Oletteko maistaneet sellaista kaupan mustikkapiirakkaa, joka on sellaisessa matalassa, pitkänmallisessa foliovuoassa. Pohja siinä on jotakin murotaikinaa (kai) ja se mustikka on ikään kuin raitoina siinä taikinan päällä ja seassa. Tietäisikö joku sen tortun tai vastaavan ohjeen? Se on ihan maailman parasta herkkua, mutta en tiedä miten se on tehty..
ohjeita kaivataan
1
243
Vastaukset
Itsekin rakastan tätä piirakkaa. Onpa mennyt
kokonainenkin kerralla. Ja tullut ähky.
Vastaavanlaisen saat tosiaankin
murotaikinapohjalla mutta aivan täsmälleen
samalainen se ei ole koska olen tehnyt
murotaikinaa ja tässä kaupan on hieman
eri makuvivahde. Lienee valmistajan salaisuus.
Yksi makuidea tehdä piirakka on lisätä
hieman vanilliinisokeria taikinaan sillä jotain
vastaavaa on kaupan taikinaan mausta päätellen
laitettu. Murotaikinaohjeen saat netistä
hakemalla kyseisellä sanalla. Ja sitten vain
mustikkahilloa päälle. Sopii muuten erinomaisesti
jäätelön kanssa.
Herkkuhetkiä toivotellen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163275Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3632991Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732813Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342686Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582208- 491809
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141739- 831738
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181729- 571619