KASVISRUOKIA URHEILIJALLE!!

-----

Niin oisin tosi kiitollinen jos joku vois laittaa reseptejä mulle..siis oon lakto-ovovegetaristi..
Semmosii ei hirven hiilari tai rasvapitosii mitkä soopis kesäkunto-projektiin :D:D

8

924

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

ai niin...ja jos joku kertois vielä näist soija jutuista..Onks jtn mitä voi sekottaa jugurttiin?

• ------

joka ruokaan. Ja jauhoa jos siitä tykkää.

Syö paljon papuja ja linssejä. Niitä voi tunkea joka ruokaan.

• Anni
        ------ kirjoitti:

joka ruokaan. Ja jauhoa jos siitä tykkää.

Syö paljon papuja ja linssejä. Niitä voi tunkea joka ruokaan.

Pyysit infoa urheilijan kasvisruokavaliosta. Mikä on lajisi? Mainitsit etten haluaisi mitään kovin hiilaripitosta. Proteiinit ovat tärkeitä, mutta älä unohda hiilareita. Mitään kestävyyslajia et voi harrastaa ja treenata kunnolla jos et saa tarpeeksi hiilareita!
        Soijarouhetta voi laittaa mihin vaan, puuroon, jugurttiin, siitä voi tehdä myös "jauhelihapihvejä" ja käyttää muutenkin jauhelihan tapaan keittoihin, patoihin ja laatikoihin.

• ....
        Anni kirjoitti:

Pyysit infoa urheilijan kasvisruokavaliosta. Mikä on lajisi? Mainitsit etten haluaisi mitään kovin hiilaripitosta. Proteiinit ovat tärkeitä, mutta älä unohda hiilareita. Mitään kestävyyslajia et voi harrastaa ja treenata kunnolla jos et saa tarpeeksi hiilareita!
        Soijarouhetta voi laittaa mihin vaan, puuroon, jugurttiin, siitä voi tehdä myös "jauhelihapihvejä" ja käyttää muutenkin jauhelihan tapaan keittoihin, patoihin ja laatikoihin.

lajini on fitness urheilu

• Pete765
    • Punajuuri

Tuosta kirja.

Liikkujan kasvisruokavalio - kestävää kehitystä

"Kirja kaikille, jotka haluavat syödä vastuullisesti ja samalla suoriutua optimaalisesti omassa lajissaan. Kirjasta opit, kuinka koostaa fyysistä suorituskykyä ja terveyttä tukeva kasvisruokavalio - tai kuinka lisätä kasvikunnan tuotteita omassa ruokavaliossa. Kirja on omiaan myös ravintovalmentajille, personal trainereille ja muille ammattilaisille, jotka työskentelevät ihmisten elintapojen ja terveyden parissa."

http://www.vegaaniliitto.fi/www/fi/vegaaniliitto/vegaanipuoti/kirjat/liikkujan-kasvisruokavalio

• Juoksentelija

Kasvisruoka sopii mainiosti ainakin kestävyysurheilijalle. Itse olen kasviksilla elänyt jo 25 v. ja juossut 15 maratoonia ja muutaman ultrankin. Alle 2,40 meni maratoni parhaillaan.
      Pavut ja herneet on jokapäiväistä proteiinin lähdettä, jonka ympärille ravintoni muodostuu. Monipuolista ja maittavaa, kun itse tekee ruoan.
      Tämä tomii takuu varmasti, kunhan sopeutuu hitaasti lihasruuasta eroon maltilla.
      Syön päivittäin vain yhden lämpimän aterian aamiasen, ja sen uskon toimivan kun elimistö rauhoittuu päivittäin ettei ole kokoajan jotain puputtamassa.Samoin silloin tällöin muutaman päivän kevysempiä kasvissose päiviä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      207
      11923
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8218
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6333
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      177
      5257
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      57
      4978
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      50
      4518
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      119
      4441
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3936
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      82