se Sanna Hirvaskari!!!!!!!
MIELETÖN NAMU
8
16217
Vastaukset
- Ville 27v, Helsinki
http://www.raahentanssiklubi.com/images/sannatuomari.jpg
Nam!! No oma kultani on kuitenkin ykkönen, hyi munua kun katselen muita... - puujalka
Aivan ykköspakkaus!!! ILO KATSELLA! :-)
- toisin kuin eräät ohjelmassa esiintyvät naisihmiset...- Ville 27, Helsinki
mutta oliko se Elstelän ja sen jätkän esitys tanssia? En tiedä kun en ole tanssija.
Miehistä olisin toivonut pikajuoksua itsekin harrastavana Pöyhösen Maken jatkavan. Olihan se energinen, mutta jotenkin flekmaattinen, ainakin just ennen putoamistaan.... - Venla
Ville 27, Helsinki kirjoitti:
mutta oliko se Elstelän ja sen jätkän esitys tanssia? En tiedä kun en ole tanssija.
Miehistä olisin toivonut pikajuoksua itsekin harrastavana Pöyhösen Maken jatkavan. Olihan se energinen, mutta jotenkin flekmaattinen, ainakin just ennen putoamistaan....Jep, jep, Markuksessa oli oikeaa draivia. Oli näköä, sykettä ja svengiä. Mikä nautinto katsoa synnynnäistä lahjakkuutta! Lattareissa häntä ei voittanut kukaan, mutta vakioissa oli oma kurkonsa, lahjakas Metsäketo.
Jos on energinen, on mahdotonta olla samanaikaisesti flegmaattinen. Otti muuten ihan lonkisti tippumisensa. Moni katsoja olisi mielellään nähnyt hänet loppuun saakka ja täysin ansaitusti uskoisin.
Sanna Hirvaskari on todella suloinen kaunotar.
Näkyy olevan ruskeat silmätkin.- itse blondi
mutta minustakin Sanna H.on todella kaunis nainen, tummahiuksiseksi.
Tarkoitan nyt sitä kun me naiset ollaan vähän sellaisia ett niinkuin luonnostaan "tykkää" samanhiusvärin omaavista kun itsellä on.
Tai ainakin minä olen sellainen, samoin tummahiuksisen ystävättäreni mielestä tummahiuksiset ovat kauniita, ei blondit.
Ihminenhän on luonnostaan itserakas.
Tämä meni nyt vähän aiheen ulkopuolelle mutta ihana nainen Sanna Hirvaskari on, HETERONKIN mielestä.
- tyttö
Sanna on tosi tosi nätti! Kun näin hänet tuli mieleeen että muistutan hiukan häntä..(en nyt kuitenkaan aivan yhtä nätti ole..) yksi päivä eräs mies sanoi mulle töissä että kuka on äitini sillä muistutan kovasti kristiina elstelää! Että joo...
- rice
Oletpa oikeassa!Vaikea paremmaksi laittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533