- se on taas niitä nimellisestä materiaalisesta runsaudestaan huolimatta lähinnä vakuutteleviin tulkintoihin nojaavia ylimielisiä evolinnakkeita.
Tällaisilla on sinänsä näppärä sumuttaa ihmisiä,koska monimutkainen terminologia kaavakuvineen tekee vankan vaikutelman - heikkouden tunnistaminen vaatii harjaantunutta lukijaa.
talkorigins yllättävän
10
922
Vastaukset
Vappujuomaa, sitä marxin ooppiumia ?
;)- Kretiini!
"Tällaisilla on sinänsä näppärä sumuttaa ihmisiä,koska monimutkainen terminologia kaavakuvineen tekee vankan vaikutelman - heikkouden tunnistaminen vaatii harjaantunutta lukijaa."
Tiedätkö keneen tuo soveltuu kuin nappi silmään? Kyllä, vielä paremmin kuin talkorilaisiin.- pallokala
"Tiedätkö keneen tuo soveltuu kuin nappi silmään? Kyllä, vielä paremmin kuin talkorilaisiin."
Ateisteihin. - Hassu
pallokala kirjoitti:
"Tiedätkö keneen tuo soveltuu kuin nappi silmään? Kyllä, vielä paremmin kuin talkorilaisiin."
Ateisteihin.Hassu pieni uskovainen. :)
- pallokala
Hassu kirjoitti:
Hassu pieni uskovainen. :)
Emmekös me ole uskonveljiä ja -sisaria kaikki? Toki sinun uskontosi on perusteetonta taikauskoa, mutta ihmisenä olet ihan yhtä arvokas kuin muutkin :)
- Ole arvokas
pallokala kirjoitti:
Emmekös me ole uskonveljiä ja -sisaria kaikki? Toki sinun uskontosi on perusteetonta taikauskoa, mutta ihmisenä olet ihan yhtä arvokas kuin muutkin :)
Sinä taasen et ole arvokas. Johan satanistiateistievolutionistihomotiedemiesten evo"niinqusko"teoria kertoo että sinä olet heikko joten sinun pitää kuolla. :)
- Xperience Xtreme
Ole arvokas kirjoitti:
Sinä taasen et ole arvokas. Johan satanistiateistievolutionistihomotiedemiesten evo"niinqusko"teoria kertoo että sinä olet heikko joten sinun pitää kuolla. :)
Taitaa näyttää siltä että Pallokala on päässyt meidän apajillemme ja saanut tietoonsa evoluutiota koskevat tärkeät asiakirjat.
Todellisuushan on että evoluutio ei ole tapa käsitellä biologiaa, vaan se on oikeasti taikauskoon perustuva uskonto ja erittäin ilkeä sellainen. Evoluution kannattajat kulkevat nimellä evolutionistit, ja heidät tunnistaa pitkistä mustista nahkatakeista ja mustista teepaidoista joissa on usein kuvattu jokin antikristillistä musiikkia soittava bändi - tai pahempaa, jokin akateeminen ala.
Evolutionistien tärkein tarkoitus on johdattaa ihmisiä harhaan ja kauas kristinuskosta, jotta nämä joutuisivat kohtaamaan tuonpuoleisen helvetin ikuiset tuskat. Evolutionistit kehoittavat uskovaisia käyttämään järkeään, mikä on äärimmäisen vaarallista. Jos erehtyy käyttämään järkeään, voi huomata yhtäkkiä pitävänsä kristillisiä arvoja naurettavina ja luonnonvastaisina. Siispä on äärimmäisen tärkeää olla ajattelematta ja mikäli mahdollista - pyrkiä välttämään oppilaitoksia joissa järkeä mahdollisesti joutuisi käyttämään.
Evoluution isä, Charles Darwin oli todistettavasti saatananpalvoja ja keksi monia valheita kuten liskolinnun, piltdownin ihmisen ja valheet koskien kristittyjen noitavainoja. Darwin tapasi houkutella puolustuskyvyttömiä ihmisiä pois kristinuskon hellästä huomasta ja peitellä heidät rappiollisella ajatusmaailmalla mikä johtaa helvettiin. Darwin myös söi kuorimattomia perunoita ja masturboi alati jatkuvasti.
Evoluutio on moraalittomuuden ja rasismin kantaisä, sillä on tiedetty jo kauan että ennen evoluutiota ei sellaisia asioita tunnettu. Amerikan orjakauppa sai alkunsa evoluutiosta, kun sen kannattajat päättivät alkaa uskontonsa oikeuttamana metsästää värillisiä ihmisiä ja valjastaa heitä oman tahtonsa alle. Myös historian kuuluisimmat henkilöt, kuten Hitler ja Stalin, olivat myös kaappievolutionisteja, sillä Hitler oli Darwinin uskollinen ihailija ja sai idean antisemitismiin Darwinin kirjoista.
Evoluution Jumala on kauan pidetty jo piilossa, mutta senkin Pallokala on tainnut jo saada käsiinsä. Totta kuin nimeni ei ole Jaska Jokunen, evoluution Jumala on lentävä spagettihirviö. Tämä todellinen henkiolento on elävää pilkkaa muista uskonnollisista auktoriteeteistä ja verenhimoinen nilkki. Lentävän spagettihirviön aikaansaannosta ovat mm. vastustukset ID-kreationismille ja runsaat pedofilia- ja insestiongelmat pappispiireissä.
Evolutionisti itse on harvinaisen typerä laumaeläin joka ei osaa kuin jankata. He eivät koskaan ole oppineita, vaan työttömiä ja peruskoulunsa keskenjättäneitä luusereita, kuten Mr.K.A.T, squirrel ja Kimnice. Heillä ei ole todellisuudentajua ja syövät vain pakastekuivattuja marjoja masturboidessaan lentävän spagettihirviön kunniaksi. Äärimmäisen manipuloivia henkilöitä ja heitä tulisi välttää kuin ruttoa.
Kuin myös, rutto oli evoluution aikaansaannosta.
Evoluutio on taikauskoa sen sanan perimmäisessä tarkoituksessa. Miten joku voisi oikeasti luulla maailmankaikkeuden olevan miljardeja vuosia vanha kun kukaan ei ollut vielä silloin edes olemassa? Naurettavaa sontaa sanon minä ja toivotan hyvää vapun loppua. Xperience Xtreme kirjoitti:
Taitaa näyttää siltä että Pallokala on päässyt meidän apajillemme ja saanut tietoonsa evoluutiota koskevat tärkeät asiakirjat.
Todellisuushan on että evoluutio ei ole tapa käsitellä biologiaa, vaan se on oikeasti taikauskoon perustuva uskonto ja erittäin ilkeä sellainen. Evoluution kannattajat kulkevat nimellä evolutionistit, ja heidät tunnistaa pitkistä mustista nahkatakeista ja mustista teepaidoista joissa on usein kuvattu jokin antikristillistä musiikkia soittava bändi - tai pahempaa, jokin akateeminen ala.
Evolutionistien tärkein tarkoitus on johdattaa ihmisiä harhaan ja kauas kristinuskosta, jotta nämä joutuisivat kohtaamaan tuonpuoleisen helvetin ikuiset tuskat. Evolutionistit kehoittavat uskovaisia käyttämään järkeään, mikä on äärimmäisen vaarallista. Jos erehtyy käyttämään järkeään, voi huomata yhtäkkiä pitävänsä kristillisiä arvoja naurettavina ja luonnonvastaisina. Siispä on äärimmäisen tärkeää olla ajattelematta ja mikäli mahdollista - pyrkiä välttämään oppilaitoksia joissa järkeä mahdollisesti joutuisi käyttämään.
Evoluution isä, Charles Darwin oli todistettavasti saatananpalvoja ja keksi monia valheita kuten liskolinnun, piltdownin ihmisen ja valheet koskien kristittyjen noitavainoja. Darwin tapasi houkutella puolustuskyvyttömiä ihmisiä pois kristinuskon hellästä huomasta ja peitellä heidät rappiollisella ajatusmaailmalla mikä johtaa helvettiin. Darwin myös söi kuorimattomia perunoita ja masturboi alati jatkuvasti.
Evoluutio on moraalittomuuden ja rasismin kantaisä, sillä on tiedetty jo kauan että ennen evoluutiota ei sellaisia asioita tunnettu. Amerikan orjakauppa sai alkunsa evoluutiosta, kun sen kannattajat päättivät alkaa uskontonsa oikeuttamana metsästää värillisiä ihmisiä ja valjastaa heitä oman tahtonsa alle. Myös historian kuuluisimmat henkilöt, kuten Hitler ja Stalin, olivat myös kaappievolutionisteja, sillä Hitler oli Darwinin uskollinen ihailija ja sai idean antisemitismiin Darwinin kirjoista.
Evoluution Jumala on kauan pidetty jo piilossa, mutta senkin Pallokala on tainnut jo saada käsiinsä. Totta kuin nimeni ei ole Jaska Jokunen, evoluution Jumala on lentävä spagettihirviö. Tämä todellinen henkiolento on elävää pilkkaa muista uskonnollisista auktoriteeteistä ja verenhimoinen nilkki. Lentävän spagettihirviön aikaansaannosta ovat mm. vastustukset ID-kreationismille ja runsaat pedofilia- ja insestiongelmat pappispiireissä.
Evolutionisti itse on harvinaisen typerä laumaeläin joka ei osaa kuin jankata. He eivät koskaan ole oppineita, vaan työttömiä ja peruskoulunsa keskenjättäneitä luusereita, kuten Mr.K.A.T, squirrel ja Kimnice. Heillä ei ole todellisuudentajua ja syövät vain pakastekuivattuja marjoja masturboidessaan lentävän spagettihirviön kunniaksi. Äärimmäisen manipuloivia henkilöitä ja heitä tulisi välttää kuin ruttoa.
Kuin myös, rutto oli evoluution aikaansaannosta.
Evoluutio on taikauskoa sen sanan perimmäisessä tarkoituksessa. Miten joku voisi oikeasti luulla maailmankaikkeuden olevan miljardeja vuosia vanha kun kukaan ei ollut vielä silloin edes olemassa? Naurettavaa sontaa sanon minä ja toivotan hyvää vapun loppua.Ainoa virhe mikä sinulle tuli on se, ettei squirrel sentään ole lopetttanut koulunkäynti, vaan hän opiskelee seminologiksi, mikä on evoluutionkannalta hyvä tieteenala.
Siunausta ystävä.- squirel
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Ainoa virhe mikä sinulle tuli on se, ettei squirrel sentään ole lopetttanut koulunkäynti, vaan hän opiskelee seminologiksi, mikä on evoluutionkannalta hyvä tieteenala.
Siunausta ystävä.Opiskele seminologiksi, vaan toimenkuvani on laajempi. Toki kiinnostukseni keskittynyt jalostukseen ja seminologit tekevät arvokasta työtä, mutta...
- gagasdg
"heikkouden tunnistaminen vaatii harjaantunutta lukijaa."
Hihhulien, kuten sinun, heikkouden tunnistaa taas helposti ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654