Wolverines vs Pittsburgh Steelers

EI ENÄÄ PETTYNYT

Tuollainen ottelu pitäisi järkätä puolueettomalle kentälle. Siitä varmasti tulisi tiukka ottelu ja Steelers ehkä olisi ennakkosuosikki, mutta kun olen pari vuotta seurannut Suomen jefua ja jonkin verran myös jenkkien jefua osaan sanoa ettei ero niin suuri ole. Fanius nyt on kyllä jenkeissä isommalla asteella kuin Suomessa, mutta se ei merkitse paljoa. Itse veikkaan, että täksi kaudeksi kovasti vahvistunut Wolverines veisi tuon pelin 39-32. Mitä itse veikkaatte?

96

13764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joseyhn

      Hahahahaha. Ottelun lopputulos voisi olla tuo edellyttäen; 50 % Steelerssien pelaajista jäisi tulliin jumiin epäilyttävien matkatavaroiden joukosta löytyvien pillereiden takia, eikä täten pääsisi peliin, 20 % ei löytäisi veloa ja 20 % menisi Pataässään. Jäljelle jäävät 10 % pelaajista pelaisi huollon, valmennuksen ja pelaajayhdistyksen valvojien kanssa. Peli olisi tosiaan tiukka, koska pelissä paikalla olevat pelaajat olisivat kaikki tukevassa humalatilassa ja kiinnostus olisi muutenkin 100.

      Jos mielestäsi wolvot ovat NFL-tasoinen joukkue, mikseivät he sitten pelaisi NFL Europe-sarjaa? Rahoitus varmasti löytyisi.

      Noh, en mä sentään oikeasti tätä tosissaan ottanut. Vappumieltä kaikille.

      Wolvoille onnea ja hyvää henkeä, vaikka ilmeisesti joukkue on niiiiiiiiin kova, ettei onnella enää mitään tehdä - antakaa se vaikka Raumalaisille. Saisi nekin voittaa.

      -peace out-

    • Tanpio

      ;D

      Taas WOLWO hömpötystä
      :D

      • tollo

        Voi jeesuksen tollot, mä olen yleisesti pitäny jenkkifutiskansaa fiksuna ja tiedostavana, mut ilmeisesti nää volverinessit pelaa liikaa ilman kypärää ku jaksavat tollasia kirjotella..


      • EI ENÄÄ PETTYNYT
        tollo kirjoitti:

        Voi jeesuksen tollot, mä olen yleisesti pitäny jenkkifutiskansaa fiksuna ja tiedostavana, mut ilmeisesti nää volverinessit pelaa liikaa ilman kypärää ku jaksavat tollasia kirjotella..

        Ei ehkä kannataisi olla noin itsevarma sanoistaan. Kyllä monelle nauru maittaisi, jos tuollainen peli järkättäisiin ja jos Wolverinesit sen voittaisivat. Ne jotka jefua ovat Suomessa vähänkin seuranneet tajuavat varmasti, että Wolverines ja muutama muu suomalainen joukkue pystyy ihan hyvin haastamaan NFL-liigan joukkueita.


      • joseyhn
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        Ei ehkä kannataisi olla noin itsevarma sanoistaan. Kyllä monelle nauru maittaisi, jos tuollainen peli järkättäisiin ja jos Wolverinesit sen voittaisivat. Ne jotka jefua ovat Suomessa vähänkin seuranneet tajuavat varmasti, että Wolverines ja muutama muu suomalainen joukkue pystyy ihan hyvin haastamaan NFL-liigan joukkueita.

        Mikään suomalainen joukkue ei voi haastaa mitään NFL-joukkuetta.

        EHKÄ jos maajoukkueessa olisi kaikki ketä sinne kuuluu, koostumus täydellinen, kaikki osat napsahtais kohdalleen niin ne vois kuvitella pelaavansa jonkun A1-tason yliopiston kanssa melko tiukan kamppailun, ei välttämättä minkään huippukoulun, mutta jonkun kuitenkin.

        Hyvä wolvoista kirjoitella että NFL:kin vapisee ku wolvot tulee, ku ei ne pärjää edes Suomessa. Mutta hyvä tasomittarihan on ensivuoden europelit, voittakaa Wolvot vaahtis ni jos talous kestää pääsette sinne. JOS tulee voitto sekä Patriotsista että (luultavasti) mean machinesta, niin ovet Itävallan ja Saksan mahtijoukkueita vastaan ovat auki. Siellä voi saada jo jonkunlaisen käsityksen että miltä sen pelin PITÄISI näyttää.

        Ei taida ed. kirjoituksen kirjoittaja, kaikella kunnioituksella, ole nähnyt NFL-matseja kuin unissaan. Vaahtis ja NFL - kuin minä uima-altaassa valkohaita vastaan. Eteen pääsen minäkin, mutta mut syödään heti.

        :D


      • EI ENÄÄ PETTYNYT
        joseyhn kirjoitti:

        Mikään suomalainen joukkue ei voi haastaa mitään NFL-joukkuetta.

        EHKÄ jos maajoukkueessa olisi kaikki ketä sinne kuuluu, koostumus täydellinen, kaikki osat napsahtais kohdalleen niin ne vois kuvitella pelaavansa jonkun A1-tason yliopiston kanssa melko tiukan kamppailun, ei välttämättä minkään huippukoulun, mutta jonkun kuitenkin.

        Hyvä wolvoista kirjoitella että NFL:kin vapisee ku wolvot tulee, ku ei ne pärjää edes Suomessa. Mutta hyvä tasomittarihan on ensivuoden europelit, voittakaa Wolvot vaahtis ni jos talous kestää pääsette sinne. JOS tulee voitto sekä Patriotsista että (luultavasti) mean machinesta, niin ovet Itävallan ja Saksan mahtijoukkueita vastaan ovat auki. Siellä voi saada jo jonkunlaisen käsityksen että miltä sen pelin PITÄISI näyttää.

        Ei taida ed. kirjoituksen kirjoittaja, kaikella kunnioituksella, ole nähnyt NFL-matseja kuin unissaan. Vaahtis ja NFL - kuin minä uima-altaassa valkohaita vastaan. Eteen pääsen minäkin, mutta mut syödään heti.

        :D

        Valkohait eivät voi elää uima-altaissa, ne kuolis aika äkkiä tilan puutteeseen, joten sinä luultavasti voittaisit. Samoin taitaisi käydä Wolverinesin ja Steelersin pelissä.


      • joseyhn
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        Valkohait eivät voi elää uima-altaissa, ne kuolis aika äkkiä tilan puutteeseen, joten sinä luultavasti voittaisit. Samoin taitaisi käydä Wolverinesin ja Steelersin pelissä.

        Ehkä mun vertauskuva oli ontuva, mutta viestin tarkoitus tuli varmasti selväksi.

        Eurooppalaisella joukkueella ei ole pelillisesti niin paljon tarjota, että joku voisi edes kuvitella haastavansa NFL-joukkuetta.

        Toivottavasti kirjoittaja todellakin vain vitsailee ajatuksellaan, koska en usko että kukaan selväjärkinen OIKEASTI voisi tuota mieltä olla...

        Vappu meni mutta krapula tuli.


      • ...
        joseyhn kirjoitti:

        Ehkä mun vertauskuva oli ontuva, mutta viestin tarkoitus tuli varmasti selväksi.

        Eurooppalaisella joukkueella ei ole pelillisesti niin paljon tarjota, että joku voisi edes kuvitella haastavansa NFL-joukkuetta.

        Toivottavasti kirjoittaja todellakin vain vitsailee ajatuksellaan, koska en usko että kukaan selväjärkinen OIKEASTI voisi tuota mieltä olla...

        Vappu meni mutta krapula tuli.

        Taidat itse olla päästäsi vialla tai sitten suosittelen sinua vaihtamaan lääkitystä sillä jokainen täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva henkilö tietää että Wolvot voittaisivat superbowlin PeeWee joukkueellaan.


      • EI ENÄÄ PETTYNYT
        joseyhn kirjoitti:

        Ehkä mun vertauskuva oli ontuva, mutta viestin tarkoitus tuli varmasti selväksi.

        Eurooppalaisella joukkueella ei ole pelillisesti niin paljon tarjota, että joku voisi edes kuvitella haastavansa NFL-joukkuetta.

        Toivottavasti kirjoittaja todellakin vain vitsailee ajatuksellaan, koska en usko että kukaan selväjärkinen OIKEASTI voisi tuota mieltä olla...

        Vappu meni mutta krapula tuli.

        Jos et millään halua uskoa Wolwojen voittoon NFL-joukkueista, niin älä sitten, mutta kyllä sinunkin pitäis tajuta tämä: "Eurooppalaisella joukkueella ei ole pelillisesti niin paljon tarjota, että joku voisi edes kuvitella haastavansa NFL-joukkuetta." Kyllä varmasti monikin Eurooppalainen joukkue pystyy pelaamaan tiukkoja pelejä NFL-joukkueita vastaan ja voittamaan heidät. Esim. Amsterdam Admirals, Frankfurt Galaxy, Rhein Fire ja muutamat muut Wolwojen lisäksi pieksisivät hyvinkin, vaikka Houston Texans:in, New Orleans Saints:in, Oakland Raiders:in ja hyvänä päivänä, vaikka Indianapolis Colts:in.
        Wolverines nyt pystyisi Colts:in voittamaan melkein koska vaan parin vuoden päästä, mutta niinkuin sanottua, hyvänä päivänä se kaatuisi jo nyt.


    • JEppe

      ...jotain rajaa kuitenkin, toivottavasti tuo keskustelun aloitus oli vitsi :-)

      Vaikka olenkin sitä mieltä että Wolvot vie Vaahteraliigan suvereenisti tällä kaudella niin ei nyt sentään aleta ihan hulluja puhumaan.

      • Pyhimys

        Onhan se nyt vielä niin ettei ne säälittävät vulvat vie edes kolmea kärkisijaa enskaudella.

        Ja on joitain lajeja jossa voi otella mestaria vastaan, ja joitain missä ei voi, saamatta kunnolla selkäänsä...selkäänsä niin että tulee rajua fyysistä kipua.

        Mä voin pelata tennistä kenen tahansa maailman huipun kanssa ja ei mitään kummallista tapahdu, mut jos ketjun aloittaja menee kehään Lennox Lewisin kanssa, herää aloittaja todennäköisesti sairaalasta. Jenkkifutis on yksi laji missä ei harrastelija voi otella maailman parhaimpia vastaan ilman sekä nöyryytystä että raakaa, pitkäkestoista ja voimakasta KIPUA!!


      • Tanpio
        Pyhimys kirjoitti:

        Onhan se nyt vielä niin ettei ne säälittävät vulvat vie edes kolmea kärkisijaa enskaudella.

        Ja on joitain lajeja jossa voi otella mestaria vastaan, ja joitain missä ei voi, saamatta kunnolla selkäänsä...selkäänsä niin että tulee rajua fyysistä kipua.

        Mä voin pelata tennistä kenen tahansa maailman huipun kanssa ja ei mitään kummallista tapahdu, mut jos ketjun aloittaja menee kehään Lennox Lewisin kanssa, herää aloittaja todennäköisesti sairaalasta. Jenkkifutis on yksi laji missä ei harrastelija voi otella maailman parhaimpia vastaan ilman sekä nöyryytystä että raakaa, pitkäkestoista ja voimakasta KIPUA!!

        Viesti pelkkää faktaa.
        Aivan samaa mieltä!


    • ossi

      ET OO VITTU TOSISSAS!!!
      Eihän niistä voi puhua edes samana päivänä!
      Ehkä jos steelers pelaa 7 pelaajalla 11 vastaan niin voi olla "tiukka"

      • ...

        et voi olla tosissas


    • 812

      heh,olipas tossakin hyvä veikkaus...ite veikkaisin että lopputulos olis jotain 100-0 Steelersille.on noi NFL joukkueet vielä täysin eri maailma suomen vaahteraliigaa verrattuna.Butchers,Crocodiles&Roosters vois ehkä onnistua pitämään luvut alle sata-nolla,mutta enpä usko että nekään sais mitään aikaseks.no,tänä vuonna nähdään varmaan taas jonkun verran kiinnostava kausi&veikkaan että finaalissa kohtaa Roosters- Butchers minkä toivon mukaan Roosters vie taas mennessään.

      • EI ENÄÄ PETTYNYT

        Wolverines on vahvistunut niin paljon täksi vuodeksi, että Roosters ja Butchers jää heittämällä jalkoihin. Katotaan vaan. Ja jos ette usko tohon Wolverines-Steelers, niin ok. Mä ainakin uskon ja tiedän, että Wolverines vois sen pelin viedä. Mutta alotetaan sitten alempaa. Uskoisitteko, että Woverines kelllistäisi sen Berliinin joukkueen? 45-35 mun veikkaus.


      • joseyhn
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        Wolverines on vahvistunut niin paljon täksi vuodeksi, että Roosters ja Butchers jää heittämällä jalkoihin. Katotaan vaan. Ja jos ette usko tohon Wolverines-Steelers, niin ok. Mä ainakin uskon ja tiedän, että Wolverines vois sen pelin viedä. Mutta alotetaan sitten alempaa. Uskoisitteko, että Woverines kelllistäisi sen Berliinin joukkueen? 45-35 mun veikkaus.

        Nyt pääntarkastukseen ja heti. Ekat pari viestiä laitoin vitsin piikkiin, nyt en enää voi sietää...

        Sun jefutausta rajoittuu luultavasti 1 pelattuun a-junnumatsiin ja 2 vaahtispelin seurantaan. NFL-pelejä olet nähnyt vaan 1 superbowlin verran, luultavasti nukahdit kesken.

        Vaikka suomesta hyviä yksilöitä jenkkifutis areenoille silloin tällöin tupsahtaa, niin ei kannata silti ääneen tuommoisia asioita miettiä. Vaahtis on vaahtista ja Eurooppaan ei ole asiaa.
        Siis tällä hetkellä.

        Mutta, odotan mielenkiinnolla ensikautta ja haluan nähdä Wolvot ensivuoden EFL-peleissä. Koska uskon että jos joukkue edes voittaisi vaahtiksen(mitä epäilen SUURESTI), niin ei seuralla riittäisi talous enää täysipainoiseen EFL-panostukseen.
        En jaksa nähdä niin paljon vaivaa, että alkaisin Wolvojen rosteria syvemmin analysoimaan, mutta toivoisin että arvoisa EI ENÄÄ PETTYNYT sen voisi tehdä.

        Haluan syvää viiltävän ja perustellun analyysin wolvojen tämänhetkisestä rosterista, heikkouksista ja vahvuuksista ja vaikka kunnon ennakot pahimpia kilpailijoita vastaan. Kirjoittaja ilmeisesti pitää wolvojen kilpailijoina Porvoota ja Seinäjokea, itse uskon pahimpien vastustajien tulevan Lännemmästä. Rauma odottaa kelpo vastusta Helsingin sinikeltaisista. Niin, enkä usko kyllä Wolvojen Turkuakaan voittavan.

        Jatketaan, minä menen nukkumaan.


      • Wolwot NFL:ään
        joseyhn kirjoitti:

        Nyt pääntarkastukseen ja heti. Ekat pari viestiä laitoin vitsin piikkiin, nyt en enää voi sietää...

        Sun jefutausta rajoittuu luultavasti 1 pelattuun a-junnumatsiin ja 2 vaahtispelin seurantaan. NFL-pelejä olet nähnyt vaan 1 superbowlin verran, luultavasti nukahdit kesken.

        Vaikka suomesta hyviä yksilöitä jenkkifutis areenoille silloin tällöin tupsahtaa, niin ei kannata silti ääneen tuommoisia asioita miettiä. Vaahtis on vaahtista ja Eurooppaan ei ole asiaa.
        Siis tällä hetkellä.

        Mutta, odotan mielenkiinnolla ensikautta ja haluan nähdä Wolvot ensivuoden EFL-peleissä. Koska uskon että jos joukkue edes voittaisi vaahtiksen(mitä epäilen SUURESTI), niin ei seuralla riittäisi talous enää täysipainoiseen EFL-panostukseen.
        En jaksa nähdä niin paljon vaivaa, että alkaisin Wolvojen rosteria syvemmin analysoimaan, mutta toivoisin että arvoisa EI ENÄÄ PETTYNYT sen voisi tehdä.

        Haluan syvää viiltävän ja perustellun analyysin wolvojen tämänhetkisestä rosterista, heikkouksista ja vahvuuksista ja vaikka kunnon ennakot pahimpia kilpailijoita vastaan. Kirjoittaja ilmeisesti pitää wolvojen kilpailijoina Porvoota ja Seinäjokea, itse uskon pahimpien vastustajien tulevan Lännemmästä. Rauma odottaa kelpo vastusta Helsingin sinikeltaisista. Niin, enkä usko kyllä Wolvojen Turkuakaan voittavan.

        Jatketaan, minä menen nukkumaan.

        joseyhn on selvästi katkera jostakin.

        Kujansuu, Repo... ja niin edelleen. Lista Wolvojen lahjakkaista yksilöistä jatkuu loputtomiin. Jos pyyhkisin persettäni jonkun joukkueen peliasulla, niin ehdottomasti Wolvojen (tämä siis kunnianosoituksena!)

        Miksi Wolvot vaivautuisivat edes kusisiin EFL-peleihin? Saman tien NFL:ään ottamaan miehestä mittaa. Jos on tarpeeksi rahaa baarin perustamiseen, miksi vaivautua nakkikioskiyrittäjäksi?

        Muut selittelee, Ahmat raatelee!


      • nyt heittää
        Wolwot NFL:ään kirjoitti:

        joseyhn on selvästi katkera jostakin.

        Kujansuu, Repo... ja niin edelleen. Lista Wolvojen lahjakkaista yksilöistä jatkuu loputtomiin. Jos pyyhkisin persettäni jonkun joukkueen peliasulla, niin ehdottomasti Wolvojen (tämä siis kunnianosoituksena!)

        Miksi Wolvot vaivautuisivat edes kusisiin EFL-peleihin? Saman tien NFL:ään ottamaan miehestä mittaa. Jos on tarpeeksi rahaa baarin perustamiseen, miksi vaivautua nakkikioskiyrittäjäksi?

        Muut selittelee, Ahmat raatelee!

        "Money don't make my world round, I'm reaching out to a higher ground."

        "Is that a philosopher?"

        "Yes, Desiree"


      • samuel
        nyt heittää kirjoitti:

        "Money don't make my world round, I'm reaching out to a higher ground."

        "Is that a philosopher?"

        "Yes, Desiree"

        Ei pillu.


      • JEppe

        Hohoo - keskustelu alkaa käydä mielenkiintoiseksi.

        Tuo NFL juttu on kyllä tosiaan niin hullu että en vieläkään usko kirjoittajan olevan tosissaan :-)

        Sanoisin tuohon Berliinin ( Thunder ) joukkueen kanssa pelaamiseen myös että kaikki Suomalaiset joukkueet saisivat pahasti selkään, oikeesti, siis fyysisesti tulisi jo niin pahasti kuonoon että lopputulos taululla olisi sivuseikka kokonaan.

        Toisaalta W jyrää yhtä pahasti ensi kaudella Vaahteraliigassa, ei silti kannata noin hulluja juttuja heittää edes täällä muuten kuin vitsinä korkeintaan.


      • Wolverine4BR
        JEppe kirjoitti:

        Hohoo - keskustelu alkaa käydä mielenkiintoiseksi.

        Tuo NFL juttu on kyllä tosiaan niin hullu että en vieläkään usko kirjoittajan olevan tosissaan :-)

        Sanoisin tuohon Berliinin ( Thunder ) joukkueen kanssa pelaamiseen myös että kaikki Suomalaiset joukkueet saisivat pahasti selkään, oikeesti, siis fyysisesti tulisi jo niin pahasti kuonoon että lopputulos taululla olisi sivuseikka kokonaan.

        Toisaalta W jyrää yhtä pahasti ensi kaudella Vaahteraliigassa, ei silti kannata noin hulluja juttuja heittää edes täällä muuten kuin vitsinä korkeintaan.

        Olihan toi hyvä läppä- aivan liian yliammuttu, jotta KUKAAN voisi ottaa tosissaan


      • ...
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        Wolverines on vahvistunut niin paljon täksi vuodeksi, että Roosters ja Butchers jää heittämällä jalkoihin. Katotaan vaan. Ja jos ette usko tohon Wolverines-Steelers, niin ok. Mä ainakin uskon ja tiedän, että Wolverines vois sen pelin viedä. Mutta alotetaan sitten alempaa. Uskoisitteko, että Woverines kelllistäisi sen Berliinin joukkueen? 45-35 mun veikkaus.

        Ihan turhaan kaunistelet Wolvot voittais enemmän


      • ...
        Wolwot NFL:ään kirjoitti:

        joseyhn on selvästi katkera jostakin.

        Kujansuu, Repo... ja niin edelleen. Lista Wolvojen lahjakkaista yksilöistä jatkuu loputtomiin. Jos pyyhkisin persettäni jonkun joukkueen peliasulla, niin ehdottomasti Wolvojen (tämä siis kunnianosoituksena!)

        Miksi Wolvot vaivautuisivat edes kusisiin EFL-peleihin? Saman tien NFL:ään ottamaan miehestä mittaa. Jos on tarpeeksi rahaa baarin perustamiseen, miksi vaivautua nakkikioskiyrittäjäksi?

        Muut selittelee, Ahmat raatelee!

        Ehdottomasti asia puhetta


      • ossi
        Wolverine4BR kirjoitti:

        Olihan toi hyvä läppä- aivan liian yliammuttu, jotta KUKAAN voisi ottaa tosissaan

        Ei oo suhteellisuuden taju ihan kohillaan...
        Nyt on lääkitys pettänyt ja pahasti!
        Tuuppas alas sieltä pilvistä ja ota pää pois wolwon perseestä!


      • truth
        Wolwot NFL:ään kirjoitti:

        joseyhn on selvästi katkera jostakin.

        Kujansuu, Repo... ja niin edelleen. Lista Wolvojen lahjakkaista yksilöistä jatkuu loputtomiin. Jos pyyhkisin persettäni jonkun joukkueen peliasulla, niin ehdottomasti Wolvojen (tämä siis kunnianosoituksena!)

        Miksi Wolvot vaivautuisivat edes kusisiin EFL-peleihin? Saman tien NFL:ään ottamaan miehestä mittaa. Jos on tarpeeksi rahaa baarin perustamiseen, miksi vaivautua nakkikioskiyrittäjäksi?

        Muut selittelee, Ahmat raatelee!

        Wolvot häivis pari alle pari vuotta sitten vielä divarijoukkueelle, joten muutama vahvistus ei teen heistä NFL -joukkuetta, eikä edes suomen parasta...


      • Wolverine4BR
        ossi kirjoitti:

        Ei oo suhteellisuuden taju ihan kohillaan...
        Nyt on lääkitys pettänyt ja pahasti!
        Tuuppas alas sieltä pilvistä ja ota pää pois wolwon perseestä!

        haah..mulla vai ?

        kiitos, että kerrot mulle sen:)

        Omasta mielestäni tämä keskustelu on yki suurimmista vitseistä. Jos joku kommetntoi aloittajaa vastaan TOSISSAAN...on huumorintaju nollassa.

        kaikkihan nyt oikeasti asian laidan tajuaa


      • EI ENÄÄ PETTYNYT
        truth kirjoitti:

        Wolvot häivis pari alle pari vuotta sitten vielä divarijoukkueelle, joten muutama vahvistus ei teen heistä NFL -joukkuetta, eikä edes suomen parasta...

        Sinä taidat kärsiä toisen joukkueen paremmuuden kateudesta! Kannattaisi oppia realisoitumaan!


    • Tanpio

      Ei mennyt ihan putkeen:)
      Tälle keskustelulle tullut muutama uskomaton vastaus... :D


      Itse veikkaan että Wolwot sijoittuu kauden päätteeksi AINAKIN Seinäjoen, Turun, Porvoon ja ehkä paikallisten kukkojenkin taakse. Toivottavasti Raumakin kynii "Suomen NFL-tson WOLWOT"


      Kymysys täällä kirjotteleville Wolwo-ipanoille...
      Jos kys. tiimin pitäisi olla niin prkl loistava, niin voisi olettaa, että se pieksisi kaikki muut suomalaiset tiimit. I-divarin se varmaan myllyttäisi 100-0
      Mitenkäs Wolwojen tulevaisuus eli junnut? Pelejä tulossa... Voittoo vai häviöö, vai onko junnutkin samaa tasoo ku jenkeissä high-school fotball-tiimit???
      :D
      :D
      :D

      • ...

        Kuten jo kerran aikaisemmin sanoin "jokainen täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva henkilö tietää että Wolvot voittaisivat superbowlin PeeWee joukkueellaan"


    • NAURETTAVAA

      !!!!!
      Vaahteraliigan keskinkertainen joukkue vs. Super Bowl voittaja... Niinpä! Viesti oli ilmeisesti alunperin tarkoitettu provoksi!

      • joseyhn

        Joo, taisi meikään ainakin kalahtaa melkoisesti. Heh, noh näistä opitaan. Kaikkea hyvää vaan wolvoille vaahteraliigan keskipaineihin.


      • taube
        joseyhn kirjoitti:

        Joo, taisi meikään ainakin kalahtaa melkoisesti. Heh, noh näistä opitaan. Kaikkea hyvää vaan wolvoille vaahteraliigan keskipaineihin.

        Ettehän te nyt usko, että toi tyyppi tosissaan oli tossa sen provossa..!! Varmaan itteki nauro viestejä kirjoitellessa!! Ihan yhtä hyvin vois väittää että kolmen vuoden päästä jääkiekon maailmanmestaruuden voittaa Trinidad&Tobago..
        Noh virheitä sattuu kaikille!! Mutta ei toi läppä kyllä totta ole!!


    • ...

      EI ENÄÄ PETTYNYT OOT MUN IDOLI

    • Chain Gang

      Helsinki Wolverines ja Pittsburgh Steelers olisi tasainen ottelu jos kisana olisi:

      Wolverinesin 1st downit - Steelersien TD:t.

      Tosin tässäkin menisi varmasti luvut tyyliin 3-15. Wolverinesien suurin haaste olisi saada aikaan edes ensimmäiset yritykset. Heittopelillä ei toivoakaan että recieverit saisivat pallot kiinni ennenkuin Steelersien takakenttä ne poimisi, puhumattakaan siitä että hyökkäyksen linja pystyisi estämään Steelersien blitzit. Juoksut jäisi lähes poikkeuksetta linjan tasalle. Ja varmasti viisi Steelers TD:tä tulisi syötönkatkojen palautuksista. Big Ben tekisi tahkojuustoa takakentästä, koska eihän siellä kukaan puolustaja pysyisi Wardin tai Wilsonin perässä kun vedetään pitkää heittopeliä. Eikä Wardia saisi edes taklattua kun se juoksisi yli.

    • oikeestikko?

      On tainnu ekoissa harjotuksissa unohtua laittaa hammassuojat suuhun ku o noin kova aivotärähdys tullu...

    • ...

      Wolverines voittaa Super Bowlin

      • Tanpio

        Näinhän se on nähtävä...

        Alkaa tämän jutun loiste jo loppua!?


      • EI ENÄÄ PETTYNYT

        On se hyvä, että jotkut osaavat olla realisteja ja tunnustaa sen, että Wolverines tosiaan voittaa Super Bowlin, kunhan vain pääsee EFL:n kautta jenkkeihin. Neuvoisin myös muiden joukkueiden kannattajia tunnustamaan Wolwojen ylivoimaisuuden Suomessa ja parhaimmuuden maailmassa. Ymmärrän hyvin, että haluatte olla joukkueillenne lojaaleja, mutta tosiasiat ovat tosiasioita. Mutta toivon toki teille onnea ja, että joku näistä kolmesta(näitä kolmea siksi koska nämä ovat Wolwojen jälkeen realistisimmat mahdollisuudet); Butchers, Roosters ja Crocodiles pääsisi muutaman vuoden kuluttua pelaamaan EFL:ään.


      • taube
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        On se hyvä, että jotkut osaavat olla realisteja ja tunnustaa sen, että Wolverines tosiaan voittaa Super Bowlin, kunhan vain pääsee EFL:n kautta jenkkeihin. Neuvoisin myös muiden joukkueiden kannattajia tunnustamaan Wolwojen ylivoimaisuuden Suomessa ja parhaimmuuden maailmassa. Ymmärrän hyvin, että haluatte olla joukkueillenne lojaaleja, mutta tosiasiat ovat tosiasioita. Mutta toivon toki teille onnea ja, että joku näistä kolmesta(näitä kolmea siksi koska nämä ovat Wolwojen jälkeen realistisimmat mahdollisuudet); Butchers, Roosters ja Crocodiles pääsisi muutaman vuoden kuluttua pelaamaan EFL:ään.

        Juuh kiitos kannustuksesta!! Sitä tarvitaan!!!
        Kaikkea hyvää Wolwoille ja kaikille muillekin joukkueille!!


    • Tommy

      11.08.2004
      kello 18.30 Velodromi
      Roosters - Wolverines    100 - 0 (56 - 0)

      Lähde: sajl.org

      • Juippis

        Lieneekö totta ja jos on niin kuka nyt vanhoja muistelee;) Ei siinä, että uskoihin noihin Wolwot&Super bowl juttuihin.


      • JEppe
        Juippis kirjoitti:

        Lieneekö totta ja jos on niin kuka nyt vanhoja muistelee;) Ei siinä, että uskoihin noihin Wolwot&Super bowl juttuihin.

        On se totta, Wolvot on tosin tuosta parantaneet erittäin paljon ja ensi kaudella tulos on toisin päin.


    • lkjaaa

      6341 lukijaa tälläkin viestiputkella. Tämän palstan ennätys.

      Eli ei mikään turha threadi.

      • EI ENÄÄ PETTYNYT

        Hyvä vaan, että noinkin moni saa tietää Wolwojen ylivoiman maailmassa. Sana leviää ja ehkä nekin, jotka ovat täällä olleet niin paljon Wolwojen tulevia suorituksia vastaan, tajuavat kuinka väärässä ovat olleet, kun ovat väittäneet vastaan Wolwojen pärjäämistä maailmassa.


      • hesamies
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        Hyvä vaan, että noinkin moni saa tietää Wolwojen ylivoiman maailmassa. Sana leviää ja ehkä nekin, jotka ovat täällä olleet niin paljon Wolwojen tulevia suorituksia vastaan, tajuavat kuinka väärässä ovat olleet, kun ovat väittäneet vastaan Wolwojen pärjäämistä maailmassa.

        Tää vitsi alkaa vanhentuu. Ellei jo ole. Toivon että wolvot häviää kaikki pelinsä ja putoaa 1. divariin. Sit ois hauskaa.


      • Tappi74
        hesamies kirjoitti:

        Tää vitsi alkaa vanhentuu. Ellei jo ole. Toivon että wolvot häviää kaikki pelinsä ja putoaa 1. divariin. Sit ois hauskaa.

        Yep!
        Wolwot 1.divariin ja Demons tai Saints Vaahteraliigaan...


      • hyvin menee!
        hesamies kirjoitti:

        Tää vitsi alkaa vanhentuu. Ellei jo ole. Toivon että wolvot häviää kaikki pelinsä ja putoaa 1. divariin. Sit ois hauskaa.

        Luulettekste että tää on joku vitsi???!!! Jos oikeasti kuvittelette sellaista niin ennemmin itte ootte se vitsi tässä!!


      • hyvin menee!
        Tappi74 kirjoitti:

        Yep!
        Wolwot 1.divariin ja Demons tai Saints Vaahteraliigaan...

        Tunge demonis johonki muualle!!


      • Tappi74
        hyvin menee! kirjoitti:

        Tunge demonis johonki muualle!!

        No Saints sitten....
        :D

        Ei Ahmanpoikaset Tamperelaisille pyhimyksille pärjäis....


      • hyvin menee!
        Tappi74 kirjoitti:

        No Saints sitten....
        :D

        Ei Ahmanpoikaset Tamperelaisille pyhimyksille pärjäis....

        Saints on ihan yhtä surkee!


    • Peetu
    • EI ENÄÄ PETTYNYT

      No niin, kohta se alkaa..Wolverinesin tie kohti maailmanvalloitusta Perjantaina räjähtää. Kovin ovat Roosters fanit olleet hiljaa. Lieneekö pelko oman joukkueen tappiosta kasvanut liian suureksi? No niinhän sen pitääkin, Wolwothan ovat tuon pelin varma voittaja. Mutta luulisi, että Roosters leirisssä olisi myös muutama kovanaama, jotka uhoaisivat täällä Roostersin voittoa. Mutta ehkä olen valinnut sanani niin hyvin, ettei heidän kannata uhota täällä, tilille vaan joutuisivat sanoistaan. Veikkaan silti, että Roosters saa yli 10 pistettä, mutta Wolwot voittavat!

      • Roosters

        Jaaha mistäs arvasit,että täällä oikein vapistaan, kun tulee Wolwot(!) vastaan!!


      • EI ENÄÄ PETTYNYT
        Roosters kirjoitti:

        Jaaha mistäs arvasit,että täällä oikein vapistaan, kun tulee Wolwot(!) vastaan!!

        No eihän siinä mitään arvailuja tarvita..sehän on itsestäänselvää, että Wolverines voittaa Roostersin.


      • taube
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        No eihän siinä mitään arvailuja tarvita..sehän on itsestäänselvää, että Wolverines voittaa Roostersin.

        Kun sanoit ettei täällä ole ketään Roostersin kannattajaa uhoamassa, niin kannattaisikohan sunkin vähän rajoittaa sanojasi. Ei se kuitenkaan ole mitenkään itsestäänselvää, että Wolwot voittaisi Roostersin.


      • Oslosta

        Vai että Wolwot voittaa...!! Pah..69ers:kin on parempi kuin mitättömät Wolwot!!


      • drikke
        Oslosta kirjoitti:

        Vai että Wolwot voittaa...!! Pah..69ers:kin on parempi kuin mitättömät Wolwot!!

        En kannata Wolwoja, mutta sen sentään tiedän, että 69ers on todella huono joukkue, syvältä!


    • EI ENÄÄ PETTYNYT

      Wolvot aloittivat ihan rutiinilla, peli oli kai aika tahmeata ja siitä johtuen varmaan tuo vain 7-0 johto. Sen jälkeen ennen puoliaikaa oli tankkauksien kanssa kuulemma pahoja ongelmia. Ihminenhän on kehostaan 90% vettä ja joillakin Woverines pelaajilla tuo lukema oli hälyyttävästi tippunut jopa 87- tai peräti 85%! Edes Wolvon pelaajat eivät melkeinpä pysty pelaamaan tuollaisessa paikassa. Noh virheitä sattuu elämässä, myös tankkauksesta vastaaville eli huoltajille, mutta se on nyt hoidettu eikä huoltajia syytetä mistään. 7-7 puoliajalla ja Wolvot kyllä vievät helposti pelin lopun eli 2x15min.

      • Tiilipää

        Nå, veikö se Wolvot sen pelin? No eihän ne vieneet... Parempi onni ensi kerralla...


      • Oslosta

        Näin siinä käy, parempi voittaa aina(melkein aina)!! En ole niinkuin arvoisa tämän palstan kuningas, EI ENÄÄ PETTYNYT, joten en rupea väittämään tässä vaiheessa, että Roosters voittaa Vaahteraliigan!!


      • EI ENÄÄ PETTYNYT

        Heti alkuun sanon, että älkääs nyt innostuko!
        Tämä nyt ei merkitse paljoa. Itsekin voin sanoa, etten Wolvojen peliä niin kovasti seurannut, syy oli tottakai Lordi! Se tankkausongelma josta kerroin on ollutta ja mennyttä ja sillä ei ole mitään tekemistä ottelun kanssa muuta kuin toisella neljänneksellä. Pakko myöntää, että Wolvot eivät saaneet tänään itsestään irti edes 10% ja se vaikutti saamattomuuteen...tietenkin. Lisäksi illan Lordi hurmio oli varmaan osasyynä. Rohkenen väittää, että Wolvoissakin on varmasti melkoisia Lordi faneja, joten kun mielessä pyörii Lordi(ei nyt tietysti paljon), niin keskittyminen herpaantuu. Ja altavastaajan on paljon tehokkaampaa pelata parempiansa vastaan, kun parempien peli ei kulje 100%:sti. Toisinpäin ajateltuna homma ei toimisi yhtä hyvin.
        Mutta tässä vaiheessa onnittelut Roostersille, hyvän pelin pelasitte! Mutta voin vakuuttaa, että seuraava peli Roostersin kotikentällä menee Wolvoille! Älkääkä unohtako, että myös esim. Carolina Panthers olisi varmasti myös voitettavissa!


      • drikke

        Niin ja kuka varotteli Roosters faneja olemaan varovaisia sanoissaan!! SINÄ!! Ja nyt saat itse maistaa lääkettäsi, se on pahaa, olen maistanut!


      • keijo
        drikke kirjoitti:

        Niin ja kuka varotteli Roosters faneja olemaan varovaisia sanoissaan!! SINÄ!! Ja nyt saat itse maistaa lääkettäsi, se on pahaa, olen maistanut!

        Tää EI ENÄÄ PETTYNYT on kyl mahtava tyyppi! Kaveri analysoi ROO-WOL-ottelun perinpohjaisesti ja ku itekki vähän tarkemmin miettii niin kyllä se Lordi aivan täysin syypää tähän odottamattomaan tappioon oli...:D Tankkauksen puutteellisuuden osallisuutta ei kyllä joka jätkä olisi osannut arvata osasyylliseksi mutta ei se mitään kun kysytään vaa EI ENÄÄ PETTYNEELTÄ jos jotain ei tiedetä, kuten esim. sitä, että wolwot hakkaa mennen tullen ne NFL-joukkueetkin...juu kyllä nämä jutut tuovat aina piristyksen päivään, kiitos


      • drikke
        keijo kirjoitti:

        Tää EI ENÄÄ PETTYNYT on kyl mahtava tyyppi! Kaveri analysoi ROO-WOL-ottelun perinpohjaisesti ja ku itekki vähän tarkemmin miettii niin kyllä se Lordi aivan täysin syypää tähän odottamattomaan tappioon oli...:D Tankkauksen puutteellisuuden osallisuutta ei kyllä joka jätkä olisi osannut arvata osasyylliseksi mutta ei se mitään kun kysytään vaa EI ENÄÄ PETTYNEELTÄ jos jotain ei tiedetä, kuten esim. sitä, että wolwot hakkaa mennen tullen ne NFL-joukkueetkin...juu kyllä nämä jutut tuovat aina piristyksen päivään, kiitos

        Ja oikeesti tuntuu, että se, anteeksi, arvoisa EI ENÄÄ PETTYNYT tarkoittaa sitä mitä puhuu;) Se oikeesti luulee, että Wolvot hakkaa Carolinan ja Pittsburghin ja myön New Englandin, ehkä tämä ei olekaan mitään provoa siltä, vaikka siltä kyllä vaikuttaa, mutta ainakin mut se on saanut tuntemaan, että se on tosissaan noissa sen höpinöissä...!!=) Mutta sekasin toi tyyppi kyllä on, mutta tästähän vois tehdä jonkun vitsi palstan, mua ainakin naurattais!!


      • EI ENÄÄ PETTYNYT
        drikke kirjoitti:

        Niin ja kuka varotteli Roosters faneja olemaan varovaisia sanoissaan!! SINÄ!! Ja nyt saat itse maistaa lääkettäsi, se on pahaa, olen maistanut!

        Ja mitäköhän odotatte mun sanovan...?! Että "tää oli kaikki vaan vitsiä, ei Wolvoilla oikeesti olis mitään mahdollisuuksia pärjätä NFL:ssä", niinkö? Ehei, ei onnistu multa, minä pysyn sanojeni takana, koska tiedän olevani oikeassa joka sanassa, minkä tänne kirjoitan, en minä tänne mitään puppua al vääntämään..!!=D Joten drikke, turhaan kuvittelet, että vaihdan mielipidettäni teidän sanojenne mukaan..tuo on tuollaista tulevan häviäjän toiveajattelua, varmaan tiedät sen itsekin..!


      • EI ENÄÄ PETTYNYT
        keijo kirjoitti:

        Tää EI ENÄÄ PETTYNYT on kyl mahtava tyyppi! Kaveri analysoi ROO-WOL-ottelun perinpohjaisesti ja ku itekki vähän tarkemmin miettii niin kyllä se Lordi aivan täysin syypää tähän odottamattomaan tappioon oli...:D Tankkauksen puutteellisuuden osallisuutta ei kyllä joka jätkä olisi osannut arvata osasyylliseksi mutta ei se mitään kun kysytään vaa EI ENÄÄ PETTYNEELTÄ jos jotain ei tiedetä, kuten esim. sitä, että wolwot hakkaa mennen tullen ne NFL-joukkueetkin...juu kyllä nämä jutut tuovat aina piristyksen päivään, kiitos

        kts. tuo "Vai niin...!" viesti, se koskee myös täysin sinua!


      • Hamsori
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        Heti alkuun sanon, että älkääs nyt innostuko!
        Tämä nyt ei merkitse paljoa. Itsekin voin sanoa, etten Wolvojen peliä niin kovasti seurannut, syy oli tottakai Lordi! Se tankkausongelma josta kerroin on ollutta ja mennyttä ja sillä ei ole mitään tekemistä ottelun kanssa muuta kuin toisella neljänneksellä. Pakko myöntää, että Wolvot eivät saaneet tänään itsestään irti edes 10% ja se vaikutti saamattomuuteen...tietenkin. Lisäksi illan Lordi hurmio oli varmaan osasyynä. Rohkenen väittää, että Wolvoissakin on varmasti melkoisia Lordi faneja, joten kun mielessä pyörii Lordi(ei nyt tietysti paljon), niin keskittyminen herpaantuu. Ja altavastaajan on paljon tehokkaampaa pelata parempiansa vastaan, kun parempien peli ei kulje 100%:sti. Toisinpäin ajateltuna homma ei toimisi yhtä hyvin.
        Mutta tässä vaiheessa onnittelut Roostersille, hyvän pelin pelasitte! Mutta voin vakuuttaa, että seuraava peli Roostersin kotikentällä menee Wolvoille! Älkääkä unohtako, että myös esim. Carolina Panthers olisi varmasti myös voitettavissa!

        :D
        :D

        Tosissasi?

        XD

        Alkaa olla mielenkiintoisen puoleinen keskusteluketju...


    • EI ENÄÄ PETTYNYT

      Kaikki lukijat, lukekaa ensin tuo "Älkääs innostuko!" Siitä saa selville miksei Wolvot tänään voittaneet. Painotan edelleen, että tuntui kuin tänään kaikki olisivat olleet Wolvoja vastaan(tarkoitan, että tänään tuntui kuin kaikki olisi mennyt pieleen).

      • EI ENÄÄ PETTYNYT

        On se kyllä kumma, jos joku väittää, että Roosters ansaitsi voiton...noiden ongelmien jälkeen, mitä Woolvot joutuivat kokemaan on mahdotonta vaatia enää voittoa...


      • Tanpio
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        On se kyllä kumma, jos joku väittää, että Roosters ansaitsi voiton...noiden ongelmien jälkeen, mitä Woolvot joutuivat kokemaan on mahdotonta vaatia enää voittoa...

        ...eläs nyt hermostu.

        Aikas hupaisia nämä kirjoitukset. :)
        Wolvojen maailmanvalloitus taitaa nyt hyytyä hieman kun ensi viikolla lähdetään hakemaan kauden ensimmäistä voittoa... Tai jospa muotoilisin lauseen EI ENÄÄ PETTYNYTTÄ varten: "Wolvot lähtee katkaisemaan TAPPIOPUTKEAAN..." :D


        Have a nice day... :D


    • Hamsori

      Rakenteletko tänne jotain "superkeskustelua" kun pitää tänne tulla kirjoittelemaan: viitaten ->

      Wolverines vs Pittsburgh Steelers
      Kirjoittanut: EI ENÄÄ PETTYNYT 26.5.2006 klo 22.35
         
      Kaikki tonne palstalle, niin kerron kaiken..



      Noh kuitenkin, lämmitti mieltä toi Wolvojen tappio sillä niittenhän piti olla NIIIN ylivoimaisia tällä kaudella... Ainakin EI NIIN PETTYNEEN mukaan. Ja selityksethän ne vasta kultaa olivatkin! :D

      • EI ENÄÄ PETTYNYT

        Se viittaus, että kaikki tänne palstalle tarkoitti sitä, että kun siinä yhdellä palstalla alettiin kysellä kaikkea tyyliin; mites Wolvot nyt näin ja kaikkea, niin päätin yrittää yhdistää keskustelijat tänne palstalle. Täällä on kuitenkin jo melkoisesti kerääntynyt tietoa, enkä millään viitsisi kirjoittaa sitä toiselle palstalle ja jatkaa spekuloimista. Äh parempi, että pysytään täällä, jossa tieto ja tosi(suurimmaksi osaksi) on. Mutta jos joku haluaa kirjoittaa tuon kaiken tiedon puhtaaksi ja uudestaan, niin siitä vaan. Ihan mielellään jatkan siellä. Tässä mielentilassa olen kuitenkin itse liian laiska sitä tekemään=D.

        Mutta asiaan. Niin kuin vetosin katso noita tämän(tai no pari tuntia sitten kirjoitettuja viestejä) päiväisiä viestejä ja vedä johtopäätöksesi niistä. Nyt en millään jaksa enää valvoa tässä tietokoneen ääressä, painun juuri nyt punkkaan. Jos nyt haluat, niin voin kirjoittaa sinulle oman vastauksesi huomenaamulla.


      • Jaakko
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        Se viittaus, että kaikki tänne palstalle tarkoitti sitä, että kun siinä yhdellä palstalla alettiin kysellä kaikkea tyyliin; mites Wolvot nyt näin ja kaikkea, niin päätin yrittää yhdistää keskustelijat tänne palstalle. Täällä on kuitenkin jo melkoisesti kerääntynyt tietoa, enkä millään viitsisi kirjoittaa sitä toiselle palstalle ja jatkaa spekuloimista. Äh parempi, että pysytään täällä, jossa tieto ja tosi(suurimmaksi osaksi) on. Mutta jos joku haluaa kirjoittaa tuon kaiken tiedon puhtaaksi ja uudestaan, niin siitä vaan. Ihan mielellään jatkan siellä. Tässä mielentilassa olen kuitenkin itse liian laiska sitä tekemään=D.

        Mutta asiaan. Niin kuin vetosin katso noita tämän(tai no pari tuntia sitten kirjoitettuja viestejä) päiväisiä viestejä ja vedä johtopäätöksesi niistä. Nyt en millään jaksa enää valvoa tässä tietokoneen ääressä, painun juuri nyt punkkaan. Jos nyt haluat, niin voin kirjoittaa sinulle oman vastauksesi huomenaamulla.

        ..tuon yhden sankarin jutut alkaa lähentelemään Johan af Gran:in tasoa :-)


    • EI ENÄÄ PETTYNYT

      Onneksi ei ole tänä viikonloppuna Wolvoilla peliä, niin ei Wolvojen vihaajat pääse valloilleen. Kahden viikon päästä, saattepa nähdä, niin Wolvot murskaa Butchersin!
      Ei siinä, että minulla olisi jotain Butchersia vastaan.

      • Nuubi

        ...että Wolvot pystyis murskaamaan Butcherssin, tosin niin ei taida käydä, mutta toivotaan. Se olis sarjan kannalta mielenkiintoista!!


    • EI ENÄÄ PETTYNYT

      Teille kaikille!
      Valitettavasti en pääse kirjoittelemaan tänne nyt vähän yli viikkoon, mutta kommentoin Wolvojen pelejä sitten saavuttuani.
      Hyvää lomaa kaikille!

      • JussiMando

        ...hyvä että ilmoitit - tämä palsta ei yksinkertaisesti tule elämään ilman sinua. Muutenkin, meiltä jää kaikki Wolverinesiin liittyvät salaliittoteoriat kuulematta, hyvää lomaa vaan, palaa pian.


      • voi voi..
        JussiMando kirjoitti:

        ...hyvä että ilmoitit - tämä palsta ei yksinkertaisesti tule elämään ilman sinua. Muutenkin, meiltä jää kaikki Wolverinesiin liittyvät salaliittoteoriat kuulematta, hyvää lomaa vaan, palaa pian.

        Mitenkähän on, kannattaisko pitää päänsä kiinni kun ei tiedä mistä puhuu? Ei enää pettynyt on pihalla kun tamponin naru. Ressukka väittää että 2x15min on puoliaika? Onhan se jossain, mutta ei ikinä wolwojen pelissä. Se on 2x12min. Menehän nyt googlettaan "NCAA".


      • EI ENÄÄ PETTYNYT

        Ja yritän muistaa ottaa pillerit paremmin ajallaan ensi kerralla. Hoitojakso psykiatrisella selventää ajatuksia kummasti. Tästä lähtien olen muuten Roostersin miehiä! Go Roosters!


      • EI ENÄÄ PETTYNYT
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        Ja yritän muistaa ottaa pillerit paremmin ajallaan ensi kerralla. Hoitojakso psykiatrisella selventää ajatuksia kummasti. Tästä lähtien olen muuten Roostersin miehiä! Go Roosters!

        Olipas kiva tulla takasin, perkele! Edellisen viestin kirjoittaja voi tunkea päänsä perseensä ja pitää sen siellä loppu elämänsä ajan! MINÄ en todellakaan ole kirjoitellut mitään tuolllaisia "anteeksipyyntöjä"! Wolvot on edelleen maailman paras joukkue, vaikka alkukausi onkin ollut pirullisen epäonninen. Wolvot kyllä nousee!


    • EI ENÄÄ PETTYNYT

      Raportti pirullisesti myöhässä, mutta kuitenkin
      Ensinnäkin tietysti onnittelut Butchersille voitosta, jonka he silloin saavuttivat, mutta toivottavasti uskotte, että Butchers ei tule voittamaan seuraavaa näiden joukkueiden kohtaamista. Pirullisesti meni kyllä valmistautuminen penkin alle ja tuntui kuin kaikki olisi taas ikään kuin määrätty Wolwoja vastaan. Ehkä ylemmät voimat näin haluavat. Kyllähän sitä on ennenkin nähty, että menestyminen ei ala heti, vaan se vie aikansa. Crocodiles peli näytti suuntaa tälle ajatukselle. Vaikka Crocodiles onkin Suomen parhaimpia joukkueita, niin Wolwojen voitto heistä oli täysin rutiinia. Wolwot eivät mitenkään ylittäneet itseään, vaan pelasivat tällä kertaa paljon lähempänä omaa ylivoimaista tasoaan kuin aaikaisemmin. Paljon jäi vielä puuttumaan, mutta tästä otteet paranevat ja voittoja alkaa tulla toisensa perään. Seuraavasta pelistä on tulossa varma voitto, kaikella kunnioituksella Sea City Stormia vastaan. Samaa voi sanoa Trojansista sitä seuraavalla kierroksella.

      • Jooja

        Storm on pelkkä treenimatsi - Wolverines voi peluuttaa ihan ketä tahansa, vaikka C-junioreitaan siinä pelissä ja silti tulee ylivoimainen voitto!


      • Tommi2006

        "Wolwojen voitto heistä oli täysin rutiinia"... Ei se kyllä katsomosta siltä näyttänyt. Wolvojen hyökkäyksen linja on edelleen divaritasoa ja jenkit aivan susia. Crocoilta puuttui "vain" 18 ukkoa rosterista....

        "lähempänä omaa ylivoimaista tasoaan kuin aaikaisemmin." Ihan mielenkiinnosta, kuka wolvojen yksilöistä on ylivoimaista tasoa?


      • EI ENÄÄ PETTYNYT
        Tommi2006 kirjoitti:

        "Wolwojen voitto heistä oli täysin rutiinia"... Ei se kyllä katsomosta siltä näyttänyt. Wolvojen hyökkäyksen linja on edelleen divaritasoa ja jenkit aivan susia. Crocoilta puuttui "vain" 18 ukkoa rosterista....

        "lähempänä omaa ylivoimaista tasoaan kuin aaikaisemmin." Ihan mielenkiinnosta, kuka wolvojen yksilöistä on ylivoimaista tasoa?

        Riippuu vähän siitä millä silmillä peliä katsoo. Itse olet tekstistäsi päätellen Wolwojen verivihollinen ja väheksyt ja paheksut kaikkea mitä Wolwot tekevät kentällä ja luultavasti myös sen ulkopuolella. Jos pidät Wolwojen hyökkäyslinjaa ihan "divaritasoisena", niin voitkin myös vastata kysymykseen, että miksi peli sitten päättyi 27-20? Eihän divaritason hyökkäyslinjalla pitäisi tehdä noin montaa maalia ja 27 pistettä teidän Crocodiles fanien asettamaan "suurimpaa Suomen mestari ehdokasta" vastaan? Vai olikohan syy lopputulokseen vain se, että Wolverines oli yksinkertaisesti parempi. Ja turha selitellä, että Crocodilesin roosteri ei ollut kunnossa. Mihinköhän nämä 18 ukkoa sitten jäivät, kun eivät tulleet peliin? Omapahan oli vikansa ja muutenkin, niillä mennään keitä on mukana, turha ruveta selittelemään.

        Tottakai Wolverinesin kaikki pelaajatkin ovat kohta omalla ylivoimaisella tasollaan, mutta se mitä hain oli se, että Wolwojen JOUKKUE on kohta omalla ylivoimaisella tasollaan. Katsos, kun Wolwot pelaavat joukkueella, mikä on sinulle ilmeisesti tuntematon käsite. Tulevat pelit Suomessa ja maailmalla Wolwot tulevat voittamaan joukkuepelillä. Eikä millään yksilöillä!


      • Jooja
        EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:

        Riippuu vähän siitä millä silmillä peliä katsoo. Itse olet tekstistäsi päätellen Wolwojen verivihollinen ja väheksyt ja paheksut kaikkea mitä Wolwot tekevät kentällä ja luultavasti myös sen ulkopuolella. Jos pidät Wolwojen hyökkäyslinjaa ihan "divaritasoisena", niin voitkin myös vastata kysymykseen, että miksi peli sitten päättyi 27-20? Eihän divaritason hyökkäyslinjalla pitäisi tehdä noin montaa maalia ja 27 pistettä teidän Crocodiles fanien asettamaan "suurimpaa Suomen mestari ehdokasta" vastaan? Vai olikohan syy lopputulokseen vain se, että Wolverines oli yksinkertaisesti parempi. Ja turha selitellä, että Crocodilesin roosteri ei ollut kunnossa. Mihinköhän nämä 18 ukkoa sitten jäivät, kun eivät tulleet peliin? Omapahan oli vikansa ja muutenkin, niillä mennään keitä on mukana, turha ruveta selittelemään.

        Tottakai Wolverinesin kaikki pelaajatkin ovat kohta omalla ylivoimaisella tasollaan, mutta se mitä hain oli se, että Wolwojen JOUKKUE on kohta omalla ylivoimaisella tasollaan. Katsos, kun Wolwot pelaavat joukkueella, mikä on sinulle ilmeisesti tuntematon käsite. Tulevat pelit Suomessa ja maailmalla Wolwot tulevat voittamaan joukkuepelillä. Eikä millään yksilöillä!

        ...tästä vuodesta alkaa kauan odotettu Wolverinesin valtakausi jolle jopa Roostersin vastaava jää toiseksi loistossaan. Eurobowlissa tullaan vielä hämmästelemään että mikä ihmeen joukkue siellä Suomessa voi olla noin ylivoimainen.


    • EI ENÄÄ PETTYNYT

      Kyllä huomaa, että Wolwojen valtakausi lähestyy. Tämä alkaa näkyä jo naisissakin. Wolverinesin naistenjoukkkue on nyt 4. SM-sarjassa. Viimeksi voitto tuli Saints Ladies:stä; 6-12. Wolwot sen kun vaan parantavat otteitaan, kaikkialla!

    • EI ENÄÄ PETTYNYT

      90-0 voitto Sea City Stormista!! Nyt Wolwojen peli on jo sitä luokkaa, ettei kenelläkään pitäisi olla mitään vastaan sanomista!

    • EI ENÄÄ PETTYNYT

      Wolwot majailevat nyt mukavasti 4. parhaan joukossa, mutta huominen voitto Trojans:sta nostaa varmaan osakkeita niin, että Butchersin luultavasti voitettua Crocodiles, niin Wolwot porskuttavat 3. Roosters ottaa rutiinivoiton Sea City Stormista.

    • EI ENÄÄ PETTYNYT

      Wolwot otti taas eilen rutiinivoiton, Rajaritareista. Aika tiukoillehan ottelu meni, mutta Wolwojen ei tarvinnut esittää parastaan. Tänään Butchers luultavasti voittaa Roostersin, joten Wolwot nousevat Vaahtiksessa kolmanneksi.

      • yrjö

        hiinä ja hiinä, olisi odottanut loistavan wolvon takovan 0-90 lukemat,puolustus tuntuu vuotavan aika paljon...


      • Adolf
        yrjö kirjoitti:

        hiinä ja hiinä, olisi odottanut loistavan wolvon takovan 0-90 lukemat,puolustus tuntuu vuotavan aika paljon...

        Ettekö kexis mitään uutta keskusteltavaa kuin Vulverains-Troijans


      • EI_ENÄÄ_PETTYNYT
        Adolf kirjoitti:

        Ettekö kexis mitään uutta keskusteltavaa kuin Vulverains-Troijans

        Mitähän sinäkin sekoilet?? Ja tiedoksesi kyseessä oli Wolverines vs Rajaritarit ottelu.


    • EI_ENÄÄ_PETTYNYT

      Niinhän siinä sitten kävi, että Wolverines oli tänä vuonna Suomen paras joukkue. Enää edessä on vain välierissä Crocodilesin ja finaalissa luultavasti Butcherson kaato.

      • EI_ENÄÄ_PETTYNYT

        Edellisessä viestissä sattui kirjoitusvirhe. Piti kirjoittaa "Butchersin", mutta i lipsahti o:ksi.
        No nyt tämä asia on oikaistu.


    • ksdfpasdpgkjo

      fo go wolverines

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe