Huomasin eilen Lidlissä valkosuklaata jota aikaisemmin en ole bongannut..siis pelkkään valkosuklaata. Sellaista ehkä hieman ohuempaa. Liekö kukaan maistanut? :)
en ostanut vielä, en ole erityisemmin valkosuklaan ystäviä :)
Lidlin uusi valkosuklaa
4
2889
Vastaukset
- suklaahirviö
Mulle maistuu valkosuku, täytys varmaan käydä katsomassa onko sitä tuossa meidän Lidlissä. ;)
Viikonloppu lähestyy, huomenna täytyy vielä tankata varastot täyteen suklaatia, että sitten voi taas viikonlopun vetää. Hehee!- herkku2
Heips,
mitäs suklaita olet hommannut viikonlopulle? ;)
Itsellä ei ole vielä mitään..mutta katsellaan jos jotain ostaisi. Nyt on tullut ihme himot Tupla-patukkaan ja sellaisiin joita ei ole maistellut pitkiin aikoihin :)
- rakastan..
valkosuklaata mutta tuo ei ollut mun makuuni :(
- SuklaaJarkko
Näytti olevan Fin Carré -merkkistä tuo valkosuklaa. Pitänee tälle päivälle vielä kirjoittaa makuarvio tuosta suklaalevyraatiin. Vielä en ole avannut pakkausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402