MIELETÖN NAMU

Ville 27v, Helsinki

se Sanna Hirvaskari!!!!!!!

8

16217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville 27v, Helsinki
    • puujalka

Aivan ykköspakkaus!!! ILO KATSELLA! :-)
      - toisin kuin eräät ohjelmassa esiintyvät naisihmiset...

• Ville 27, Helsinki

mutta oliko se Elstelän ja sen jätkän esitys tanssia? En tiedä kun en ole tanssija.

Miehistä olisin toivonut pikajuoksua itsekin harrastavana Pöyhösen Maken jatkavan. Olihan se energinen, mutta jotenkin flekmaattinen, ainakin just ennen putoamistaan....

• Venla
        Ville 27, Helsinki kirjoitti:

mutta oliko se Elstelän ja sen jätkän esitys tanssia? En tiedä kun en ole tanssija.

Miehistä olisin toivonut pikajuoksua itsekin harrastavana Pöyhösen Maken jatkavan. Olihan se energinen, mutta jotenkin flekmaattinen, ainakin just ennen putoamistaan....

Jep, jep, Markuksessa oli oikeaa draivia. Oli näköä, sykettä ja svengiä. Mikä nautinto katsoa synnynnäistä lahjakkuutta! Lattareissa häntä ei voittanut kukaan, mutta vakioissa oli oma kurkonsa, lahjakas Metsäketo.

Jos on energinen, on mahdotonta olla samanaikaisesti flegmaattinen. Otti muuten ihan lonkisti tippumisensa. Moni katsoja olisi mielellään nähnyt hänet loppuun saakka ja täysin ansaitusti uskoisin.

• Sanna Hirvaskari on todella suloinen kaunotar.
      Näkyy olevan ruskeat silmätkin.

• itse blondi

mutta minustakin Sanna H.on todella kaunis nainen, tummahiuksiseksi.
        Tarkoitan nyt sitä kun me naiset ollaan vähän sellaisia ett niinkuin luonnostaan "tykkää" samanhiusvärin omaavista kun itsellä on.

Tai ainakin minä olen sellainen, samoin tummahiuksisen ystävättäreni mielestä tummahiuksiset ovat kauniita, ei blondit.

Ihminenhän on luonnostaan itserakas.
        Tämä meni nyt vähän aiheen ulkopuolelle mutta ihana nainen Sanna Hirvaskari on, HETERONKIN mielestä.

• tyttö

Sanna on tosi tosi nätti! Kun näin hänet tuli mieleeen että muistutan hiukan häntä..(en nyt kuitenkaan aivan yhtä nätti ole..) yksi päivä eräs mies sanoi mulle töissä että kuka on äitini sillä muistutan kovasti kristiina elstelää! Että joo...

• rice

Oletpa oikeassa!Vaikea paremmaksi laittaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      66
      613
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe