mistä saa ostettua vaniljakreemijauhetta?
vaniljakreemijauhe
6
4050
Vastaukset
- Apu
Jauhetta voit ostaa muumuassa maustekaupasta.
- Kreemiä
Vaniljakreemijauhetta olen löytänyt ainakin Citymarketista ja Halpahallista.
Muutama vuosi sitten vanilkakreemijauhe oli harvinaisempi leivonta aines, ettei
sitä mistään saanut.
Nykyään on saatavilla aika monelaisia mausteita leivontaan.
- vaniljapullaposki
Mun äiti tilasi sitä paikallisen ruokakaupan kautta valiolta.
- löytyy
ihan tavallisista ruokakaupoista, esim. Prisma, K- marketit jne. Valkoisessa muovitörpössä mausteiden luona.
- ostanut
Hei ! Miä ostin vaniliinikreemijauhetta tollaisesta verkkokaupasta kun www.topintori.com
Tavara tuli tosi nopeasti ja postikulutkin oli kohtuulliset , kun vielä tilasin samalla kertaa muitakin mausteita ja pähkinöitä. t. hipsuli - Helmari3
ostanut kirjoitti:
Hei ! Miä ostin vaniliinikreemijauhetta tollaisesta verkkokaupasta kun www.topintori.com
Tavara tuli tosi nopeasti ja postikulutkin oli kohtuulliset , kun vielä tilasin samalla kertaa muitakin mausteita ja pähkinöitä. t. hipsuliOnko postikulut kohtuulliset, jos maksavat enemmän kuin koko jauhe?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894