Vedellä kulkeva auto...?

urpo

voiko tämä olla totta...?vai onko tämä kusetusta...?jos tämä on totta,niin keksijällä lähti pikku rahan puute...!
http://www.wimp.com/fuelwater/

7

2982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canopus

      Niin siis vesi sähkö --> vety happi. Onko tuo nyt niin ihmeellistä?

      • jjjj

        ilmeisesti on,kun ei ole myynnissä tuommosia autoja.ostaisin kyllä heti tommosen...


    • lainailija

      Mutta yksi asia halutaan tietoisesti jättää kertomatta: vedestä ei tule polttoainetta muuten kuin elektrolyysin avulla. Saadussa "polttoaineessa" ei ole jouleakaan enemmän energiaa kuin siihen on elektrolyysin kuluessa sitoutunut. Sitäpaitsi saadun kaasun (HHO tai oikeammin 2H2O2) muuttaminen mekaaniseksi energiaksi polttomoottorissa onnistuisi vain hyvin heikolla hyötysuhteella.

      Ainoa etu joka voisi puoltaa myös Brownin kaasuna tunnetun "vesikaasun" käyttöä voisi olla se, että sitä voitaisiin varastoida suurissa erissä. Brownin kaasu on kuitenkin räjähdysarkaa, joten pienenkin määrän varastoiminen normaalipaineisena on vaarallista - varastoiminen paineenalaisena olisi rikollisen typerää.

      Tavallinen vetykaasupullo sisältää noin 30 litraa vetykaasua 150 barin paineessa. Samassa paineessa samaan pulloon mahtuisi noin 5380 litraa (normaalipaineista) Brownin kaasua, se olisi noin 2880 grammaa ja 160 moolia. Energiasisällöltään tuo määrä vastaisi vajaata litraa bensiiniä. Toisaalta se olisi vastaisi räjähdysvoimaltaan noi n 1,8 kg trotyyliä...

      Siis juttu sisältää totuutta siteeksi, mutta tosiasiat jätetään kertomatta. Voit lukea yksityiskohtia vaikka tästä:
      http://www.phact.org/e/bgas.htm

      --

    • keksijä...

      likvidoitiin eikä ole ensimmäinen kerta kun joku joka on keksinyt vaihtoehdon öljylle häipyy vähin äänin maisemista. Nyt maailma voisi olla ehkä valmiimpi vesiautolle tai vastaaville, mutta ei pidä unohtaa että öljyssä liikkuu yhä isot rahat eivätkäkä kaikki tahot ole valmiita luopumaan siitä saadusta taloudellisesta hyödystä. Tässä lisää vaihtoehtoenergioista:

      http://guns.connect.fi/innoplaza/energy/juttu/kvantti/

    • moietvhwsthgv

      vooooi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe