Bosnian sodasta jne kirjan tehnyt New York Timesin kirjeenvaihtaja
Chris Hedges antaa varoituksen.
http://redstaterabble.blogspot.com/2006/04/christian-right-and-rise-of-american.html
Hänen vanha etiikan professorinsa näki Pat Robertsoneissa 70-luvulla (joita pidettiin tuolloin ~pelleinä, niinhän Hitleriäkin aluksi) paljon samaa kuin natsi-saksan johtajissa joiden retoriikan hän sai havainnoida omakohtaisesti..
homoviha, vihanlietsonta jne..
USAn oikeistokristillisyys ~ fasismia
7
901
Vastaukset
..syyttävät meitä natseiksi ja natsismia pistävät Darwinin syyksi, niin
kenen piikkii pistän tappokäskyjä antaneiden Bushin ja Robertsonin synnit.. ? Ei kai Darwinin ?
"Hedelmistään te heidät tunnette"- Cigarette
Totuus on kuitenkin se, että maailman mahtavin mies (George W. Bush) on kreationistien puolella. Ja sille te evot ette voi mitään. Mietippä sitä.
- Tekee
Cigarette kirjoitti:
Totuus on kuitenkin se, että maailman mahtavin mies (George W. Bush) on kreationistien puolella. Ja sille te evot ette voi mitään. Mietippä sitä.
Niin, kerro vaan?
Sekö tekee kreationismista jotenkin "oikean" että GWB sitä kannattaa? Vai halusitko nyt turvautua sellaiseen "meidän isi on isompi kuin teidän isi" juttuun? - absurdisti
Cigarette kirjoitti:
Totuus on kuitenkin se, että maailman mahtavin mies (George W. Bush) on kreationistien puolella. Ja sille te evot ette voi mitään. Mietippä sitä.
Argumentum ad verecundiam. Tuota en olekaan nähnyt vähään aikaan.
- squirrel
absurdisti kirjoitti:
Argumentum ad verecundiam. Tuota en olekaan nähnyt vähään aikaan.
"ad baculum" myös?
Jos olisin minä, olisi se jo varma, mutta nyt jää vain epäilys... Cigarette kirjoitti:
Totuus on kuitenkin se, että maailman mahtavin mies (George W. Bush) on kreationistien puolella. Ja sille te evot ette voi mitään. Mietippä sitä.
Puoluetoimistossa on marrasvaalien takia paniikki jo nyt koska enää vain 35 % USA:n kansasta luottaa tähän patologiseen valehtelijaan.
(Galluptieto : Kaleva to 20.4.2006)- Päätttelijä
Cigarette kirjoitti:
Totuus on kuitenkin se, että maailman mahtavin mies (George W. Bush) on kreationistien puolella. Ja sille te evot ette voi mitään. Mietippä sitä.
USA on hyvin lähellä pankrottia. USA vaati äskettäin Kiina devalvoimaan n. 20-25%, mikä tarkoittaisi käytännössä sitä, että Kiina joutuisi luopumaan USA:lle myöntämiensä lainojen takaisinmaksusta samansuuruisella osuudella. Myös Euroopan maat, lähinnä suurpääomasijoittajien muodossa, siirtävät varojaan USA:n pörssiyhtiöihin ja saavat käytännössä vessapaperin arvoisia osakkeita vastineeksi.
Onkin mielenkiintoista nähdä koska ja kun tämä kupla puhkeaa. USA leikkii tätä nykyä muiden rahoilla maailman johtavaa supervaltaa ja toimi poliisina muiden rahoituksella. Kauppataseen vaje oli muistaakseni häkellyttävät 57% viimevuonna. Kannattaa muuten kuunnella ja lukea Keijo Korhosen mielipiteitä USA:n taloudellisesta tilanteesta, hän on nykyään siellä paikan päällä arvioimassa tilannetta.
Linkkiä en muista mutta luin Korhosen kolumnin sanomalehti Ilkasta 2-3kk:tta sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673