Ajattelemisen arvoinen kuva

H.H.

11

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun viestisi

      Viestissäsi taasen kiteytyi sellaisen ihmisen toiminta jota itkettää kun raamattu ei selitäkään kaikkea vaan ateistisatanistitiedemiesevolutionistien likainen evoluutioteoria selittää jotain paremmin.

      • H.H.

        "itkettää kun raamattu ei selitäkään kaikkea"

        Uskoni mukaan myös uskolle tulisi jättää sijaa. Armoa ei rajata vain älykkäille.


        - Älyätkö?

        - Uskotko?


      • Mihin haluat
        H.H. kirjoitti:

        "itkettää kun raamattu ei selitäkään kaikkea"

        Uskoni mukaan myös uskolle tulisi jättää sijaa. Armoa ei rajata vain älykkäille.


        - Älyätkö?

        - Uskotko?

        Usko toki mitä haluat, mutta älä kiitos tuputa sitä totena. Äläkä suotta tuollaisia hassuja "evo on niinq iha vääri ja natsihommaa11" kuvia. :)


    • sanat

      Ja Jumala sanoi:

      Onko tämä todella se kansa, jolle minä annoin
      rakkauteni?
      Ei tämä on pelkkä varjo siitä minkä
      Minä jätin taakseni.
      Kansakunta, joka Minun kunniani valossa tuomitsee
      ilman ymmärtämistä...
      Kansa, joka on kadottanut todellisen Armon antaman
      lähimmäisen rakkauden ja vääristänyt kaiken
      sen, mikä oli Pyhää...
      Ja silti tämä on myös se kansa, jolle lupasin
      Pelastuksen - kansa, jonka vuoksi uhrasin
      ainoan poikani...
      Ja nyt minun annetaan ymmärtää, että tein
      sen kaiken turhaan.
      Miksi teissä on niin paljon vihaa kaikkea uutta
      kohtaan, enkö Minä antanut teille tahdony mmärtää?
      Ja totisesti Minä olen kääntävä kasvoni pois
      tästä mädänneisyydestä, joka minun nimelläni kukoistaa.

      • Baabel

        "Onko tämä todella se kansa, jolle minä annoin
        rakkauteni?"

        Vastaus on että ei ole!


    • kreationismia ovat julkisesti ilmoittautuneet kannattavansa ne samat hallituspiirit jotka määrää/sallii..

      No,katsokaa kuvia..

      http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/3701941.stm

      Jos näette pohjoisemmassa tulevassa kreationisti/evokiisto-seminaarissa jonkun kantavan ja nostavan esille plakaattia jossa on noita kuvia ja alla teksti
      "Hedelmistään me heidät (kreationistit) tunnistamme"
      niin se olen varmaan minä.

    • sanat on taikaa, kuvat totta

      Kreationismin kuva on sama mutta takaa tulevat kädet peittävät silmät kokonaan.

      • sanat on taikaa, kuvat totta

        Ja jos joku tahtoo olla ilkeä niin takana oleva myös kuvailee hyvin tarkasti mitä kuvassa oleva peitettysilmäinen henkilö näkee.

        Jos tuo henkilö luottaisi itseensä hän sanoisi : "Itseasiassa en näe mitään, sinä peität silmäni."


      • Alex

        Moi !

        Kädet peittävät kaiken muun paitsi näkymän tunnettuun kirjaan ;-)

        --


    • H.H.

      Järkeä korostavat antoivat odotetusti järkensä sumentua sortuessaan evotunteiluun.

      Normaalikytkennöillä varustettu ajattelija kykenisi haastamaan myös omat oppinsa ja tarkastelemaan niiden kestävyyttä.

      Takaisinkytkennöillä varustettua en kutsuisi ajattelijaksi, pikemminkin agitaattoriksi.

      Mitä opimme? Agitaattorit eivät kaiketi opi lainkaan, me muut sen kuinka evohipiä on niin kovin arka. Sehän tietenkin herättää kysymyksiä. Tiede itsessään ei kaihda vaikeitakaan kysymyksiä, vaan voi vaihtaa - kuten sen tuleekin - premissejään uusiksi työhypoteeseiksi. Näin saadaan valotettua parempi kokonaiskuva.

      Aiheesta enemmän uudessa aloitusviestissä.

      • Löydy vieläkään

        "Normaalikytkennöillä varustettu ajattelija kykenisi haastamaan myös omat oppinsa ja tarkastelemaan niiden kestävyyttä."

        Ja toisaalta jos sinä asioista jotain tietäisit, niin tietäisit että niin on tehty. Ja evoluutioteoria sen kun porskuttaa, koska on tieteellisesti pätevä. Ja sekös pikku fundiksia vituttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe