Kuinka monta kääretorttua minun tulisi tehdä lakkiaisiini 40 hengelle? Tarjolla myös muuta makeaa ja runsaasti suolapalaa myös.
Kääretorttu 40 hengelle??
2
1297
Vastaukset
- riippuu täytteestä
tekisin kolme, jos on runsaasti kermaa ja hilloa täyttenä.
yleensä lasketaan että yhdestä munasta syö kolme, laske sen mukaan. - eräs vaan
Jos tarjolla on myös täytekakkua ja muutakin makeaa, riittää varmasti kaksi kääretorttua.
Meillä oli vastaikään 50v-juhlat joss kävi reilut 100 vierasta, joista alaikäisiä muutama. Kääretorttuja meni vajaat kaksi (Tarjolla oli ruoka ja todella runsas kahvipöytä).
Pirkan (k-kaupan) sivulla on ohjeellinen laskuri miten paljon mitäkin tarvitaan juhliin. Mielestäni antoi aikalailla oikeita lukuja varautumisen suhteen. (tarjottavat laskettu sopivasti yläkanttiin, joten itse ei enää kannata pyöristää ylöspäin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760