USAn oikeistokristillisyys ~ fasismia

Bosnian sodasta jne kirjan tehnyt New York Timesin kirjeenvaihtaja
Chris Hedges antaa varoituksen.

http://redstaterabble.blogspot.com/2006/04/christian-right-and-rise-of-american.html

Hänen vanha etiikan professorinsa näki Pat Robertsoneissa 70-luvulla (joita pidettiin tuolloin ~pelleinä, niinhän Hitleriäkin aluksi) paljon samaa kuin natsi-saksan johtajissa joiden retoriikan hän sai havainnoida omakohtaisesti..

homoviha, vihanlietsonta jne..

7

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..syyttävät meitä natseiksi ja natsismia pistävät Darwinin syyksi, niin
      kenen piikkii pistän tappokäskyjä antaneiden Bushin ja Robertsonin synnit.. ? Ei kai Darwinin ?


      "Hedelmistään te heidät tunnette"

      • Cigarette

        Totuus on kuitenkin se, että maailman mahtavin mies (George W. Bush) on kreationistien puolella. Ja sille te evot ette voi mitään. Mietippä sitä.


      • Tekee
        Cigarette kirjoitti:

        Totuus on kuitenkin se, että maailman mahtavin mies (George W. Bush) on kreationistien puolella. Ja sille te evot ette voi mitään. Mietippä sitä.

        Niin, kerro vaan?

        Sekö tekee kreationismista jotenkin "oikean" että GWB sitä kannattaa? Vai halusitko nyt turvautua sellaiseen "meidän isi on isompi kuin teidän isi" juttuun?


      • absurdisti
        Cigarette kirjoitti:

        Totuus on kuitenkin se, että maailman mahtavin mies (George W. Bush) on kreationistien puolella. Ja sille te evot ette voi mitään. Mietippä sitä.

        Argumentum ad verecundiam. Tuota en olekaan nähnyt vähään aikaan.


      • squirrel
        absurdisti kirjoitti:

        Argumentum ad verecundiam. Tuota en olekaan nähnyt vähään aikaan.

        "ad baculum" myös?
        Jos olisin minä, olisi se jo varma, mutta nyt jää vain epäilys...


      • Cigarette kirjoitti:

        Totuus on kuitenkin se, että maailman mahtavin mies (George W. Bush) on kreationistien puolella. Ja sille te evot ette voi mitään. Mietippä sitä.

        Puoluetoimistossa on marrasvaalien takia paniikki jo nyt koska enää vain 35 % USA:n kansasta luottaa tähän patologiseen valehtelijaan.
        (Galluptieto : Kaleva to 20.4.2006)


      • Päätttelijä
        Cigarette kirjoitti:

        Totuus on kuitenkin se, että maailman mahtavin mies (George W. Bush) on kreationistien puolella. Ja sille te evot ette voi mitään. Mietippä sitä.

        USA on hyvin lähellä pankrottia. USA vaati äskettäin Kiina devalvoimaan n. 20-25%, mikä tarkoittaisi käytännössä sitä, että Kiina joutuisi luopumaan USA:lle myöntämiensä lainojen takaisinmaksusta samansuuruisella osuudella. Myös Euroopan maat, lähinnä suurpääomasijoittajien muodossa, siirtävät varojaan USA:n pörssiyhtiöihin ja saavat käytännössä vessapaperin arvoisia osakkeita vastineeksi.
        Onkin mielenkiintoista nähdä koska ja kun tämä kupla puhkeaa. USA leikkii tätä nykyä muiden rahoilla maailman johtavaa supervaltaa ja toimi poliisina muiden rahoituksella. Kauppataseen vaje oli muistaakseni häkellyttävät 57% viimevuonna. Kannattaa muuten kuunnella ja lukea Keijo Korhosen mielipiteitä USA:n taloudellisesta tilanteesta, hän on nykyään siellä paikan päällä arvioimassa tilannetta.
        Linkkiä en muista mutta luin Korhosen kolumnin sanomalehti Ilkasta 2-3kk:tta sitten


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe