Tuleeko mieleen mitään kaunista?
Kertokaa jotain kaunista?
66
3109
Vastaukset
- Taikis
tule mieleen mitään kaunista.
*synkkänä*- Tavis tääl
Aika harvoin täältä mitään kaunista löytää?
Älä sure Taikis, vaikket petikaveriksi päässytkään? - Taikis
Tavis tääl kirjoitti:
Aika harvoin täältä mitään kaunista löytää?
Älä sure Taikis, vaikket petikaveriksi päässytkään?panee mielen matalaksi. Mä niin satsasin tuohon kisaan :)
- Tavis tääl
Taikis kirjoitti:
panee mielen matalaksi. Mä niin satsasin tuohon kisaan :)
olis pitänyt varmaan yrittää vielä enemmän?
Ei, nyt pitäisi kirjoittaa jotain kaunista.
Vai riittääkö se jos hymyilee? - Taikis
Tavis tääl kirjoitti:
olis pitänyt varmaan yrittää vielä enemmän?
Ei, nyt pitäisi kirjoittaa jotain kaunista.
Vai riittääkö se jos hymyilee?kun hymykin on pelkkä irvistys näissä tunnelmissa... :[
Vaan vielä tästä noustaan, sano mun sanoneen. - Tavis tääl
Taikis kirjoitti:
kun hymykin on pelkkä irvistys näissä tunnelmissa... :[
Vaan vielä tästä noustaan, sano mun sanoneen.Minä en jaksa enää irvistellä, minua naurattaa jo.
- Februari
tulee uusia kisoja...:)
*lohdutushali* :o)
Rakas ystävä, älä luovuta!
Anna kyynelten virrata;
anna surun palaa sydämessäsi
täysimääräisenä loppuun saakka.
Kun mustat varjot väistyvät,
näet kaiken
entistä kirkkaampana.
-lainattu positiivareilta- - Tavis tääl
Februari kirjoitti:
Anna kyynelten virrata;
näet kaiken
entistä kirkkaampana.
-lainattu positiivareilta-minä taitaisin ottaa sinut petikaverikseni :D
- Taikis
Tavis tääl kirjoitti:
Minä en jaksa enää irvistellä, minua naurattaa jo.
nyt se masis meni ohi jo.
- Tavis tääl
Taikis kirjoitti:
nyt se masis meni ohi jo.
ihan kun veli hopia :)
- Taikis
Februari kirjoitti:
Anna kyynelten virrata;
näet kaiken
entistä kirkkaampana.
-lainattu positiivareilta-oikeastaan.....ei musta olis ollutkaan siihen virkaan.. :)
- Taikis
Tavis tääl kirjoitti:
ihan kun veli hopia :)
naisellisia uukkareita.. :))
- Tavis tääl
Taikis kirjoitti:
naisellisia uukkareita.. :))
Olin ihan masis
nyt on sata lasis - Taikis
Tavis tääl kirjoitti:
Olin ihan masis
nyt on sata lasispakko niellä tappio
ei tästä vielä ala rappio - Tavis tääl
Taikis kirjoitti:
pakko niellä tappio
ei tästä vielä ala rappiooi kuinka jo kaipaan
lintuja tähtitaivaan
- ex-Z
Kaunista? No tää kevät saa ainakin aikaan sen, että iskee tosi iso into suunnitella kaikkea ihanaa tuonne pihalle. Muutenkin on parempi fiilis, kun ei oo enää niin kylmä ulkona.
- Tavis tääl
joko siellä leskenlehdet kukkii?
- ex-Z
Tavis tääl kirjoitti:
joko siellä leskenlehdet kukkii?
tiedä, minkänäköinen edes on tuo leskenlehti. :)
Kai tossa jotain rehuja jo vähän alkaa työntymään esille hiljalleen. - Tavis tääl
ex-Z kirjoitti:
tiedä, minkänäköinen edes on tuo leskenlehti. :)
Kai tossa jotain rehuja jo vähän alkaa työntymään esille hiljalleen.Minäpä näin kurkia ja joutsenia :)
- ex-Z
Tavis tääl kirjoitti:
Minäpä näin kurkia ja joutsenia :)
Mä oon nähny kerran harakan! Mitäs siihen sanot?
- Tavis tääl
ex-Z kirjoitti:
Ne on sellaisia taviksia vaan.
- Februari
ex-Z kirjoitti:
ookko sää nähnyt harakan? Oikeesti...
Oliko ihan elävä vai täytetty ? *kateellisena* - ex-Z
Tavis tääl kirjoitti:
Ne on sellaisia taviksia vaan.
Se nimittäin muistuttaa kovasti mua. :P
- Tavis tääl
Februari kirjoitti:
Oliko ihan elävä vai täytetty ? *kateellisena*ei en oikein ole edes lintuja
- Tavis tääl
ex-Z kirjoitti:
Se nimittäin muistuttaa kovasti mua. :P
kirjoittava harakka?
pyryharakka? - ex-Z
Februari kirjoitti:
Oliko ihan elävä vai täytetty ? *kateellisena*Se makas tossa tienpientareella. Kai se oli kuollu tai jotain. Vähän kyllä jänskätti, ku ajoin pyörällä siitä vierestä, että mitäs se mulle tekee!
- ex-Z
Tavis tääl kirjoitti:
kirjoittava harakka?
pyryharakka?pyryharakka kait. :)
- Tavis tääl
ex-Z kirjoitti:
Se makas tossa tienpientareella. Kai se oli kuollu tai jotain. Vähän kyllä jänskätti, ku ajoin pyörällä siitä vierestä, että mitäs se mulle tekee!
Piti olla jotain kaunista. Kuollut harakka ei ole kaunista. Se on kuollutta.
- Tavis tääl
ex-Z kirjoitti:
pyryharakka kait. :)
Pidätkö sinä kiiltävästä?
- ex-Z
Tavis tääl kirjoitti:
Piti olla jotain kaunista. Kuollut harakka ei ole kaunista. Se on kuollutta.
Sori, tää keskustelu lähtikin väärille raiteille. No tuota. Enpä mää oikeestaan keksi tähän hätään mitään kaunista. :(
- ex-Z
Tavis tääl kirjoitti:
Pidätkö sinä kiiltävästä?
hopeasta, mutta en kullasta.
- Februari
ex-Z kirjoitti:
Se makas tossa tienpientareella. Kai se oli kuollu tai jotain. Vähän kyllä jänskätti, ku ajoin pyörällä siitä vierestä, että mitäs se mulle tekee!
kuollutta, sit kun joku menee lähelle, niin ...hui kauhistus...en saata ajatellakaan...;/
Sulla on sit ollu tosi jänskää....mut mun pihassapa onkin myyränkekoja ;P - ex-Z
Februari kirjoitti:
kuollutta, sit kun joku menee lähelle, niin ...hui kauhistus...en saata ajatellakaan...;/
Sulla on sit ollu tosi jänskää....mut mun pihassapa onkin myyränkekoja ;Pleuhkit niillä myyränkuopilla. Aika törkeetä kerskua mokomalla. Mää tuun kohta sinne ja vien kaikki myyränkuopat tänne pihalle, niin sitten mulla on teidän kaikkien myyränkuopat yhteensä!
- Tavis tääl
ex-Z kirjoitti:
Sori, tää keskustelu lähtikin väärille raiteille. No tuota. Enpä mää oikeestaan keksi tähän hätään mitään kaunista. :(
Jos se oli sitä kaunista :D
- Tavis tääl
ex-Z kirjoitti:
hopeasta, mutta en kullasta.
sulle sitten häpiä
- yksitypy
Kaunis on luoksesi kaipuu, vaik raskas se ollut on lie :=((
Kauneutta ei tarvi sanoin kuvata. Se on sisällä tai katsojan silmässä :=))))- ex-Z
jos on huono näkö, kuten mulla, niin se kauneus on mun silmälaseissa. Niin kerta!
- Tavis tääl
Tasapuolisuuden nimissä tälle palstalle pitää saada jotain kaunista.
- yksitypy
ex-Z kirjoitti:
jos on huono näkö, kuten mulla, niin se kauneus on mun silmälaseissa. Niin kerta!
takaa voi nähdä kauneuden selvemmin kuin ilman laseja, vaikka ulospäin silmät näyttääkin pienemmiltä :=)))
- ex-Z
yksitypy kirjoitti:
takaa voi nähdä kauneuden selvemmin kuin ilman laseja, vaikka ulospäin silmät näyttääkin pienemmiltä :=)))
*tarkistaa* no ei nää kyllä saakura mitkään pullonpohjalasit kuitenkaan oo!!!! :D
- yksitypy
Tavis tääl kirjoitti:
Tasapuolisuuden nimissä tälle palstalle pitää saada jotain kaunista.
yritin jotain kaunista sanoa. Mitähän vielä keksis?
Katso kukkaa jonka terälehdet aamuin aukeaa
katso maata joka kimmeltävän kastepeitteen saa
Ja katso koko luontoa niin huomaat
että luojan luomaa parantaa ei voi :=))) - yksitypy
ex-Z kirjoitti:
*tarkistaa* no ei nää kyllä saakura mitkään pullonpohjalasit kuitenkaan oo!!!! :D
ne nykyään enää, kun hiovat lasit niin hyvin :=))
Muistan silloin ennenvanhaan,( kun olin vähän nuorempi kuin nyt), kuin koulussa jollain oppilailla oli sellaset "pullonpohjalasit". Kauniit silmät piilossa sellaisten lasien takana.
Onneksi lasit ovat siitä kehittyneet.
Nykyään jotkut pitävätkin laseja näön vuoksi.
Siis... no ymmärrät mitä tarkoitan :=)))) - ex-Z
yksitypy kirjoitti:
ne nykyään enää, kun hiovat lasit niin hyvin :=))
Muistan silloin ennenvanhaan,( kun olin vähän nuorempi kuin nyt), kuin koulussa jollain oppilailla oli sellaset "pullonpohjalasit". Kauniit silmät piilossa sellaisten lasien takana.
Onneksi lasit ovat siitä kehittyneet.
Nykyään jotkut pitävätkin laseja näön vuoksi.
Siis... no ymmärrät mitä tarkoitan :=))))eläny jollain sota-ajalla, vai mistä ajasta sää kerrot? :D:D:D:D
No kyllä mä ymmärsin. :) - yksitypy
ex-Z kirjoitti:
eläny jollain sota-ajalla, vai mistä ajasta sää kerrot? :D:D:D:D
No kyllä mä ymmärsin. :)juuri lopeteltiin, kun pääsin alakoulusta.
Että aika nuori siis olen vielä :=)))) - Tavis tääl
yksitypy kirjoitti:
yritin jotain kaunista sanoa. Mitähän vielä keksis?
Katso kukkaa jonka terälehdet aamuin aukeaa
katso maata joka kimmeltävän kastepeitteen saa
Ja katso koko luontoa niin huomaat
että luojan luomaa parantaa ei voi :=)))lisää, lisää
- Tavis tääl
Tavis tääl kirjoitti:
lisää, lisää
kaunista
kaunista
kaunista
*nyyskis* - yksitypy
Tavis tääl kirjoitti:
kaunista
kaunista
kaunista
*nyyskis*ala itkeen *ojentaa palan vessapaperia*
Ei enää yhtään kaunista sulle, kun oot aivan liian herkistynessä mielentilassa nyt.
Pää pystyyn :=)) - Tavis tääl
yksitypy kirjoitti:
ala itkeen *ojentaa palan vessapaperia*
Ei enää yhtään kaunista sulle, kun oot aivan liian herkistynessä mielentilassa nyt.
Pää pystyyn :=))Noku semmoista se joskus on.
*kiittää ja nyyhkii*
- sanat, jotka
Tommy Taberman on kirjoittanut
Jokainen
joka on pidellyt
aaltojen silittämää kiveä kädessään
tietää
että jatkuvilla hyväilyillä
on ihmeitä tekevä voima.- niinpä niin
*kiitos*
- ex-Z
Tuota... En nyt mitenkään halua tietenkään pitää sua itsestäänselvyytenä tai virikkeen ylläpitäjänä, mutta jos saisin esittää yhden pienen toiveen, niin se olisi seuraavanlainen.
Sitten, kun sulla on aikaa, ideaa ja mielenkiintoa (ei mitään paniikkia tai kiirettä), niin jos keksisit jonkun kivan kisan. Ai niin, mä osallistun sitten siihen tällä omalla nikilläni ja keksin myös uuden nikin. Osallistun sitten molemmilla. :)
Kiitos etukäteen, toivottavasti et koe vaivaksi pyyntöäni... :)
P.S. Kun sä nyt vaan satut olemaan maailman paras kisanjärjestäjä ja suunnittelija.- Taikis
kiitos. Katsotaan tässä kunhan on vähän aikaa kulunut näistä kisoista... Voi olla kansalla vähän kisaväsymystä :))
Nyt poika hengittää niskaan vaatien konetta.
- hurlumi
Minä seuraan sitä, jota rakastan.
En välitä siitä, mitä se maksaa.
En ajattele, onko se hyväksi.
En tahdo tietää rakastaako hän minua.
Minä seuraan sitä jota rakastan.
- B. Brecht -
Tämä on maailman kaunein rakkausruno. Terveiset vaan Turkuun...- Tavis tääl
Kuten kirjoittajakin on...
- hurlumi
Tavis tääl kirjoitti:
Kuten kirjoittajakin on...
...saanut jo paljon kaunista tässä viestiketjussa. Tuossa Brechtin rakkausrunossa on jotain niin simppelin kaunista ja ehdotonta.
*kaivaa esiin Setsuanin Hyvän Ihmisen...* - Tuhiwai*
Ymmärrän hyvin, että Bertol Brechtin kaltainen mies, joka omasta lahjakkuudestaan juopuneena särki häntä palvovien naisten sydämiä liki päätyökseen, kirjoittaa juuri näin.
- Tavis tääl
Tuhiwai* kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että Bertol Brechtin kaltainen mies, joka omasta lahjakkuudestaan juopuneena särki häntä palvovien naisten sydämiä liki päätyökseen, kirjoittaa juuri näin.
Ihmisten sydämien särkeminen ei ole kaunista :(
Kaunis runo silti, ainakin naisten mieleen ;D - hurlumi, ejk
Tuhiwai* kirjoitti:
kaunista, mikä kaunista. Tarkoitan nimenomaan tekstiä tällä puuttumatta kirjoittajan senhetkisiin mielen liikkeisiin/hänen motiiveihinsa kirjoittaa sydämiä särkeäkseen/omia narsistisia tarkoitusperiään palvellen.
- Tuhiwai*
hurlumi, ejk kirjoitti:
kaunista, mikä kaunista. Tarkoitan nimenomaan tekstiä tällä puuttumatta kirjoittajan senhetkisiin mielen liikkeisiin/hänen motiiveihinsa kirjoittaa sydämiä särkeäkseen/omia narsistisia tarkoitusperiään palvellen.
Ihminen on kokonaisuus. Jolloin ei myöskään mikään teksti tai yhdetkään lausutut sanat tai yksikään ajatus ole irrallaan siitä kaikesta, mitä ihminen on. Tiedetään, että Brecht käytti vuosikymmeniä hyväkseen lähipiirissään eläviä naisia. Enkä tässä tarkoita niinkään seksuaalisessa mielessä, vaan nimenomaan henkilökohtaisella lumovoimallaan piti naisia otteessaan ja hylkäsi heitä kuin lapasia, kun joku kiinnostavampi osui silmänurkkaan.
Tätä taustaa vasten minä en ainakaan kykene lukemaan Brechtin ajatuksia siitä, mitä rakkaus on tai ei ole asettamatta niitä siihen kontekstiin, kuka hän itse on ollut. Toki asioita voidaan aina lähestyä monesta näkökulmasta. - hurlumi, ejk
Tuhiwai* kirjoitti:
Ihminen on kokonaisuus. Jolloin ei myöskään mikään teksti tai yhdetkään lausutut sanat tai yksikään ajatus ole irrallaan siitä kaikesta, mitä ihminen on. Tiedetään, että Brecht käytti vuosikymmeniä hyväkseen lähipiirissään eläviä naisia. Enkä tässä tarkoita niinkään seksuaalisessa mielessä, vaan nimenomaan henkilökohtaisella lumovoimallaan piti naisia otteessaan ja hylkäsi heitä kuin lapasia, kun joku kiinnostavampi osui silmänurkkaan.
Tätä taustaa vasten minä en ainakaan kykene lukemaan Brechtin ajatuksia siitä, mitä rakkaus on tai ei ole asettamatta niitä siihen kontekstiin, kuka hän itse on ollut. Toki asioita voidaan aina lähestyä monesta näkökulmasta....asioista voidaan ajatella monella tapaa. Ja pidemmälle: sellaisella ajatusmallilla en voisi siten esim. ihailla Picasson taulujakaan, enkä nähdä niiden mestarillisuutta, kauneutta, koska minun olisi mietittävä niin kiivaasti Picasson motiiveja/henkilöhistoriaa taulua maalatessaan.
Tomi Metsäkedon ja Sanna Hirvaskarin tango viime sunnuntaina sai itselleni melkoiset väristykset aikaan. Jo aloitus oli henkeä salpaava kun Tomi kuljetti ruusua Sannan kaulalta rinnoille ja siitä lantiolle. Sanna esitti upeasti kohtalokasta kaunotarta jonka Tomi lopulta kesytti.
Lopussa Sannan pyörähdykset Tomin syliin ja pään painaminen Tomin rintaa vasten oli kuin piste i:n päälle ja onnellinen päätös tarinalle.
Kaunis pari ja ah niin kaunista tanssia.
Lisäksi argentiinalaisen Astor Piazzollan Libertango oli vahvan fiiliksensä vuoksi täydellinen tunnelman luoja tuohon tangoon. 'Libertango' on ehdoton suosikkini.- ja surullista
Poikani (11v) parhaalle kaverille oli sattunut vakava onnettomuus,
ystävä oli teho-osastolla elämän ja kuoleman rajamailla.
Poikani sanoi minulle: "Tämä päivä on harmaa, tuntuu kuin kaikki olisi harmaan peiton takana.
Äidin halauskaan ei tunnu enää samalta."
Silloin en voinut enää pidätellä kyyneleitäni.
Onneksi pojan ystävä on paranemaan päin.- Tavis tääl
En halua kuulla kuolemasta, olen nimittäin vastikään löytänyt elämänhalun.
Olen pahoillani, että en osaa olla myötatuntoinen tai sanoa mitään lohduttavaa tai kaunista kun puhutaan kuolemasta. - kävi hyvin
Tavis tääl kirjoitti:
En halua kuulla kuolemasta, olen nimittäin vastikään löytänyt elämänhalun.
Olen pahoillani, että en osaa olla myötatuntoinen tai sanoa mitään lohduttavaa tai kaunista kun puhutaan kuolemasta.Pojan ystävä on toipumassa.
Tahdoin vaan sanoa, että minusta kaunista oli ystävyys näiden poikien välillä ja se että lapsi osasi kertoa tunteistaan noin kauniisti.
Kuolema on minullekin vaikea asia.
- Jokiska. evk
Mikä minusta on kaunista, saattaa sinusta olla puistattavaa ja rumaa.
Jopa pieni lapsi, joka ensimmäisenä tuli mieleeni kun yritin miettiä mikä voisi olla absoluuttisen kaunista, voi olla jostain ruma tai ainakin ahdistava jos mielessä on lapsiin assosioitunut vaikka mielikuva jatkuvasti jotain vaativasta hirviöstä. Jokaisesta äidistä nimittäin joskus tuntuu siltäkin... että hoivattavan tarvelista on loputon..
Kaunein tänään näkemäni asia taitaa olla talvihorroksesta herännyt nokkosperhonen. Se oli sellainen takkuisen näköinen perhosvanhus. Kauniin siitä mielessäni teki sen olemuksesta syntynyt mielikuva sinnikkyydestä. Aivan yhtä kaunis oli mustarastas joka sen perhosen varmaan lopulta nappasi;)) Aristeli vielä ihmistä se rastas... Illalla varmaan kipuaa laulupuuhun.
Mustarastaan laulusta lasken kevään alkavan!- Tavis tääl
Kauneinta mitä näin tänään, oli aurinko :)
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533