Mites ateistit suu pannaan,JOS

Tommi

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000016931028

Erityisesti Tikkasen vastaus olisi kiintoisa nähdä.

Minulla on nimittäin vahva aavistus,että Hirsiläkin saa vielä nähdä sitä mitä alunperin lähti hakemaan ja hän peruu puheensa.

6

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parin kautta

Olisit linkittänyt vielä muutaman mutkan kautta lisää. Nyt vähän turhankin suoraan, vain kolmea linkkiä seuraamalla pääsin asiaan.

Ainiin, järki taitaa sinulta puuttua. Anteeksi, vaadin liikoja. :(

• Remontoire

Ihme on asia tai tapahtuma jonka syntyprosessia emme ymmärrä. Ainoa järkevä johtopäätös sellaisen kohtaamisesta on oman tietämyksemme riittämättömyys. Sen pitemälle päättelyä ei voi viedä.

• Pysyköön fanaatikot lestissään.

• Tommi

että et halua vastata tähän,koska tiedät itsekin,että se antaisi sinullekin paljon pohtimisen aihetta,jos Hirsilä ilmoittaisikin ihmeparantumisia sittenkin löytyneen.

Vaikka olen sinua välillä marakatiksi sanonut,niin en haluaisi tarkoittaa pahaa, mutta minua ottaa päähän,kun julistat herkkäuskoisille evoluution "ilosanomaa" virheellisin/valheellisin väittein.

No,vastaa tuonne Ateismi-puolelle.
        Se ei kaiketi ole väärä foorumi,sillä sen otsikon alla voi ajatella keskusteltavan kaikesta mahdollisesta,joka todistaa ateismin puolesta tai sitä vastaan.

• Mr.K.A.T.
        Tommi kirjoitti:

että et halua vastata tähän,koska tiedät itsekin,että se antaisi sinullekin paljon pohtimisen aihetta,jos Hirsilä ilmoittaisikin ihmeparantumisia sittenkin löytyneen.

Vaikka olen sinua välillä marakatiksi sanonut,niin en haluaisi tarkoittaa pahaa, mutta minua ottaa päähän,kun julistat herkkäuskoisille evoluution "ilosanomaa" virheellisin/valheellisin väittein.

No,vastaa tuonne Ateismi-puolelle.
        Se ei kaiketi ole väärä foorumi,sillä sen otsikon alla voi ajatella keskusteltavan kaikesta mahdollisesta,joka todistaa ateismin puolesta tai sitä vastaan.

Miksi hemmetissä mun ptäisi ravata pää kolmantena jalkana teidän fanaatikkojen perässä ?

Minä avasin jo tästä jo aikaa sitten otsikon
        "Yleistä uskonnosta"-palstalla jonne se parhaiten sopii. Oletko nähnyt ?

agnostikko

• Mutta todistettavia ihmepar...

ei vaan tunnu löytyvän vaikka kuinka haetaan.

Ateistin suuhan ei mene mutruun eikä väänny muutenkaan. Jos ihmeet pystytään ihmeiksi todistamaan ja joku vielä ne pystyy toistamaankin, niin uskottavahan niihin on.

Vähän sama kuin jumalan kanssa. Jos pystyt todistamaan jumalan olemassaolon, niin alan uskomaan jumalaan enkä ole enää ateisti. Näin helppoa se on meille ateisteille. Ei uskota ennen kuin todistetaan.

Esim kun vaihtoehtoina ovat ID ja evoluutio, niin evoluution puolesta on paremmat todisteet. Siksi uskon nyt siihen. Kun isket paremmat todisteet ID:n puolesta, alan uskomaan siihen.

Toistaiseksi vain ID:n puolesta ei ole yhtään todistetta. IDläiset keskittyy vain torjumaan evoluutioteoriaa. Mikseivät he pyri todistamaan omaa teoriaansa. Lukijat siaisvat sitten valita, kumpi on paremmin todisteltu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      54
      3370
    2. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      38
      2675
    3. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2510
    4. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2438
    5. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2412
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2381
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      41
      2195
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1981
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1832
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36