarvitset ammattiapua.
        Kiellät todellisuuden josta sadat kertovat sinulle.
        Aika Peelo olet.

• katsotaan löytyykö
        Koita rauhooittua kirjoitti:

Faktaa on yli sadan omakohtainen todistus noissa linkeissä.
        Sä nyt vaan et halua uskoa.
        Sitten pyydät että lääketiede sinun tahtosi mukaan muuttaisi käytäntöään sinun puolestasi ja alkaisi parantuneille kirjoittelemaan todistuksia.
        Sinä elät niin suuren harhan vallassa, että tarvitset ammattiapua.
        Kiellät todellisuuden josta sadat kertovat sinulle.
        Aika Peelo olet.

http://www.kristitynfoorumi.fi/video/parantajat.wmv

• Sannuli

kaikki sairaat laakariin mene jos ei ole vakavasta asiasta kyse. Eli vaikka onkin parantunut, ei sita voi laakari todistaa. Itse olen rukoillut parantumista kun on ollut kipua tai sairautta. Siina on sitten joskus parantunut heti, yhtakkia. Ja onhan noita paljonkin missa laakari katsoo silmat pyoreina etta tuo ja tuo sairaus on poissa vaikka se teilla oli viela eilen, eika siita pitaisi pystya paranemaan. Kylla niita tapauksia on kun pitaa silmat ja korvat auki.

• katsotaan löytyykö
    • kun voi rikastua!

Helppoa olisi rahaa tarjolla, kun noita ihmeitä tuntuu tapahtuvan niin usein:

http://www.skepsis.fi/haaste/

Jos ette itse tarvitse, niin laittakaa koko potti hyväntekeväisyyteen!

• IHMETTELEVÄ

Olen nähnyt että tämän ajan ihmiset eivät usko, vaikka heille kuinka puhuu. Elämmehän lopun aikaa. Ja raamattu sanoo tulette näkemään suurempia ihmeitä , kuin Minun aikanani. Ihmeiden aja ovat alkaneet, sanotte te mitä hyvänsä. Jotka käyvät Jumalaa vastaan, he eivät näe eivätkä vo kokea ihmeitä. Raukeaako sana tyhjiin? Lukekaa sanaa ja uskokaa siihen.

• sama
        IHMETTELEVÄ kirjoitti:

Olen nähnyt että tämän ajan ihmiset eivät usko, vaikka heille kuinka puhuu. Elämmehän lopun aikaa. Ja raamattu sanoo tulette näkemään suurempia ihmeitä , kuin Minun aikanani. Ihmeiden aja ovat alkaneet, sanotte te mitä hyvänsä. Jotka käyvät Jumalaa vastaan, he eivät näe eivätkä vo kokea ihmeitä. Raukeaako sana tyhjiin? Lukekaa sanaa ja uskokaa siihen.

käy pokkaamassa palkintoa, kun siinä niin uhoatte.

Sittenpähän saisitte nauraa epäuskoisille päin naamaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe