Hei kaffelaiset

yksitypy

Olen ajatellut jos alkais opettelemaan kaffenjuontia, kun sitä teepalstaa ei suomi24 perustanut.
Nyt olenkin kuullut, että on olemassa Watsa-kahvia.
Olisikohan liene Pauligin kahvia. Kuka tietää mistä sitä voi saada? Olen muutaman marketin hyllyltä etsinyt sitä, mutta tuloksetta :=)))

95

3309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-Z

Että sitä tultiin sitten oikein törkeenä vinoileen, saakura! :D:D:D:D

• yksitypy

kun ihan tosissaan vaan kysyin. Se kahvin tuoksu on niin huumaavaa. Kuola valuu suupielistä aina kun joku sitä keittelee. Varsinkin tuo expresso-kahvi, kun oikealla expressokeittimellä joku sitä tekee.
        Siis oikein kaasulevyllä keitettynä.
        Mutta minkäs teet kun se alkaa närästämään :=(((
        On se kumma, kun teiltä ei voi mitään asiallista kysyä. Onko kaffenjuojat hermostunutta porukkaa? :=)))))

• yksitypy kirjoitti:

kun ihan tosissaan vaan kysyin. Se kahvin tuoksu on niin huumaavaa. Kuola valuu suupielistä aina kun joku sitä keittelee. Varsinkin tuo expresso-kahvi, kun oikealla expressokeittimellä joku sitä tekee.
        On se kumma, kun teiltä ei voi mitään asiallista kysyä. Onko kaffenjuojat hermostunutta porukkaa? :=)))))

kun kahvinjuonti vie yöunet ja vatsa menee sekaisin ja kahvi saa kädet vapisemaan.
        Siksi kahvinjuojat on hermostunutta porukkaa :).

Itse juon teetä.

• Februari
        yksitypy kirjoitti:

ei kahvinjuojat ole hermostunutta sakkia, päinvastoin, erittäin huumorintajuisia ja leppoisia. :o)

Jokos kevätretki pohjoiseen on valmisteilla?
        Tekis vähän mieli ... pannukahvia välillä...lapin miehen keittämää. ;o)

• Taikis
        Mariet kirjoitti:

kun kahvinjuonti vie yöunet ja vatsa menee sekaisin ja kahvi saa kädet vapisemaan.

Itse juon teetä.

ystävällisesti sanottu. :))

• Taikis kirjoitti:

ystävällisesti sanottu. :))

Juon mäkin joskus kahvia. Maha menee sekaisin. Silloin olen tosi hermostunut :))).

• Taikis
        Mariet kirjoitti:

Juon mäkin joskus kahvia. Maha menee sekaisin. Silloin olen tosi hermostunut :))).

vaan eikö se kuitenkin ole aina mukavampaa sanoa...en minä vaan ne muut... :DD

Se on meidän suomalaisten iiiihastuttava tapa:))

• yksitypy
        Februari kirjoitti:

ei kahvinjuojat ole hermostunutta sakkia, päinvastoin, erittäin huumorintajuisia ja leppoisia. :o)

Jokos kevätretki pohjoiseen on valmisteilla?
        Tekis vähän mieli ... pannukahvia välillä...lapin miehen keittämää. ;o)

niinkin. Heillä pelaa aineenvaihdunta kahvin ansiosta niin hyvin :=)))

Ei ole kevätretki vieläkään valmisteilla. Olen odottanut sinua kimppaan järkkäämään sitä, kun kerran oli puhetta.

Siellä Lapissa taitaa tällä hetkellä olla enemmän niitä etelän miehiä kahvia keittelemässä, vaikka eivät osaa kyllä niin hyvää keittää kun Lapin miehet :=))
        Mutta jos ei nyt tää kevätretki ehdi toteutua, niin jos ruskaretki tehtäis :=)))

• Februari
        yksitypy kirjoitti:

niinkin. Heillä pelaa aineenvaihdunta kahvin ansiosta niin hyvin :=)))

Ei ole kevätretki vieläkään valmisteilla. Olen odottanut sinua kimppaan järkkäämään sitä, kun kerran oli puhetta.

Siellä Lapissa taitaa tällä hetkellä olla enemmän niitä etelän miehiä kahvia keittelemässä, vaikka eivät osaa kyllä niin hyvää keittää kun Lapin miehet :=))
        Mutta jos ei nyt tää kevätretki ehdi toteutua, niin jos ruskaretki tehtäis :=)))

täällä on niin jännät kisat menossa. :)

Viimeistään ruskaretki, on näköjään tulossa vähäluminen kesä suoraan talven jälkeen. :(

Juu, kun aamulla juo kaks isoa kiulua kahvia, niin saa vessassa rampata koko aamupäivän. Kahvista en luovu. Se on jämpti. :)

• Taikis kirjoitti:

vaan eikö se kuitenkin ole aina mukavampaa sanoa...en minä vaan ne muut... :DD

Se on meidän suomalaisten iiiihastuttava tapa:))

Ethän vaan käsittänyt väärin? Yritin olla vitsikäs. En todellakaan tarkoittanut ilkeillä.

• yksitypy
        Mariet kirjoitti:

Itse juon teetä.

kahvi aiheuttaa rytmihäiriöitä. Jää pari lyöntiä väliin :=))
        Onhan kaffenjuojat ihan hermoraunioita, jos eivät saa kahvia aina samaan aikaan mitä ovat tottuneet juomaan. Päänsärkyä ym.
        Teenjuonnissa en ole samaa huomannut, vaikka jotkut sanovat et siitäkin tulee riippuvuus.
        No.. en juo teetäkään kuin 3 kupillista päivässä.

• Taikis
        Mariet kirjoitti:

Ethän vaan käsittänyt väärin? Yritin olla vitsikäs. En todellakaan tarkoittanut ilkeillä.

yritin olla yhtä vitsikäs kuin sinäkin :))

Voi meitä :D

• yksitypy kirjoitti:

kahvi aiheuttaa rytmihäiriöitä. Jää pari lyöntiä väliin :=))
        Onhan kaffenjuojat ihan hermoraunioita, jos eivät saa kahvia aina samaan aikaan mitä ovat tottuneet juomaan. Päänsärkyä ym.
        Teenjuonnissa en ole samaa huomannut, vaikka jotkut sanovat et siitäkin tulee riippuvuus.
        No.. en juo teetäkään kuin 3 kupillista päivässä.

kuulema että sydän heitättää vähän kummaan tahtiin.

• Taikis kirjoitti:

yritin olla yhtä vitsikäs kuin sinäkin :))

Voi meitä :D

Voi meitä :).

• Taikis

tämä vatsakahvi on?

• yksitypy

sellaista, jossa on vähemmän rasvaa. Luin tässä jokin aika lehdestä, että Paulig valmistais sitä.
        Ja se kirjoitettiin lehdessä Watsa-kahvi. Siis kaksoisveellä. Ei kuulema aiheuttais närästystä niin paljon. Mutta en ole löytänyt sitä.
        Katsoin googlestakin, enkä löytänyt sieltäkään mainintaa. Jos en sitten unta ole nähnyt :=((

• Taikis
        yksitypy kirjoitti:

sellaista, jossa on vähemmän rasvaa. Luin tässä jokin aika lehdestä, että Paulig valmistais sitä.
        Ja se kirjoitettiin lehdessä Watsa-kahvi. Siis kaksoisveellä. Ei kuulema aiheuttais närästystä niin paljon. Mutta en ole löytänyt sitä.
        Katsoin googlestakin, enkä löytänyt sieltäkään mainintaa. Jos en sitten unta ole nähnyt :=((

uutta kehittelevät. On niin uusi tulokas, ettei ainakaan mun silmään ole osunut. En tosin ole osannut etsiäkään. Nyt pitää kyllä kyttäillä markettien kahvihyllyt tiukalla seulalla :))

Joko teilläpäin maata on näyttänyt?

• norMix evk
        Taikis kirjoitti:

uutta kehittelevät. On niin uusi tulokas, ettei ainakaan mun silmään ole osunut. En tosin ole osannut etsiäkään. Nyt pitää kyllä kyttäillä markettien kahvihyllyt tiukalla seulalla :))

...korviketta, ei porotkaan kaikkea jaksa sinne kiskoa :))

• yksitypy
        Taikis kirjoitti:

jos huomaat siellä etelän marketeiden hyllyllä tätä kahvia, niin ilmoita välittömästi. Tundralle nämä uutuudet tulee usein vähän myöhemmin.

Täällä pelloilla maata näkyvissä, mutta talon räystäiden alla lunta vielä aikamoiset kinokset.
        Nyt tulee räntää. Mutta uskon kuitenkin että vappuna maa jo aika lumeton.
        Liekkö sitten vain toiveajattelua.
        Siellä tietenkin jo linnut laulelee ja koivut hiirenkorvalla? :=)))

• Taikis
        norMix evk kirjoitti:

korvikeohra varmasti valmistua kesän aikana (kahdessa viikossa).....

• Taikis
        yksitypy kirjoitti:

jos huomaat siellä etelän marketeiden hyllyllä tätä kahvia, niin ilmoita välittömästi. Tundralle nämä uutuudet tulee usein vähän myöhemmin.

Täällä pelloilla maata näkyvissä, mutta talon räystäiden alla lunta vielä aikamoiset kinokset.
        Nyt tulee räntää. Mutta uskon kuitenkin että vappuna maa jo aika lumeton.
        Liekkö sitten vain toiveajattelua.
        Siellä tietenkin jo linnut laulelee ja koivut hiirenkorvalla? :=)))

liian pitkä kauppareissu tulisi etelän marketteihin :)

• Februari
        norMix evk kirjoitti:

Poronsarvistako tehtyä? *kyselee muuten vaan, ei tulevan lapin reissun tähden* ;)

• yksitypy
        Taikis kirjoitti:

liian pitkä kauppareissu tulisi etelän marketteihin :)

Hyvän perässä kannattaa juosta :=)))

• Taikis
        Februari kirjoitti:

Poronsarvistako tehtyä? *kyselee muuten vaan, ei tulevan lapin reissun tähden* ;)

muista käydä Nuorgamin Jounin putiikissa :) Se on muuten oikeasti olemassa, siellä Kaamasen tien varrella...ja siellä myydään kaikenlaista rohtoa.

Tai siis...ainakin se oli vielä v-2000, kun viimeksi sillä tiellä reissasin.,

• yksitypy
        norMix evk kirjoitti:

NorMix siellä mahtailee :=)))
        Ettet vaan sieltä etelän lämmössä kaipaa tunturipurojen raikkautta.

• Taikis
        yksitypy kirjoitti:

Hyvän perässä kannattaa juosta :=)))

onko se ees hyvää..se vatsakahvi. Ei kukaan ole ilmoittanut tietävänsä moisesta herkusta mitään... Tulloo pian liian kalliit kahvit lähteä yöjunalla hakemaan :))

• yksitypy
        Taikis kirjoitti:

onko se ees hyvää..se vatsakahvi. Ei kukaan ole ilmoittanut tietävänsä moisesta herkusta mitään... Tulloo pian liian kalliit kahvit lähteä yöjunalla hakemaan :))

tietenkään voi tietää, onko hyvää, mutta aina kannattaa riskejä elämässä ottaa.
        Ajattele, jos se kahvi ei närästäis minua, niin reissu ei olis ollut turha :=))

• norMix evk
        yksitypy kirjoitti:

NorMix siellä mahtailee :=)))
        Ettet vaan sieltä etelän lämmössä kaipaa tunturipurojen raikkautta.

...Karhua, eikä mitään "tunturipurojen raikkautta". Jokos on muuten masennus Kärppien välierätappiosta hellittänyt?

• norMix evk
        Taikis kirjoitti:

korvikeohra varmasti valmistua kesän aikana (kahdessa viikossa).....

...leskenlehtien juurista :))

• norMix evk
        Februari kirjoitti:

...sokerin :))

• Taikis
        norMix evk kirjoitti:

...leskenlehtien juurista :))

on siellä aina vähän sellaisessa heikunkeikun-tilassa... :)

• yksitypy
        norMix evk kirjoitti:

...Karhua, eikä mitään "tunturipurojen raikkautta". Jokos on muuten masennus Kärppien välierätappiosta hellittänyt?

tisikivettä Lapin Kullan tai Legendan jälkeen.
        Ai niin. Kärppien häviöstä en toivu koskaan.
        Harmi vaan ettei Ässät saaneet kultaa :=((

• yksitypy
        norMix evk kirjoitti:

...sokerin :))

vaan ole Lapin reisuillas käynyt poronsarvea hakemassa? Tunnut olevan niin asiantunteva :=))))

• yksitypy
        Taikis kirjoitti:

on siellä aina vähän sellaisessa heikunkeikun-tilassa... :)

vaan hurlumhei-tilassa. On muuten ihana olotila :=)))

• Taikis
        yksitypy kirjoitti:

vaan hurlumhei-tilassa. On muuten ihana olotila :=)))

hurlumhei-tilassa... Tulee mieleen nunnukamiehemme Aake ja Pirkka-pekka. Kyllä se on enempi heikunkeikun-näköistä :)))

• yksitypy
        Taikis kirjoitti:

hurlumhei-tilassa... Tulee mieleen nunnukamiehemme Aake ja Pirkka-pekka. Kyllä se on enempi heikunkeikun-näköistä :)))

eivät oikein kunnolla Lapin meininkiä tiedä.
        He kyllä olivat ihan heikunkeikun näköisiä.
        No.. totta puhuen. En minäkään kovin paljoo Lapista tiedä. Asunhan melkein keskellä suomea :=))

• Taikis
        yksitypy kirjoitti:

eivät oikein kunnolla Lapin meininkiä tiedä.
        He kyllä olivat ihan heikunkeikun näköisiä.
        No.. totta puhuen. En minäkään kovin paljoo Lapista tiedä. Asunhan melkein keskellä suomea :=))

onhan siellä teilläpäin tullut pyörittyä tuon tuostakin :)

• yksitypy
        Taikis kirjoitti:

onhan siellä teilläpäin tullut pyörittyä tuon tuostakin :)

tosiaan meilläpäin? Näitkö Oulun kadulla yhtään poroa?
        Minulta on tultu ihan tosissaan joskus kysymään onko kaduilla poroja. Henkilöt, jotka eivät ole ikinä käyneet kehäkolmosen pojoispuolella.
        Minä tietenkin olen vastannut et onhan meillä poroja ja talvisin yrittävät sisään lämmittelemään :=))

• Februari
        yksitypy kirjoitti:

Minulta on tultu ihan tosissaan joskus kysymään onko kaduilla poroja. Henkilöt, jotka eivät ole ikinä käyneet kehäkolmosen pojoispuolella.
        Minä tietenkin olen vastannut et onhan meillä poroja ja talvisin yrittävät sisään lämmittelemään :=))

Vai tunkee porot sisälle asti...toivottavasti perässään joku poromies. :)

Multa on tanskalainen kysynyt, onko Suomessa jääkarhuja ja ihan tosissaan. :o))))

• yksitypy
        Februari kirjoitti:

Vai tunkee porot sisälle asti...toivottavasti perässään joku poromies. :)

Multa on tanskalainen kysynyt, onko Suomessa jääkarhuja ja ihan tosissaan. :o))))

voisin kyllä sisään... äh.. siis (vaikea sanoa tätä ettei tulis kaksmielisiä ajatuksia kenellekään) lämmittelemään päästää.
        Kaikkea sitä muailimalla kuuleekin. Vai jääkarhujakin :=))
        Mutta kait tässä täytyy mennä jo nukkumaan.
        Päästän vain pari poroa yöksi sisään. Voi mennä tuo ilma pakkasen puolelle yöksi. Hyvät yöt :=))

• Taikis
        yksitypy kirjoitti:

vaikka kuinka monta kertaa, minulla on paljon tuttavia Oulussa. Jopa sukulaisia. Ja tiedän kyllä ettei poronhoitoalue ala niin alhaalta, mutta...nämä etelän hermannit eivät mahda tietää... :))

Eipä siitä kovin kauaa ole kun Rotuaarilla kävelin...vieläkö se Antellin pikkuriikkinen kahvila on siinä kävelytien varrella??

• yksitypy
        Taikis kirjoitti:

vaikka kuinka monta kertaa, minulla on paljon tuttavia Oulussa. Jopa sukulaisia. Ja tiedän kyllä ettei poronhoitoalue ala niin alhaalta, mutta...nämä etelän hermannit eivät mahda tietää... :))

Eipä siitä kovin kauaa ole kun Rotuaarilla kävelin...vieläkö se Antellin pikkuriikkinen kahvila on siinä kävelytien varrella??

Ois menty kaffelle, jos sitä Watsakahvia ei saa muuta kuin kahviloista.
        Onhan se Anttelin kahvila vielä, mutta itse en ole aikoihin siellä käynyt. Vastapäätä on toinen kahvila, Bisketti. Siellä olen viimeksi käynyt. Vieressä Hemingway-pubi, johon voi tarvittaessa siirtyä jos kaffen juonti alkaa närästää.
        Mutta hyvät yöt sinullekin.

• Taikis
        yksitypy kirjoitti:

Ois menty kaffelle, jos sitä Watsakahvia ei saa muuta kuin kahviloista.
        Onhan se Anttelin kahvila vielä, mutta itse en ole aikoihin siellä käynyt. Vastapäätä on toinen kahvila, Bisketti. Siellä olen viimeksi käynyt. Vieressä Hemingway-pubi, johon voi tarvittaessa siirtyä jos kaffen juonti alkaa närästää.
        Mutta hyvät yöt sinullekin.

myös sinulle, kyllä mä vielä kesän päälle tulen siellä käymään :)

Pitänee laittaa ilmoitus palstalle lähempänä.., jos vaikka käytäisiin siellä Hemingwayssa sittn :))

• norMix evk
        yksitypy kirjoitti:

tisikivettä Lapin Kullan tai Legendan jälkeen.
        Ai niin. Kärppien häviöstä en toivu koskaan.
        Harmi vaan ettei Ässät saaneet kultaa :=((

...tiedä mitään. Ässät on menossa kovaa vauhtia kohti kultaa ja Karhu on ainoa olut, missä on makua.

• norMix evk
        yksitypy kirjoitti:

vaan ole Lapin reisuillas käynyt poronsarvea hakemassa? Tunnut olevan niin asiantunteva :=))))

...ei mun tarvii mihinkään sarviin vaatteitani ripustaa, kuten teillä siellä tundranreunalla.

• yksitypy
        norMix evk kirjoitti:

...tiedä mitään. Ässät on menossa kovaa vauhtia kohti kultaa ja Karhu on ainoa olut, missä on makua.

suomenmestaruus olekaan vielä ratkennut?? Pahus.
        Sitten ässillä onkin vielä mahiksia :=)))

Karhupa juu.. :=))) Mitäs ne etelän miehet hyvästä oluesta mitään tietäisivätkään.
        Perustele miksi Karhu on paras olut?
        Mulla oli kaapissa (joku joskus tuonut) pari Karhua.
        Kaadoin ne... viemäristä alas.

• yksitypy
        norMix evk kirjoitti:

...ei mun tarvii mihinkään sarviin vaatteitani ripustaa, kuten teillä siellä tundranreunalla.

sellainen naulakko, mutta jostain syystä se alkoi pienenemään ja lopulta sitä ei enää ollut.
        Toista en aio enää hankkia :=))
        Poronsarvea voi pitää myös pikkupurkissa. Ei tarvi ihan naulakkoa pureskella :=))

• bag_gie

tämä täälläkin luonnistuu =DD

Vai ihan watsa-kaffetta ,tuosta idän ihmeestä ole kuullutkaan...

• yksitypy

muuten ihan tosi juttu. Siis tuo watsakahvi.
        Aion kokeilla kyllä sitä, kunhan jostain löydän.

• Februari

• Februari

• yksitypy
        Februari kirjoitti:

http://www.annalehti.fi/?n=2&y=2005&p=29&id=1224575

on. Kiitos. Hukkasin itse lehden, jossa siitä oli.
        Kalevassa oli tuo sama juttu. Siinä sanottiin vielä, et tää Paulig itse on teenjuoja, mutta pystyy nyt juomaan tuota Watsa-kahvia. Täytyis vaan jostain kaupasta sitä löytää :=)))

• Februari
        yksitypy kirjoitti:

on. Kiitos. Hukkasin itse lehden, jossa siitä oli.
        Kalevassa oli tuo sama juttu. Siinä sanottiin vielä, et tää Paulig itse on teenjuoja, mutta pystyy nyt juomaan tuota Watsa-kahvia. Täytyis vaan jostain kaupasta sitä löytää :=)))

http://www.robertscoffee.com/etusivu_suomi.htm

luulen ma...

• bag_gie
        yksitypy kirjoitti:

muuten ihan tosi juttu. Siis tuo watsakahvi.
        Aion kokeilla kyllä sitä, kunhan jostain löydän.

mie että tosijuttu, en vaan olllut kuullutkaan mokomasta :)

• yksitypy
        Februari kirjoitti:

että jospa sitä saa vain Pauligin kahviloista eikä kaupasta lainkaan. :)

että tulis vielä kauppojen hyllyllekin.

• yksitypy
        bag_gie kirjoitti:

mie että tosijuttu, en vaan olllut kuullutkaan mokomasta :)

aina vain tosiasioista.
        En ole mikään huuhailija :=))

• Alien-8

Tänne kaffelaan oon minäkin alkanut vähän kirjoittelemaan.Täällä ei tunnu olevan tuo viestien poisto niin ärhäkkää,kuin haahuulla:)

• Taikis

jokohan se olis siellä...pitää käydä vilkuilemassa :)

Täällä on hyvin maltillinen sefu, ei tee mitään harkitsemattomia poistoja.

• yksitypy

että sieltä poistuu tekstejä ihan pätiönään.
        Tiedä sitten mistä johtuu??
        Vaikka mun teksteille kyllä on ihan sama.
        Eivät ole niin korkealentoisia. Ja jouduinhan bannaankin jo kerran :=)))

• Alien-8
        yksitypy kirjoitti:

että sieltä poistuu tekstejä ihan pätiönään.
        Tiedä sitten mistä johtuu??
        Vaikka mun teksteille kyllä on ihan sama.
        Eivät ole niin korkealentoisia. Ja jouduinhan bannaankin jo kerran :=)))

aihe,mistä hh:lla keskusteltiin,oli poistettu:(Sanon vielä uudestaan,että ihmettelen tosiaan sinun banniin joutumistasi.Koskaan et ole tietääkseni s24:ssä häiriköinyt.Rankanpuoleista huuhaata tosin välillä,muttei mitään rivouksia:)

• Alien-8
        Taikis kirjoitti:

Paljon rauhallisempi ja älykkäämpi palsta tämä tuntuu olevan muutenkin.

Kyllä se kuva sieltä ilmestyy,kun sinnitellään vaan;=))

• Taikis
        Alien-8 kirjoitti:

Paljon rauhallisempi ja älykkäämpi palsta tämä tuntuu olevan muutenkin.

Kyllä se kuva sieltä ilmestyy,kun sinnitellään vaan;=))

mä tahdo jaksaa odottaa :))

Hätähousu mikä hätähousu..... Arvaappa olenko käynyt muutaman kerran kurkistamassa :)

• yksitypy
        Alien-8 kirjoitti:

aihe,mistä hh:lla keskusteltiin,oli poistettu:(Sanon vielä uudestaan,että ihmettelen tosiaan sinun banniin joutumistasi.Koskaan et ole tietääkseni s24:ssä häiriköinyt.Rankanpuoleista huuhaata tosin välillä,muttei mitään rivouksia:)

mainostin vähän liikaa piristeitä Nettihiliman kans yhtenä iltana :=))
        Mutta samapa tuo. Eihän sitä bannaa kestänyt kuin vuorokauden.

• bag_gie

sieltä poisteltu paljonkin. Mie en niitä edes kaikkia kerkiä aina kahtelemaan kun juttutulva on aika nopia =DD

No onneksi saadaan olla monella palstalla vaikka yht'aikaa :)

• bag_gie
        Taikis kirjoitti:

se sefu maltillinen kun virkaankin taannoin valittiin ;DD

ja veikkaisin että kaffetta ja pullaa riittää sen kun jaksaa kaksin käsin sisään ahtaa...

Liekö muualla näin hyvät luontaisedut =D

• Taikis
        bag_gie kirjoitti:

ja veikkaisin että kaffetta ja pullaa riittää sen kun jaksaa kaksin käsin sisään ahtaa...

ihan jees..jo ennen virkaanvalintaakin, vaikka on meissä välillä sietämistä :)))

• Alien-8
        bag_gie kirjoitti:

sieltä poisteltu paljonkin. Mie en niitä edes kaikkia kerkiä aina kahtelemaan kun juttutulva on aika nopia =DD

No onneksi saadaan olla monella palstalla vaikka yht'aikaa :)

poistettu välillä monen kymmenenkin viestin ketjuja.Kuten tiedät,jos poistaa/poistattaa avausviestin,niin silloin katoavat kaikki siihen tulleet vastauksetkin.

• Alien-8
        bag_gie kirjoitti:

Seuraan tilannetta..ja koetan itsekin kirjoitella asiallisesti..:)

• bag_gie
        Taikis kirjoitti:

ihan jees..jo ennen virkaanvalintaakin, vaikka on meissä välillä sietämistä :)))

asiallistahan tämä täällä on, pientä hauskaahan pitääkin olla ja sietää =D

• Alien-8
        Taikis kirjoitti:

mä tahdo jaksaa odottaa :))

Hätähousu mikä hätähousu..... Arvaappa olenko käynyt muutaman kerran kurkistamassa :)

Vai onko yhtä karmea kuin edellinenkin;=)))?

• yksitypy evk
        Alien-8 kirjoitti:

apua!! Laita se entinen kuva Alien. Tuohan on kamalan ylivaloittunut kuva.
        Tuo iässä ja kuvassa on jotain ristiriitaista.
        Mutta en kerro kummin päin :=)))))))))))))))

• Alien-8
        yksitypy evk kirjoitti:

apua!! Laita se entinen kuva Alien. Tuohan on kamalan ylivaloittunut kuva.
        Tuo iässä ja kuvassa on jotain ristiriitaista.
        Mutta en kerro kummin päin :=)))))))))))))))

vai alat tälläkin palstalla kommentoimaan iästäni;=)))? Stop tykkänään nyt.Kyllä mä ainakin omasta mielestäni oon nelikymppisen näköinen..Tuo ylivalotus ja lasit ovat tahallista rekvisiittaa:))

• yksitypy evk
        Alien-8 kirjoitti:

vai alat tälläkin palstalla kommentoimaan iästäni;=)))? Stop tykkänään nyt.Kyllä mä ainakin omasta mielestäni oon nelikymppisen näköinen..Tuo ylivalotus ja lasit ovat tahallista rekvisiittaa:))

että olisit lähempänä kolmeekymppiä. Sen verran nuorekkaan mies näköinen mies olet. Varsinkin juuri tuossa kuvassa :=)))))

• säikähdin
        Alien-8 kirjoitti:

Vai 40v. sanotaan että 60v. lähempänä totuutta, hampaat jo tippunnu ja muutenkin kuin suoraan jostain liekkimajasta.

• valehalla
        Alien-8 kirjoitti:

ikä kun totuus on toinen?

• Alien-8
        valehalla kirjoitti:

ikä kun totuus on toinen?

kun yleensä edes viitsii jotain tänne laittaa.Ikävä kyllä,en ole huomannut missään sinun kuvaasi tai edes (valehdeltuakaan)ikääsi..

• Alien-8
        yksitypy evk kirjoitti:

että olisit lähempänä kolmeekymppiä. Sen verran nuorekkaan mies näköinen mies olet. Varsinkin juuri tuossa kuvassa :=)))))

Luontainen vaatimattomuuteni estää minua kommentoimasta tuohon enempää.. *punastuu*

• etkä tule
        Alien-8 kirjoitti:

kun yleensä edes viitsii jotain tänne laittaa.Ikävä kyllä,en ole huomannut missään sinun kuvaasi tai edes (valehdeltuakaan)ikääsi..

ei ole tarvista esitellä itseään sun kuvasta tulee mieleen naapurin mummo

• Alien-8
        säikähdin kirjoitti:

Vai 40v. sanotaan että 60v. lähempänä totuutta, hampaat jo tippunnu ja muutenkin kuin suoraan jostain liekkimajasta.

ja hyvässä kunnossa ovatkin:))Jeh,tällainen rähjän näköinen minä olen..

• Alien-8
        etkä tule kirjoitti:

ei ole tarvista esitellä itseään sun kuvasta tulee mieleen naapurin mummo

multa terkkuja,kun näät sen seuraavaksi:)

• ja voin
        Alien-8 kirjoitti:

multa terkkuja,kun näät sen seuraavaksi:)

pyytää että tulee katsomaan sun kuvaasi

• Alien-8
        ja voin kirjoitti:

pyytää että tulee katsomaan sun kuvaasi

olis mukava tavata:)

Kiva,kun minäkin sain näköisyyskumppanin,ettei Tarja ja Conan ole enää ainoita..

• vanhoilla
        Alien-8 kirjoitti:

olis mukava tavata:)

Kiva,kun minäkin sain näköisyyskumppanin,ettei Tarja ja Conan ole enää ainoita..

mummoilla kasvaa viikset jos et tienny

• Alien-8
        vanhoilla kirjoitti:

mummoilla kasvaa viikset jos et tienny

(In memoriam)ei kasvanut viiksikarvaakaan,vaikka eli 83-vuotiaaksi.Perinnönjaossa ei löytynyt ainoatakaan julkista tai piilossa olevaa parranajokonetta.

Ei siis ajellut naamaansa salassakaan.

• Alien-8
        Alien-8 kirjoitti:

ja pukeutumisestani voin sanoa senverran,että puku ja solmio ovat mulle aika tuntemattomia asusteita.Farkut ja nahkarotsi se olla pitää:)!

• Taikis
        Alien-8 kirjoitti:

olen kommentoinut tuonne alampaan ketjuun :))

Ei kannatan pahoittaa mieltä tuosta ihme valittajasta, ihan miehen näköinen sä olet.

• Alien-8
        Taikis kirjoitti:

olen kommentoinut tuonne alampaan ketjuun :))

Ei kannatan pahoittaa mieltä tuosta ihme valittajasta, ihan miehen näköinen sä olet.

nykyisin enää ota kovinkaan herkästi hernettä nenuun puskastahuutelijoitten taholta.Eletään,ja annetaan toistenkin elää:)

• kekkasin
        Alien-8 kirjoitti:

(In memoriam)ei kasvanut viiksikarvaakaan,vaikka eli 83-vuotiaaksi.Perinnönjaossa ei löytynyt ainoatakaan julkista tai piilossa olevaa parranajokonetta.

Ei siis ajellut naamaansa salassakaan.

kutsun sinut ja naapurin mummon kahville ja tiedän että naispuoliset nyppivät eivätkä aja karvojaan

• pyyntöni
        Alien-8 kirjoitti:

En arvostele ketään, meillä jokaisella on sama oikeus elää ja olla, saanhan anteeksi?

• Taikis
        Alien-8 kirjoitti:

nykyisin enää ota kovinkaan herkästi hernettä nenuun puskastahuutelijoitten taholta.Eletään,ja annetaan toistenkin elää:)

Raukkahan hän on jonka täytyy tuollaisestakin,,kuin toisen kuvasta, suutaan soittaa.

• Alien-8
        pyyntöni kirjoitti:

En arvostele ketään, meillä jokaisella on sama oikeus elää ja olla, saanhan anteeksi?

Kaikki on OK.ja ulkonakin näyttää aurinko paistavan:)

• häpeää
        Alien-8 kirjoitti:

Kaikki on OK.ja ulkonakin näyttää aurinko paistavan:)

käytöstään,,,vaan täällä ei paista.

• animattiN

Uskaltaakohan sinulle vastailla, kun olet aikamoinen tuuli viiri.
      Aloituksesi on aina poikkeuksetta poistettu. Mutta teetä en silti suostu nielemään :)))

• yksitypy

Tuota nimeä minusta on käytetty usein täällä livessäkin. Pitipäs sattua :=))
        Mutta nyt tuuliviiri on aika rauhallinen. Toivottavasti myös tään palstan sefukin on sen huomannut, eikä poista tätä avausta.
        Palataan asiaan taas tuonnempana. En oikeesti niin paha ole :=))
        Hyvät yöt.

• animattiN
        yksitypy kirjoitti:

Tuota nimeä minusta on käytetty usein täällä livessäkin. Pitipäs sattua :=))
        Mutta nyt tuuliviiri on aika rauhallinen. Toivottavasti myös tään palstan sefukin on sen huomannut, eikä poista tätä avausta.
        Palataan asiaan taas tuonnempana. En oikeesti niin paha ole :=))
        Hyvät yöt.

Mitään pahaa tarkoittanut, mutta öitä sinullekkin. :)))

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      66
      613
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe