En ole ollut mikään suuri pizzan ystävä, mutta tämä on mielestäni hyvää. Rasvaakin -50% lukee pakkauksessa. Alepan ja S-Marketin pakastealtaasta löysin.
Ristorante Pizza Mozzarella
4
1384
Vastaukset
- kotikulinaristi
Mun mielestä Dr Oetkerit on pakastekiekoista huonoimmasta päästä. Maistoin kerran sellaista vähärasvastakin, se oli pohjanoteeraus. Maistui jokseen pahville, ei sen puoleen että olisin pahvia syönyt... ;-)
- kyseiseen pizzaan
mieltynyt.
- Aloittaja
Omasta lähikaupastani juuri nuo mozzarellapizzat on olleet loppu kun pari kertaa olen pakastealtaalla käynyt möyhimässä. En välitä niistä salami-ym. täytteisistä, vaikka niissäkin lukee 50% vähemmän rasvaa. Pitänee lähteä edemmäs kauppaan...
- herkuttelija__
Ulkonäön perusteella noissa on rasvaa (ja makua) -95%, kun vertaa itsetekemiin tai hyviin ravintolapizzoihin joissa sitä rasvaa lilluu pizzan päällä.
Ainakin oikeaoppisissa pizzoissa käytetään auringonkukkaöljyä tomaattien päällä (tai kastikkeessa), joten se on lähinnä terveellisiä essentiaalisia rasvahappoja mitä siellä lilluu, joten nuo vähärasvaiset valmispizzat eivät ole edes terveellisiäkään.
Parhaillaan syön taas itse tehtyä pizzaa; aloitin tomaattikastikkeen teon laittamalla mausteet likoamaan puoleen desiin auringonkukkaöljyä, sen jälkeen taikina nousemaan ja kauppaan hakemaan muita tarvikkeita. Paistaminen 4 minuutissa arinakiviuunilla. Kylläpäs on hyvää, harvoin ravintoloissakaan yhtä hyviä pizzoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390