Olen keksinyt uuden keinokielen. Kaikki sanat sanotaan niiden omilla alkukirjaimilla. Esim. Onpa kaunis päivä = O K P, tai Pitäisi aloittaa se kuntoilu aikaisin: P A S K A.
Keinokieli
5
758
Vastaukset
Luulen ettei aloitus ollut edes täysin asiallinen, mutta vastataan nyt kuitenkin.
Siis ei tuo ole mikään keinokieli. Se on taas vain kielileikkiä. Kielissähän on selvästi oma fonetiikka, sanasto ja kielioppi. Tuo ei ole mitään niistä eikä tuosta tulevat "sanat" ole edes suoraan ymmärrettävissä. Esimerkiksi OKP voisi tarkoittaa yhtä hyvin vaikkapa "oikein kivaa päivää" tai "Olen kamalan peloissani" tai "oletko koskaan pyöräillyt?"- Humppalööre
Tämä korostaa tilanteen merkitystä, pitää ymmärtää kirjainten tarkoitus kyseisen tilanteen perusteella.
- kek
Humppalööre kirjoitti:
Tämä korostaa tilanteen merkitystä, pitää ymmärtää kirjainten tarkoitus kyseisen tilanteen perusteella.
H V, M L M S N?
- Humppalööre
kek kirjoitti:
H V, M L M S N?
S M T E K O T K N S T M K ... !
Humppalööre kirjoitti:
Onko sinulla antaa kielesi sanalista? Jotta voisi ymmärtää joku sana yhteydestään, pitäisi ymmärtää myös muut sanat lauseista. Luulen että tuossa kielessä tulee sanoille vähän liikaa mahdollisia merkityksiä, että se olisi toimiva kieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038