eli mistä ihmeestä voisin suomessa ostaa geologin vasaran jolla niitä kiviä voi koputella?
geologin hakku?
5
3026
Vastaukset
- vasaroita
löytyy markkinakojuista, tarvikebusseista, työkaluhallimyymälöistä, rautakaupoista.
- Tarvitse
Sen kummempaa hakkua, kunhan kiveä saa kolhittua haluamallansa tavalla.
Itse kävin eilen "kaivoksellani! löytämässä muutaman malminäytteen GTK:lle lähetettäväksi, sekä omaan kiviharrastukseeni uusia mielenkiintoisia raakaaineita. Mukanani oli ensimmäinen pajalta vastaantullut vasara jolla sain kivestä lohkaistua "tuoreen" murtopinnan esiin.
Viime lähetys GTK:lle oli myös mielenkiintoinen,
näytteet sisälsi ainakin Kuparia,Hopeaa,Rautaa, Titaania, Mangaania, Molybdeeniä sekä Germaaniumia.
Hommasin myös UV-valon lähteen jonka avulla tarttee käydä paikanpäällä kunhan illat vähän pimenee. - Geo
Ainoita kunnon geologinvasaroita Suomessa valmistaa (tai ainakin muutama vuosi sitten valmisti) Pellolainen Turtolan konepaja. Ei mitään leluja/taskuvasaroita... Niitä koeisketään 10000 kertaa kiveen yms. :)
- geologi
esim Geologiset kenttätyökalut
- geologi
Jahas, poisti linkin kommentista. Laitetaas uudestaan:
http://shop.yrico.fi/kauppa/tyokalut
estwingin laatutuotteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815