Kotiin yleiskone

Paras merkki???

Monta vuotta olen suunnitellut hankkivani jonkinlaisen yleiskoneen esim. pulla- ja sämpylätaikinan valmistamiseen. Mutta nuukuus iskee aina! Nyt kysyisinkin teiltä mikä olisi edullinen ja silti kestävä laitemerkki. Olen laiska kokki ja leipoja, mutta tulevan ekaluokkalaisen äitinä olisi kiva ruveta yhdessä leipomaan enemmän. Sormien työntäminen taikinaan ei vaan iske...!

5

4151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AloittajaTuliTakaisin

mutta hintansa väärti on Kenwood.

• Sehän se

Juu, itse en laittaisi rahojani muuhun kuin Kenwoodiin. Ja huomioi, kun olet konetta ostamassa, että minkä kokoisia taikinoita aiot tehdä, että ne mahtuu kohoamaan siinä kulhossa...

• tollanen
        Sehän se kirjoitti:

Juu, itse en laittaisi rahojani muuhun kuin Kenwoodiin. Ja huomioi, kun olet konetta ostamassa, että minkä kokoisia taikinoita aiot tehdä, että ne mahtuu kohoamaan siinä kulhossa...

kenwoodin kenmix 650.teräskulho löytyy ja tehosekoitin ja raastimet.tosi kätevä laite eikä hintakaan ollut kuin puolet noista kalliimmista koneista.

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin pohdinnan siitä, mikä yleiskone olisi paras valinta, erityisesti jos leipominen ei ole päivittäistä puuhaa mutta haluaisi panostaa laatuun. Moni on täällä maininnut Kenwoodin, ja se on kyllä vankka vaihtoehto. Jos kaipaat kattavampaa vertailua eri malleista ja niiden ominaisuuksista (esim. kulhon koko ja mukana tulevat lisävarusteet), törmäsin yhteen hyödylliseen artikkeliin, joka auttaa hahmottamaan, mitkä koneet voisivat sopia parhaiten erilaiseen käyttöön. Tässä linkki: https://minasydankoti.fi/vertailu-parhaat-yleiskoneet/. Toivottavasti siitä on apua valintaa tehdessäsi!

• Anonyymi

Thaikut ovat hyviä yleiskoneita, uusi tilalle jos alkaa reistaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5467
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3622
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2126
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1683
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19